Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławsko, gmina Sławno

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2014-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławsko, gmina Sławno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławsko, gmina Sławno, wykonywanej przez Gminę Sławno (Kod CPV: 45200000-9), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych. II. Zakres rzeczowy robót budowlanych Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Sławsko, gmina Sławno, będącej przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje: 1. Roboty drogowe: 1) Roboty pomiarowe - 0,168km 2) Roboty rozbiórkowe - rozebranie starej nawierzchni jezdni i chodnika, krawężników, zdjęcie znaków i rozebranie słupków 3) Roboty ziemne - wykonanie nasypów i wykopów 4) Roboty krawężnikowe 5) Wykonanie podbudowy - przekruszony materiał z rozbiórki, kruszywo łamane, warstwa wiążąca z MMA 6) Wykonanie warstwy ścieralnej z MMA o grubości 4 cm 7) Wykonanie zatoki autobusowej z kostki kamiennej 8) Wykonanie zjazdów z kostki betonowej 9) Wykonanie zatoki postojowej z kostki betonowej 10) Wykonanie nowego chodnika z kostki betonowej 11) Wykonanie chodnika - przełożenie nawierzchni z płyt 12) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego 13) Humusowanie skarp i renowacja poboczy 14) Regulacja zaworów wodociągowych i studzienek telefonicznych. 2. Wykonanie żelbetowej ściany oporowej w miejsce istniejącego muru oporowego o wymiarach 1,95x42,9m: 1) Roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejącego muru oporowego i wywóz gruzu na miejsce wskazane przez Zamawiającego 2) Roboty ziemne - wykopy i zasypania 3) Humusowanie i obsianie terenu 4) Roboty żelbetowe - wykonanie fundamentów i ściany oporowej 5) Roboty izolacyjne 6) Roboty murowe i ogrodzeniowe - wykonanie gzymsów z cegły klinkierowej oraz ogrodzenia o wysokości 1,2-1,4 m. 3. Budowa kanalizacji deszczowej i instalacji kanalizacji sanitarnej, drenażowej i wodociągowej: 1) Sieć kanalizacji deszczowej o długości 334 m 2) Drenaż odwadniający 3) Instalacja wodociągowa - wymiana hydrantu 4) Instalacja kanalizacji sanitarnej - wymiana odcinka o długości 18 m. 4. Przebudowa napowietrznej linii elektroenergetycznej 0,4 kV: 1) Demontaż słupów (4szt.) i linii napowietrznej z przyłączami 2) Montaż słupów (4szt.) 3) Montaż przewodów i osprzętu oraz przyłączy 4) Montaż linii kablowej YAKXS 4x120 5) Montaż linii kablowej YAKXS 4x25 (oświetleniowa) 6) Montaż uziemień. 5. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej: 1) Usunięcie kolizji kabli i urządzeń telekomunikacyjnych z projektowaną drogą. 6. Odstępstwa od projektu oraz elementy nieujęte w projekcie: Ogrodzenie należy wykonać z kształtowników (słupy) i prętów (segmenty) stalowych ocynkowanych i pomalowanych proszkowo w kolorze czarnym. Segmenty ogrodzenia nie mogą posiadać ostrych krawędzi w górnej części, a wysokość płotu powinna wynieść 1,2-1,4 m. Segmenty mają być wykonane z prętów o przekroju zamkniętym o minimalnej długości boku (średnicy) 1,0 cm. Słupy mają posiadać przekrój o boku min. 8 cm. Wygląd segmentów płotu należy uzgodnić z Zamawiającym. III. Szczegółowy opis roboty budowlanej stanowi projekty budowlany Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sławsko, a także specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego i harmonogramu rzeczowo - finansowego ( Załącznik nr 7 do SIWZ ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. IV. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: termin rozpoczęcia - 02.06.2014 r., termin zakończenia - 25.08.2014 r. V. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej. VI. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 2. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 3. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 4. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 5. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 6. Wykonawca zapewni dojazd do szkoły podstawowej, gimnazjum i przedszkola w czasie trwania roku szkolnego. 7. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 8. Wykonawca zapewni obsługę geotechniczną i geodezyjną łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą nad realizacją robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 12. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 13. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie zamawiającego. 14. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 15. W przypadku wystąpienia konieczności prowadzenia prac pod nadzorem pracownika TP S.A., koszty z tym związane poniesie Wykonawca. VII. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. VIII. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 23.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 00020000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na przebudowę drogi w Sławsku. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach