Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej umiejscowionej na działkach nr 375 przez 7, nr 375 przez 9, nr 2553 przez 2 w miejscowości Włodawa

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 41
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2014-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej umiejscowionej na działkach nr 375 przez 7, nr 375 przez 9, nr 2553 przez 2 w miejscowości Włodawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji to odcinek od km 0+000 do km 0+092,53 zlokalizowany na działkach o numerze ewidencyjnym 375 przez 7 , 375 przez 9 i 2553 przez 2. Droga wewnętrzna posiada fragmentarycznie nawierzchnie bitumiczną oraz z betonowych elementów małowymiarowych (trylinka) w stanie technicznym określonym jako zły z widocznymi odkształceniami, ubytkami i spękaniami siatkowymi wynikającymi z odkształceń zmęczeniowych konstrukcji drogi oraz spękaniami odbitymi wynikającymi ze skurczu podbudowy z GSC. Jezdnia ograniczona jest obustronnym krawężnikiem z widocznymi ubytkami i pęknięciami, z przyległymi zieleńcami. Szerokość jezdni to 6,00 m. Szerokość placów postojowych zmienna od 2.5 m do 5,0 m. W obrębie opracowania znajdują się elementy drogi związane z jej infrastrukturą: zjazdy indywidualne i publiczne w różnym stopniu technicznego zużycia przewidziane do przebudowy. Przebudowa drogi wewnętrznej umiejscowionej na działkach nr 375 przez 7, 375 przez 9, 2553 przez 2 w miejscowości Włodawa wynika z konieczności poprawy stanu technicznego istniejącej infrastruktury drogowej oraz dostosowania parametrów drogowych do istniejących lokalnych warunków komunikacyjnych. Założenia do projektowania zostały ustalone z Zarządcą dróg i uwzględniają istotę celu której mają służyć : Kategoria drogi - gminna Klasa drogi - inne Prędkość projektowa na drodze - nie określono Szerokość jezdni - 6,0 - 8,5 m Rodzaj nawierzchni drogi-nawierzchnia bitumiczna Kategoria ruchu - KR 1 Przekrój drogi - uliczny z obustronnymi krawężnikami 3.2. Rozwiązania projektowe: Przebudowa drogi wewnętrznej umiejscowionej na działkach nr 375 przez 7, 375 przez 9, 2553 przez 2 w miejscowości Włodawa zakłada: Wymianę istniejącej linii zasilającej wraz z zabezpieczeniami na odcinku oznaczonym na Projekcie Zagospodarowania Terenu jako A-B z kabla YAKY 4*25mm o długości L=42m przez 51m Rozbiórkę istniejących krawężników drogowych obustronnych. Ustawienie krawężników ulicznych 15x30x100 na ławie betonowej z betonu B10 z uwzględnieniem zmian przebiegu geometrycznego trasy wynikających ze zmiany szerokości jezdni oraz niewielkich korekt łuków poziomych. Ustawienie krawężników 15x22x100 w rejonach przejść dla pieszych oraz zjazdów indywidualnych i publicznych na ławie betonowej z betonu B10. Wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni warstwą z tłucznia kamiennego z uwzględnieniem nowej geometrii oraz zmian wysokościowych. Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4cm na wcześniej oczyszczonym i spryskanym emulsją asfaltową podłożu na odcinku objętym opracowaniem. Odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania. Wykonanie nowego oznakowanie poziomego i pionowego. 3.3. Charakterystyki elementów projektowanej infrastruktury: długość projektowanego odcinka drogi 92,53 m powierzchnia projektowanej przebudowy nawierzchni jezdni 904,00 m? długość projektowanego krawężnika ulicznego 15x30x100 127,90 m długość projektowanego krawężnika ulicznego 15x22x100 162,10 m 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo-wykonawcza, projekty czasowej i stałej organizacji ruchu, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ( zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót), stanowiące załączniki nr 8, 9, 10, 11, 12 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Materiały budowlane i inne elementy o których mowa w dokumentacji projektowej, w stosunku do których została wskazana nazwa producenta, lub które mogą kojarzyć się z producentem-firmą, służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, mogą zostać zastąpione odpowiednikami spełniającymi warunki konstrukcyjne i technologiczne odpowiadające parametrom technicznym i jakościowym określonym w dokumentacji projektowej i właściwym normom. Odpowiedniki pod względem parametrów technicznych powinny być równoważne, tzn. nie gorsze od wskazanych w projekcie. Podane w opisach nazwy lub parametry techniczne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 3.5. Wykonawca do odbioru końcowego wykona dokumentację powykonawczą, wymaganą przepisami prawa. 3.6. Wykonawca wskaże kierownika budowy o uprawnieniach wymaganymi przepisami prawa. 3.7. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pozostałych wymaganych prawem zezwoleń i uzgodnień wynikających z realizacji powyższych robót i poniesienia kosztów z tym związanych. 3.8. Wykonawca podczas prowadzonych prac powinien zabezpieczyć drzewa i krzewy przed uszkodzeniem i zniszczeniem, w przypadku zniszczeń, Zamawiający może żądać odszkodowania lub odtworzenia - nasadzeń zieleni (drzew, krzewów). 3.9. Należy dokonać wizji terenu objętego niniejszym zamówieniem i zapoznać się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnić w trakcie sporządzenia oferty. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania mieszkańców o planowanych pracach. 3.10. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.11. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.12. Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za wykonanie zamówienia, w tym za kontakt z zamawiającym oraz określi numery kontaktowe telefonu i faksu, niezbędne dla sprawnego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 gr.) 8.2. Wadium można wnieść w: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. O/Włodawa 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 8.4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli środki w pełnej kwocie (wartości) znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert, lub Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający wniesienie wadium (poręczenie, gwarancje) w terminie przewidzianym na składanie ofert. 8.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8.9. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.8. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 8.13. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): -ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gmina Miejska Włodawa ul. Aleja Józefa Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa -określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), -określać termin ważności (wynikający z SIWZ), -określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), -być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wlodawa.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach