Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól uprawnych w miejscowości Wrześnica na działce nr 136

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-100 Sławno, ul. M. C. Skłodowskiej 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8106229 , fax. 059 8107526
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. M. C. Skłodowskiej 9 9
    76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 059 8106229, fax. 059 8107526
    REGON: 77097990900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól uprawnych w miejscowości Wrześnica na działce nr 136
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól uprawnych w miejscowości Wrześnica, wykonywanej przez Gminę Sławno (Kod CPV: 45.00.00.00-7), zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeń wykonawczych. I. Zakres rzeczowy robót budowlanych, będącej przedmiotem niniejszego postępowania obejmuje: CZĘŚĆ I Przebudowa drogi gminnej, obejmująca przebudowę drogi gminnej gruntowej o długości 1650 m: 1) Roboty pomiarowe. 2) Wycinka drzew i krzaków z wywozem. 3) Roboty rozbiórkowe - rozebranie przepustów z rur betonowych. 4) Wykonanie przepustów rurowych. 5) Wykonanie rowów odwadniających. 6) Na wskazanych odcinkach formowanie korony drogi - pod warstwy konstrukcyjne, poboczy oraz właściwe wyprofilowanie skarp i podniesienie dna rowów. Wykonanie mechanicznego korytowania na pozostałych odcinkach. 7) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. 8) Ułożenie ścieków korytkowych na ławie betonowej z oporem. 9) Wykonanie nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm. 10) Wykonanie zjazdów indywidualnych. 11) Regulacja pionowa dla urządzeń podziemnych - włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej. CZĘŚĆ II Budowa przepustu pod droga powiatową, obejmująca wykonanie: 1) Rozebranie istniejącej nawierzchni drogi powiatowej. 2) Wykonanie przepustu na ławie fundamentowej. 3) Odtworzenie nawierzchni drogi powiatowej. 4) Oczyszczenie rowu na długości 145m. Odstępstwa od projektu oraz elementy nieujęte w projekcie: Regulacji pionowej wymaga 37 włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej, a nie jak podano w przedmiarze 5. II. Szczegółowy opis roboty budowlanej stanowi projekty budowlany Przebudowa drogi gminnej dojazdowej do pól uprawnych w miejscowości Wrześnica na działce nr 136, a także operat wodnoprawny Budowa przepustu pod drogą powiatową nr 0538Z Królewo-Wrześnica, dz. nr 84, obręb ewidencyjny Wrześnica na skrzyżowaniu z drogą gminną 170021Z, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego i harmonogramu rzeczowo - finansowego ( Załącznik nr 7 do SIWZ ). Kompletna dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego. III. Roboty budowlane będą wykonywane w następujących terminach: termin rozpoczęcia - dzień podpisania umowy, termin zakończenia - 19.09.2014 r. IV. W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie robót opisanych w załączonej dokumentacji projektowej. V. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ww. dokumentacją projektową oraz z uwzględnieniem następujących uwag: 1. Przy przeprowadzaniu prac w pobliżu drzew Wykonawca jest zobowiązany do ich zabezpieczenia poprzez odeskowanie, a prace ziemne w pobliżu korzeni drzew należy wykonać ręcznie. 2. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu. 3. Wykonawca robót w miejscach sąsiadujących z istniejącą zabudową zobowiązany jest do prowadzenia robót ze szczególną ostrożnością. 4. Wykonawca zobowiązany jest do takiego prowadzenia robót, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie placu budowy i nie podlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem placu budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury. 5. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Właścicieli sąsiednich posesji o utrudnieniach i ograniczeniach w dojeździe na 7 dni przed planowanym terminem wykonywania robót. 6. Wykonawca w ramach wynagrodzenia wykona własnym staraniem zasilanie placu budowy w energię elektryczną i wodę, na warunkach uzgodnionych z gestorami tych mediów. 7. Wykonawca zapewni obsługę geotechniczną i geodezyjną łącznie z geodezyjnym wytyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą nad realizacją robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów budowlanych wytworzonych w trakcie prac oraz prowadzenia ich ewidencji i uzyskania decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami. 10. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. 11. Na żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty zamienne (w stosunku do robót przewidzianych w projekcie). Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem ofertowym dla robót podstawowych, a kosztorysem robót zamiennych. Kosztorys zamienny należy opracować na zasadach określonych dla kosztorysu robót dodatkowych. O konieczności wykonania robót zamiennych Zamawiający pisemnie powiadamia wykonawcę. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania tego pisma sporządza kosztorys różnicowy. 12. Roboty zamienne mogą być także wykonane na wniosek Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, według zasad jak dla robót zamiennych na żądanie Zamawiającego. 13. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania. VII. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji. VIII. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej poniesie Wykonawca. IX. UWAGA : do nawierzchni należy zastosować kruszywo granitowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Sławno Nr 50 9317 00020000 3131 2000 0030 z dopiskiem Wadium na przebudowę drogi we Wrześnicy. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Sławnie, ul. M.C. Skłodowskiej 9, 76-100 Sławno - w Sekretariacie, pokój nr 10 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.slawno.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach