Gmina Niedrzwica Duża ogłasza przetarg
- Adres: 24-220 Niedrzwica Duża, ul. Lubelska 30
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5175085 , fax. 081 5175085
- Data zamieszczenia: 2016-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niedrzwica Duża
ul. Lubelska 30 30
24-220 Niedrzwica Duża, woj. lubelskie
tel. 081 5175085, fax. 081 5175085
REGON: 00054052900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedrzwicaduza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Nr 107084 L (dz. nr ewid.148) w m. Sobieszczany gmina Niedrzwica Duża. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: SIWZ, oferta Wykonawcy, załącznik do SIWZ tj. w szczególności: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, kosztorys ofertowy. 2.Wynagrodzeniem Wykonawcy będzie wynagrodzenie kosztorysowe na podstawie art. 630 § 1 zdanie pierwsze Kodeksu cywilnego. Zastosowanie będą miały także art. 630 §2 i 631 Kodeksu cywilnego. Do oferty nie należy załączać kosztorysu ofertowego. Cenę za wykonanie zadania należy przedstawić zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym zobowiązany jest podać całkowitą cenę brutto wartości zamówienia. Podstawą do określenia ceny całkowitej oferty jest zakres robót określony w przedmiarze robót. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji szczegółowej, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w ofercie i odpowiednim zakresem robót podanych w przedmiarze robót. Kosztorys ofertowy należy przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy - w przypadku niezłożenia, niezłożenia kosztorysu lub złożenia kosztorysu zawierającego błędy Zamawiający może uznać że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy. Dane z kosztorysu będą podstawą do rozliczeń za wykonywany przedmiot umowy, w tym do sporządzenia wyceny ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych, czy zaniechanych. Dane z kosztorysu będą także podstawą do obliczenia wynagrodzenia wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy, jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. Płatność za wykonane prace nastąpi po wykonaniu i odbiorze przez Zamawiającego całości robót na podstawie protokołu odbioru robót - zgodnie z rozliczeniem ilości robót wg cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym. Rozliczenie zadania nastąpi kosztorysem powykonawczym wg cen jednostkowych zgodnie z podanymi przez oferenta w kosztorysach ofertowych będących załącznikami do oferty przetargowej. 3.Jeżeli w trakcie prowadzonych robót ze strony Wykonawcy wynikną błędy lub zaniedbania to prace takie zostaną wykonane przez Wykonawcę bez dodatkowego wynagrodzenia i w terminach wynikających z Umowy. W przypadku zaistnienia konieczności robót dodatkowych nie ujętych w przedmiarze robót Wykonawca nie może ich zrealizować bez zgody Zamawiającego. Wszelkie samoistne dyspozycje inspektora nadzoru i kierownika budowy będą w tym zakresie bezskuteczne. O konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych Wykonawca poinformuje niezwłocznie pisemnie Zamawiającego za pośrednictwem inspektora nadzoru podając zakres robót. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych należy przed rozpoczęciem ich realizacji sporządzić tzw. protokół konieczności wykonania tych robót. 4.W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia przez wykonawcę. Niezależnie od zakresu robót wynagrodzenie ma zawierać wszelkie koszty związane z: a)doprowadzeniem terenu przyległego do prowadzonych robót po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz rekompensata ewentualnych szkód dla osób trzecich b)usuwaniem kolizji wynikłych przy realizacji projektu: w związku z niewłaściwym wykonywaniem robót lub błędów Wykonawcy c)organizacją placu budowy w tym zabezpieczenie w wodę i energię elektryczną; 5.Koszt obsługi geodezyjnej ponosi Wykonawca. 6.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót i teren bezpośrednio przyległy 7.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt opracuje i zatwierdzi w odpowiednich organach tymczasową organizację ruchu. 8.Wykonawca po zakończeni prac przedłoży dokumentację powykonawczą - operat koadulacyjny. 9.Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. 10.Wykonawca udziela min. 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie dokona ich usunięcia. Bieg terminu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty rozpoczyna się z dniem podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych prac. Wykonawca odpowiada za teren budowy od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego. 11.Wykonawca zorganizuje w plac budowy sposób zapewniający dojazd właścicieli posesji przez cały czas trwania prac za wyjątkiem sytuacji, w których utrzymanie ruchu będzie niemożliwe ze względów technologicznych o konieczności zamknięcia odcinków/miejsc Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej 3 dni wcześniej. 12.W celu prawidłowej wyceny zadania zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem, na którym realizowane będą roboty 13.Zamawiający przekaże plac budowy na wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest złożycć wniosek o przekazanie placu budowy w terminie realnym, tj. umożliwiającym odebranie placu budowy i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia tj. do 30 .06.2016 r. Na Wykonawcy ciąży obowiązek poinformowania Zamawiającego o gotowości do przejęcia placu budowy od Zamawiającego. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca odpowiada za teren robót. 14.Wykonawca po wykonaniu prac przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały 15.Wykonawca przedłoży atesty i certyfikaty na wbudowane materiały oraz niezbędne badania laboratoryjne w zakresie realizacji zadania zgodnie z zapisami ujętymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 26 8687 0009 2001 0000 0130 0002 - Bank Spółdzielczy w Niedrzwicy Dużej z dopiskiem wadium nr sprawy ZP.271.1.4.2016 4.Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający prosi o dołączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty, w celu usprawnienia procedury sprawdzenia wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.W przypadku wniesienia wadium w gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści gwarancji musi wynikać zapewnienie Zamawiającemu przyznania sumy gwarancyjnej nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści gwarancji musi wynikać również zabezpieczenie gwaranta do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w ustawie Prawo Zamówień publicznych. 7.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9.Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. Ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy Niedrzwica Duża przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty która obejmuje także wszelkie urządzenia i materiały, które wchodzą w skład realizowanej inwestycji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27