Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w Snowidzy nr 110652D

Gmina Mściwojów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-407 Mściwojów, Mściwojów 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8728522 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2014-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mściwojów
    Mściwojów 43 43
    59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8728522 w. 22
    REGON: 39064741700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w Snowidzy nr 110652D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w Snowidzy nr 110652D uszkodzonej w wyniku gwałtownych i intensywnych opadów deszczów oraz podtopień, które wystąpiły na przełomie maja i czerwca 2013 r. polegającej na: 2.1. DANE OGÓLNE INWESTYCJI Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robot budowlanych dla robot objętych niniejszym projektem: kategoria ruchu nawierzchni drogi: KR1, parametry geometryczne drogi: szerokość jezdni 3,50 m, szerokość mijanek 2,50 oraz 2,00 m, długość mijanek 25,0 oraz 35,0 m, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, długość drogi 488,41 m. 2.2. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI 1. Powierzchnia jezdni drogi dojazdowej do gruntów rolnych - 2038,70 m2 2. Powierzchnia poboczy utwardzonych - 954,38 m2 3. Powierzchnia zjazdów - 227,93 m2 2.3. KONSTRUKCJA DROGOWA Konstrukcje drogowe: Konstrukcja jezdni Kategoria ruchu: KR1 - Warstwa ścieralna - AC 11 S 50/70 - 4 cm, - Związanie międzywarstwowe - emulsja asfaltowa kationowa szybkorozpadowa K1-70M (ilość pozostałego asfaltu = 0,3 kg/m2), - Warstwa wiążąca - AC 11 W 50/70 - 4 cm, - Związanie międzywarstwowe - emulsja asfaltowa kationowa średniorozpadowa K2-70M (ilość pozostałego asfaltu = 0,5 kg/m2), - Podbudowa zasadnicza - mieszanka kruszywa kamiennego łamanego 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym, stabilizowanego mechanicznie - 20 cm, - Warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe - kruszywo naturalne (pospółka 0/31,5 ) stabilizowana mechanicznie - 25 cm, 2.4. OPIS ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH BRANŻY DROGOWEJ Zakresem prac nie obejmuję zmian w istniejącym zagospodarowaniu działki. Zakres prac będzie obejmował mechaniczną rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych. Zostaną wykonane roboty ziemne. Następnie zostanie wykonana warstwa odsączająca z pospółki gr. 25 cm, na którą zostanie ułożona warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie. Po skropienie emulsją asfaltową szybkorozpodową zostaną ułożone warstwy bitumiczne, wiążąca oraz wierzchnia - ścieralna z betonu asfaltowego. Przekrój poprzeczny projektuje się jako przekrój jednostronny o pochyleniach 2%. Zaprojektowano jezdnie o szerokości 3,5 m oraz dwustronne pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75m. Przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglono łukami kołowymi o promieniu 3.00 -9.00 m oraz skosami 1do1 zapewniając w ten sposób obsługę komunikacyjną dla pojazdów będących korzystać z przedmiotowych dróg. Przewiduje się wykonanie w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu mijanek wg w/w technologii o szerokości 2,5 oraz długości 25, 45, 25 m. W ramach przebudowy przewiduję się wykonanie: nawierzchni utwardzonej z betonu asfaltowego dla istniejącej drogi gruntowej, poboczy ulepszony z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, mijanek, rowu przydrożnego lewostronnego. Głównym celem przedsięwzięcia jest usprawnienie i poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego. 2.5. ODWODNIENIE Odwodnienie projektowanych elementu układu komunikacyjnego będzie odbywało się powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne do rowu przydrożnego. Projektowane rowy mają przekrój trapezowy o szerokości dna 40 cm i wysokości co najmniej 50 cm od poziomu terenu. W miejscach przecięć drogi z rowami oraz pod wjazdami zastosowano przepusty. Zaproponowano przepusty z rur PCV o średnicach: fi 300 , 400, klasy C. Długości i średnice przepustów przedstawiono na planie sytuacyjnym. Przepusty niezalenie od przekroju i średnicy należy ułożyć na fundamencie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 i gr. 20 cm oraz 10 cm podsypkę piaskową. Przykrycie (konstrukcja + ewentualny nasyp) nad przepustem pod krawędzią korony powinno wynosić co najmniej 50 cm. Pod wlotem i wylotem rury przepustowej należy wykonać fundament betonowy z betonu C12/15 (wymiary fundamentu: 30x45 cm). Ścianki oporowe przepustów należy wykonać o grubość nie mniejszą niż 25 cm i z betonu klasy nie niższej C12/15. Od strony kontaktu prefabrykatów z gruntem, ścianki należy zabezpieczyć przed działaniem wody środkami na bazie mas bitumicznych (co najmniej 2 warstwy). Ścianki powinny być wyprowadzone ponad otwór przepustu na wysokość nie niższą niż 50 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.msciwojow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach