Przetargi.pl
Sieć wodociągowa wraz z przyłączami dla miejscowości Borzęcin Dolny gmina Borzęcin-odcinek od pompowni P1 do ostatniego zabudowania w kierunku miejscowości Wał Ruda.

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32-825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32-825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 00053218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sieć wodociągowa wraz z przyłączami dla miejscowości Borzęcin Dolny gmina Borzęcin-odcinek od pompowni P1 do ostatniego zabudowania w kierunku miejscowości Wał Ruda.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla miejscowości Borzęcin Dolny gmina Borzęcin-odcinek od pompowni P1 do ostatniego zabudowania w kierunku miejscowości Wał Ruda. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę sieci wodociągowej z rur PE o średnicy 225 mm o długości 1 707,0 mb; 2) budowę sieci wodociągowej z rur PE o średnicy 110 mm o długości 856,0 mb; 3) wykonanie przyłączy wodociągowych do posesji w ilości 18 szt, łączna długość przyłączy wynosi 797 mb; 4) obsługa geodezyjna inwestycji przez uprawnione służby geodezyjne, obejmująca tyczenie i inwentaryzację powykonawczą, opracowaną w 2 egzemplarzach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić warunki: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia rozumianego jako wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 (dwa) zamówienia w zakresie budowy wodociągu lub kanalizacji, każde o wartości zamówienia minimum 500 000 zł brutto (pięćset tysięcy złotych). Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a) złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót; b) dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, podany jest rodzaj robót, wartość oraz data i miejsce wykonania. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek. 2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. osobami posiadającymi kwalifikacje w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) - osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednie do zleconego zakresu robót i będącym członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a) złożonego przez Wykonawcę wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia; b) złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby Wykonawcy łącznie spełniali warunek. 3. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. u. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zm) i ustawy o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (Dz. U. z 2009 r.Nr 206, poz. 1591). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda przedstawienia wraz z ofertą: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; b) aktualnego odpis z właściwego rejestru. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 4, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia wraz z ofertą w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. nr 226 poz 1812) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w pkt. 7 niniejszego rozdziału metodą spełnia/nie spełnia bez znaczenia punktowego. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z w.w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone. Z treści załączonych do oferty wymaganych dokumentów, oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1) formularz oferty według załączonego wzoru - Rozdział III zał. nr 1; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią - zał. nr 2 Rozdział III; 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią - zał. nr 3 Rozdział III; 4) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w układzie tabelarycznym wg załączonego wzoru - Rozdział III zał. nr 4, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 5) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zał. nr 5 Rozdział III oraz załączeniem uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Zawodowej; 6) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 8) Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową na podstawie kosztorysu ślepego. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a postanowienia dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wraz z ofertą musi być złożony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców (konsorcjum) do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, które udostępniają Wykonawcy zasoby niezbędne do realizacji zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. (Dz. U. nr 226 poz 1812) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczenie na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.borzecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach