Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej do cmentarza w m. SIEDLISKA w km 0+000,00 do km 0+300,00 w Gminie Lubycza Królewska

Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-680 Lubycza Królewska, ul. Kolejowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6617002, 6617462 , fax. 084 6617412
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej
    ul. Kolejowa 1 1
    22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie
    tel. 084 6617002, 6617462, fax. 084 6617412
    REGON: 00054065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubycza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej do cmentarza w m. SIEDLISKA w km 0+000,00 do km 0+300,00 w Gminie Lubycza Królewska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych na odcinku- 300 m.b. - roboty ziemne - rozebranie i wykonanie części przelotowych - 14,0 m.b. - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 - 1101,30 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej - 1101,30 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana wpłata WADIUM - w kwocie: 3 000,00 zł słownie :trzy tysiące złotych groszy 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, b) nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, c) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia w danej specjalności do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk : - kierownik budowy - majster robót. d) posiadają niżej wymieniony sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia : e) zrealizowali w ostatnich pięciu latach, jako główni wykonawcy, min. 3 robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł. f) udzielą gwarancji na okres co najmniej 36 m-cy - od daty ostatecznego odbioru i przekazania drogi do użytkowania. g) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia Wadium 2. Wypełniony formularz oferty podpisany przez osobę uprawnioną. (Zał. nr 1) 3. Wypełniony kosztorys ofertowy (wg załączonego wzoru - Zał. nr 2). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z załączonym wzorem (Zał. nr 3). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Oferent posiada dokument wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz zapisy w nim pokrywają się ze stanem rzeczywistym, może go załączyć pod warunkiem że : organ wydający potwierdzi, że dokument jest aktualny, tzn. odpowiada stanowi rzeczywistemu. Data potwierdzenia nie może być wcześniejsza niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W/w zaświadczenia winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację o personelu jakim dysponuje Wykonawca na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. V.1.c niniejszej Instrukcji. Do informacji o personelu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych i potwierdzenia przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy osoby wyszczególnione w załączniku nr 4 nie są etatowymi pracownikami Wykonawcy, należy dołączyć do oferty -Zobowiązanie do współpracy- zgodne z treścią Załącznika nr 4a. 8. Informację o jednostkach sprzętowo-transportowych wymaganych do realizacji przedmiotu zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5. 9. Informację o doświadczeniu (wykonanych zamówieniach) Wykonawcy na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 6. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku. o którym mowa w pkt. V.1.e niniejszej instrukcji. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że Wykonawca wymienione zamówienia wykonał z należytą starannością. 10. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę (Zał. nr 7). Dokumenty wymienione w pkt. VI winny być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub posiadające pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubycza.pl lub BIP lubycza królewska zakładka - przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach