Gmina Kołobrzeg ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Trzebiatowska 48a
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3524848 , fax. 94 3530455
- Data zamieszczenia: 2016-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołobrzeg
ul. Trzebiatowska 48a 48a
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3524848, fax. 94 3530455
REGON: 33092071300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg z płyt drogowych na terenie Gminy Kołobrzeg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie obiektów budowlanych zadania pn: Przebudowa dróg z płyt drogowych na terenie Gminy Kołobrzeg Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na ułożeniu nawierzchni 6 odcinków dróg gminnych z płyt drogowych o łącznej długości około 2,3 km. Zakres inwestycji i orientacyjne parametry określa Program Funkcjonalno użytkowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. Etap I zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektu budowlano-wykonawczego w zakresie niezbędnym do zgłoszenia robót budowlanych przebudowy dróg - przy uwzględnieniu wymagań zawartych w ustawie z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami); b) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. 1129). Opracowana dokumentacja techniczna powinna spełniać wymogi ustawy Prawo budowlane oraz innych odpowiednich przepisów oraz być zgodna z zasadami wiedzy technicznej; c) konsultowanie rozwiązań projektowych z Zamawiającym i uzyskanie jego akceptacji przed uzyskaniem uzgodnień i zgłoszeniem robót; d) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań; e) złożenie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu; f) sprawowanie nadzoru autorskiego na żądanie inwestora lub właściwego organu w zakresie stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem oraz uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Uwaga! Wszelkie opracowania projektowe należy sporządzić w formie pisemnej i w wersji elektronicznej w formacie pdf, w tym: - 3 komplety projektu budowlano-wykonawczego w formie pisemnej (1 egz. Starostwo Powiatowe, 1egz. Zamawiający i 1 egz. Wykonawca); - 2 egzemplarze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w formie pisemnej ( po1 egz. dla Zamawiającego i Wykonawcy). Etap II zamówienia obejmuje: Zrealizowanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego zaprojektowanych prac budowlanych zgodnie z wymogami PFU, sporządzonym na jego podstawie projektem budowlano-wykonawczym i specyfikacjami technicznymi, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami, w sposób zapewniający trwałość i dobry standard rozwiązań, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego . Zamówienie obejmuje również: -obsługę geodezyjną robót wraz z dokumentacją geodezyjnej powykonawczą w 2 egz.; -organizację ruchu drogowego, wraz z umożliwieniem dojazdu mieszkańcom i użytkownikom nieruchomości położonych przy drodze; -uzgadnianie harmonogramu realizacji z Zamawiającym. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu Starostwa Powiatowego wobec zgłoszenia robót przebudowy dróg, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca, nie będzie wykonany II etap zamówienia tzn. drogi te nie będą budowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaga się wadium w wysokości 5 000,00 złotych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.kolobrzeg.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 6 części
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej wzdłuż Kanału Jankowskiego w Goleniowskim Parku Przemysłowym
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Modernizacja przystani rybackiej w Karsiborze w celu poprawy bezpieczeństwa rybaków
Dodano: 2016-07-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej drogi w celu udrożnienia dojazdu do nieruchomości przy Placu Strażackim w Goleniowie
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie projektów budowlanych
Dodano: 2016-07-15 - W formule zaprojektuj i wybuduj realizacji zadania pn. Przebudowa drogi w miejscowości Olchowo - II postępowanie
Dodano: 2016-07-12 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych z podziałem na 2 części
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie wielobranż. projektów budowlano-wykonawczych.CZĘŚĆ I-Wykonanie wielobranż. projektu budowl.-wyk. dla zadania pn: budowa dwóch budynków socjalnych z niezbędną infrastr. wraz z zagosp. terenu z placem zabaw, miejsc parkingowych i oświetl. na działce nr 657 oraz odcinka drogi dojazdowej w m. PIEŃKOWO. CZĘŚĆ II-Wykonanie wielobranż. projektu budowl.-wyk. dla zadania pn: budowa budynku komunalnego z niezbędną infrastr. i zagosp. terenu, placem zabaw, miejscami parkingowymi oraz oświetl. na działce nr 50/6 i 533/16 wraz z mapą do celów projekt. w m. Pieńkowo
Dodano: 2016-07-04 - Usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z częścią kosztorysową oraz sprawowaniu nadzoru autorskiego przyszłych robót realizowanych według sporządzonej dokumentacji projektowej na realizację zadania polegającego na budowie i rozbudowie technicznych środków wspomagających ochronę fizyczną wraz z modernizacją i rozbudową systemów alarmowych i kontroli dostępu, wymianą drzwi, okien i krat w budynku WKU w Szczecinku
Dodano: 2016-06-30