Przetargi.pl
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY RZEZAWA W MIEJSCOWOŚCIACH DĄBRÓWKA I BRATUCICE

Gmina Rzezawa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-765 Rzezawa, ul. Długa 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6858600, 6858100, 6858120 , fax. 014 6858601
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzezawa
    ul. Długa 21 21
    32-765 Rzezawa, woj. małopolskie
    tel. 014 6858600, 6858100, 6858120, fax. 014 6858601
    REGON: 00054996700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ Z PRZYŁĄCZAMI NA TERENIE GMINY RZEZAWA W MIEJSCOWOŚCIACH DĄBRÓWKA I BRATUCICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na terenie gminy Rzezawa w miejscowościach Dąbrówka i Bratucice w zakresie 1 budowy kolektora sieci kanalizacji sanitarnej, 2 budowy przyłączy do nieruchomości. Zamówienie składa się z dwóch części Część I budowa kolektora sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Dąbrówka etap I. Część II budowa kolektora sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Bratucice etap II. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, w sposób pozwalający na użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego przeznaczeniem wraz ze skutecznym zgłoszeniem zakończenia robót budowlanych do nadzoru budowlanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik nr 11 Przedmiary robót Załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa Wszelkie użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów i ich producentów należy stosować jako wyznaczniki minimalnych wymagań jakie stawia zamawiający tym materiałom. Użyte przez oferenta materiały muszą mieć parametry nie gorsze niż opisane w dokumentacji przetargowej. Zamawiający dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W razie zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe, bądź użytkowe tych materiałów lub urządzeń. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty z powodu zastosowania nierównoważnych materiałów. Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się w szczególności do 1 dostarczenia oświadczenia kierownika o podjęciu obowiązków kierownika budowy, 2 wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przepisami ustawy Prawo budowlane, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa, zasadami rzetelnej wiedzy techniczno budowlanej, 3 wykonania prac przygotowawczych, zorganizowania zaplecza techniczno socjalnego i terenu budowy, wykonania wszystkich robót towarzyszących niezbędnych do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy, 4 urządzenia terenu budowy, wykonania przyłączeń kanalizacyjnych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, a nadto do jego zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych, 5 sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy, 6 poniesienia ewentualnych kosztów przerw w dostawie mediów (energii elektrycznej, gazu, wody), zaopatrzeniu placu budowy w energię elektryczną, 7 poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i innych działek, 8 opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z zatwierdzeniem o ile będzie wymagany, 9 wykonania zabezpieczenia i oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym oraz powiadomienia o wszelkich utrudnieniach i ograniczeniach ruchu z 7 dniowym wyprzedzeniem następujące jednostki: Zamawiającego, organ zarządzający ruchem, zarządcę drogi, policję, straż pożarną oraz pogotowie ratunkowe, 10 demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz napraw innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu gdy kolidują z przebiegiem inwestycji po uprzednim uzgodnieniu z właścicielem zarówno faktu ewentualnego uszkodzenia, jak i jego naprawy, 11 naprawy dróg, które zostały uszkodzone lub zniszczone przez Wykonawcę w trakcie realizacji inwestycji. Naprawa obejmować będzie zarówno odbudowę podbudowy jak i warstwy wierzchniej ścieralnej oraz poboczy, 12 podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni na swój własny koszt dostęp do terenów położonych w pobliżu terenu budowy, 13 poniesienia kosztów nadzorów związanych z realizacją inwestycji, wynikających z uzgodnień i decyzji (np. nadzór archeologiczny, nadzór nad urządzeniami istniejącej infrastruktury), 14 prowadzenia dokumentacji budowy, 15 zorganizowania i kierowania budową w sposób zgodny z umową, obowiązującymi przepisami w tym przepisami bhp, planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), przepisami p.poż., 16 utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcia poza teren budowy wszelkich maszyn, urządzeń i materiałów, a także tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót oraz terenów przyległych w stanie uporządkowanym, 17 realizacji zaleceń Zamawiającego wpisanych do dziennika budowy, 18 ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy w terminie od dnia przejęcia terenu budowy do dnia przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 19 wywozu wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów wraz z ponoszeniem kosztów z tym związanych, 20 zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji, i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 21 wykonania badań, prób i rozruchów, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 22 zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie inwestycji, bieżącą obsługą oraz inwentaryzację powykonawczą, 23 odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, 24 dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytkowania, 25 umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 26 uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia wykonanych elementów robót, ich części bądź innego majątku Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub podwykonawców, jak również mienia osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody. Wykonawca oznaczy we własnym zakresie i na swój koszt miejsca realizowanego zadania umieszczając stosowne tablice informacyjne zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadził wizję lokalną terenu budowy oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie kosztorysowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert tj. dnia 03.08.2016 r. godz. 11 00 w wysokości Część 1 3 000,00 zł. Część 2 5 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Za dotrzymanie tego terminu uważa się datę wpływu wadium na konto Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Gminę Rzezawa nr 35 8591 0007 0080 0000 0042 0024 z dopiskiem Część 1 Wpłata wadium budowa kolektora sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Dąbrówka etap I. Część 2 Wpłata wadium budowa kolektora sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Bratucice etap II. 5. Gwarancje lub poręczenia należy wystawić na Gmina Rzezawa, ul. Długa 21, 32 765 Rzezawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku poręczenia lub gwarancji oryginał należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa z dopiskiem: Część 1 Wpłata wadium budowa kolektora sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Dąbrówka etap I. Część 2 Wpłata wadium budowa kolektora sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do nieruchomości w miejscowości Bratucice etap II. 7. Potwierdzenie wpłaty wadium wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego) należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji można włożyć do koperty z ofertą jako odrębny dokument. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz przesłanki do jego zatrzymania przez Zamawiającego określone zostały w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Przesłanki zatrzymania wadium zawarte w art. 46 ustawy Pzp 4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzezawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach