Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 21-077 Spiczyn, Spiczyn 10C
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7577184 , fax. 081 7577048
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
Spiczyn 10C 10C
21-077 Spiczyn, woj. lubelskie
tel. 081 7577184, fax. 081 7577048
REGON: 00055153300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko - Orlik 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m), podbudowa przepuszczalna, nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa 2.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m), podbudowa przepuszczalna z drenażem liniowym Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. 3. Ogrodzenie terenu 4. Oświetlenie terenu 5. Chodniki 6.Budowa budynku sanitarno-szatniowego 7.Infrastruktura towarzysząca 7.1. Drenaż zespołu boisk z rur drenarskich PCV ? 110, w obsypce piaskowej, o dł. 430m oraz studnie chłonne ? 2000, V=18,8 m3 . 7.2. Przyłącze sanitarne z rur kanalizacyjnych PCV ? 160, dł. L=30m - do istniejącej sieci kanalizacyjnej. 7.3. Przyłącze wodociągowe L=59 m rury średniozagęszczone PE ? 40 mm. 7.4. Przyłącze energetyczne kablem YAKY 4x120, dł. trasy 90 m oraz w.l.z. YAKY 4x35, dł. trasy 31 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 20000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w tym: min. 2 boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej oraz min. 2 boisk z nawierzchnią poliuretanową o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda, robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów kubaturowych (min. 2 roboty) o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 2) Informację banku potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości złożonej oferty (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: 1. Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com). 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spiczyn.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie 1: Zagospodarowanie placu przy świetlicy wiejskiego w m. Jatutów- budowa placu zabaw, siłowni i ogrodzenia -ETAP I Zadanie 2: Urządzenie placu do rekreacja w m. Skokówka - ETAP I Zadanie 3: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Pniówek- rekreacja i wypoczynek , monitoring zewnętrzny. Zadanie 4: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Wieprzec- rekreacja - ETAP I Zadanie 5: Urządzenie placu wiejskiego w m. Zwódne - plac zabaw, rekreacja i wypoczynek - ETAP I
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa i budowa kompleksu boisk i placu zabaw dla dzieci w miejscowości Stara Wieś - Etap I
Dodano: 2016-07-13 - Zadanie 1: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Wieprzec - rekreacja - ETAP I Zadanie 2: Urządzenie placu przy świetlicy wiejskiej w m. Wierzchowiny - rekreacja - ETAP I Zadanie 3: Urządzenie placu wiejskiego w m. Zwódne - plac zabaw-rekreacja - ETAP I Zadanie 4: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Szopinek - rekreacja i wypoczynek - ETAP I Zadanie 5: Budowa obiektu sceny w m. Płoskie ( na placu przy Zespole Szkół)
Dodano: 2016-06-23 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY GIMNAZJUM NR 3 W ŁUKOWIE
Dodano: 2016-05-13 - Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2
Dodano: 2016-03-02 - Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - bez nawierzchni syntetycznej
Dodano: 2015-10-19 - Przebudowa boiska piłkarskiego i budynku zaplecza socjalno - sanitarnego w Piszczacu
Dodano: 2015-10-02 - BUDOWA TRENINGOWEGO OBIEKTU LEKKOATLETYCZNEGO W WARIANCIE 200 M PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W ŁUKOWIE
Dodano: 2015-09-17 - Rozbudowa o halę sportową budynku Gimnazjum nr 10 w Lublinie, przy ul. Wajdeloty 12
Dodano: 2015-08-07 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Rykach
Dodano: 2015-06-17