Przetargi.pl
Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Przysucha

Nadleśnictwo Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, ul. Targowa 87
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6752071, 6752072 , fax. 0-48 6752071, 6752072
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Przysucha
    ul. Targowa 87
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6752071, 6752072, fax. 0-48 6752071, 6752072
    REGON: 67008080400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/web/przysucha
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Przysucha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie prowadzone jest pod nazwą: *Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Przysucha* i jest podzielone na dwie części o nazwach: Część 1 : *Przebudowa odcinka drogi leśnej nr 31 w leśnictwie Rawicz*. Część 2 : *Przebudowa odcinka drogi leśnej Nr 35 w leśnictwie Puszcza* 2. Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 : *Przebudowa odcinka drogi leśnej nr 31 w leśnictwie Rawicz *. Przedmiot zamówienia dotyczy przebudowy nawierzchni brukowej i tłuczniowej na drodze leśnej, skrzyżowań i zjazdów na przyległe drogi i linie podziału powierzchniowego oraz remont mijanek, przepustów i odtworzenie rowów odwadniających. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie robót na odcinku km 2+183 ÷ km 2+850. Długość odcinka wynosi 667 m. Szczegółowy zakres robót podany jest w przedmiarze robót stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. 2.1. Opis drogi będącej przedmiotem zamówienia dla części nr 1. Początek trasy [km 2+183] znajduje się w granicy Lasów Państwowych Do km 2+183 ułożona jest nawierzchnia asfaltowa, od km 2+183 do km 2+530 brukowa, od km 2+530 do km 2+800 tłuczniowa, od km 2+800 do km 3+400 brukowa, tłuczniowa obramowana jest krawężnikiem kolejowym, a brukowa opornikiem z grubego kamienia. Istniejąca nawierzchnia tłuczniowa i brukowa zostanie wykorzystana jako podbudowa pod nawierzchnię bitumiczną. Lokalizacje obiektów związanych z projektem podano według powyższego kilometraża. 2.2. Zakres robót 1) karczowanie pni na wydłużonych zjazdach 2) mechaniczne ścięcie poboczy, 3) oczyszczenie rowów z namułu o średniej grubości do 20 cm z wyprofilowaniem skarp i dna rowów, 4) umocnienie skarp i dna rowów na dużych spadkach betonowymi płytami ażurowymi, 5) wymiana starych przepustów betonowych na plastikowe PEHD spiralnie karbowane. 6) wykonanie warstwy wyrównawczej i wzmocnienie podbudowy tłuczniowej kruszywem łamanym grub. 7 do 9 cm na odcinku od km 2+183 do km 2+850 7) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC8S50/70 (wg WT-2/2008 Nawierzchnie asfaltowe IBDiM) o grubości 5 cm na odcinku od km 2+183 do km 2+850 8) wykonanie poboczy z gruntu G1 (pospółki) o grubości 15 cm, na szerokości 75 cm, 9) wykonanie mijanek, 10) wydłużenie zjazdów na drogi leśne i szlaki operacyjne 2.3. Szczegółowy zakres robót zawierają załączniki: Załącznik nr 8 - Dokumentacja projektowa dla części nr 1, Załącznik nr 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 1, Załącznik nr 10 - Przedmiar robót dla części nr 1, 3. Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 : *Przebudowa odcinka drogi leśnej Nr 35 w leśnictwie Puszcza* Realizacja tej części obejmuje budowę nawierzchni tłuczniowej na drodze leśnej, skrzyżowań i zjazdów na przyległe drogi i linie podziału powierzchniowego, mijanek, przepustów i rowów odwadniających oraz składnic przyzrębowych. Realizacja obejmuje wykonanie robót na odcinku km 3+360 ÷ km 4+273. Długość odcinka wynosi 913 m. 3.1. Opis drogi będącej przedmiotem zamówienia dla części nr 2. Początek trasy [km 3+360], koniec trasy w km 4+273 przyjęto na drodze leśnej gruntowej nr 18. Lokalizacje obiektów związanych z projektem podano według powyższego kilometraża. Wysokość bezwzględna terenu początku trasy wynosi 329,40m, a końca trasy 306,40 m. Przewiduje się nawierzchnię z kruszywa łamanego lub tłucznia kamiennego. Uwzględniając przewidywane obciążenie ruchem nawierzchnię projektuje się w II klasie - o ruchu 4 - 7 pojazdów o nacisku pojedynczej osi 100 kN na dobę w dwóch kierunkach. Dla takiego obciążenia przyjęto nawierzchnię o łącznej grubości 27 cm, wykonaną w dwóch warstwach 9+18 cm. Nawierzchnię należy ułożyć na nasypie z gruntu G1 grubości 15 cm. Droga położona jest w terenie falistym. Niweletę drogi założono w dostosowaniu do naturalnych spadków terenu z wyniesieniem ponad teren. Spadki podłużne wahają się od 0,3% do 4,7%. Dla uzyskania płynności jazdy oraz zapewnienia dostatecznej widoczności załamania o sumie algebraicznej 1% wyokrąglono łukami kołowymi. Wody opadowe spływające z korony drogi będą odprowadzone w teren i do rowów oraz na przyległy teren poprzez spadki jezdni i poboczy. Przyjęto rowy trapezowe o nachyleniu skarp 1:1,5 i głębokości 0,75 m. Minimalna głębokość rowu znajduje się 20 cm poniżej dolnej krawędzi projektowanego nasypu z gruntu G1. Skarpy i dno rowów, których spadki podłużne przekraczają 3%, należy umocnić do wysokości 40 cm płytami betonowymi typu EKO o wymiarach 40x60 cm. Wody prowadzone rowami będą wypuszczane w teren do naturalnych obniżeń oraz rowów i zbiorników odparowujących. Zbiorniki odparowujące o objętości 0,5 ÷1,5 m3 i łagodnych skarpach należy odsunąć 1,0 m od zewnętrznej skarpy rowu przydrożnego. W miejscach wymagających przeprowadzenia wody na drugą stronę drogi zaprojektowano przepusty. W ciągu drogi zaprojektowano przepusty z rur polimerowych (HDPE) karbowanych - ? 50 cm, długości 7,0 m pod zjazdami - szt. 4 Pod przepustami należy wykonać ławę żwirową grubości 30 cm. Wloty i wyloty przepustów należy umocnić kamieniem naturalnym wg załączonego rysunku. W celu połączenia drogi z przyległym terenem projektuje się zjazdy na drogi boczne. Typowe promienie wyokrąglające dla zjazdów wynoszą 6m, dla skrzyżowań 11m. Nawierzchnię na zjazdach - szerokości takiej jak na drodze należy wykonać do końca promieni wyokrąglających. W celu bezpiecznego wyminięcia się pojazdów na drodze zaprojektowano mijanki. Szerokość typowej mijanki wynosi 2,5 m, łącznie z drogą - 6,0 m, długość 23 m, skosy wjazdowy i wyjazdowy o wartości 1:7. Szerokość korony drogi na mijance wynosi 7,50 m. Pochylenie poprzeczne mijanki powinno być takie jak jezdni na tym odcinku. 3.2 Projektowane parametry techniczne. - droga klasy L II według Katalogu, - prędkość projektowa: 30 km/godz., - szerokość korony: 5,00 m, - szerokość jezdni: 3,50 m, - spadek poprzeczny nawierzchni, daszkowy: 3,0 %, - szerokość poboczy: 0,75 m, - spadek poprzeczny poboczy: 6,0 %, Na całej trasie drogi Nr 35 objętej niniejszą realizacją, z uwagi na występowanie w podłożu gruntów wysadzinowych, projektuje się nasyp z dowiezionego gruntu G1 grubości 15 cm. 3.3. Szczegółowy zakres robót zawierają załączniki: Załącznik nr 11 - Dokumentacja projektowa dla części nr 2, Załącznik nr 12 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dla części nr 2, Załącznik nr 13 - Przedmiar robót dla części nr 2, 4.Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 5.Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie w budowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 6.Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) protokoły z badania materiałów, b) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, c) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania. 7. Wykonawca musi udzielić 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 8.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 9.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 11. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 12. Podczas realizacji robót Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane i dokumenty ich dotyczące, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy Robót. 14. Materiały z rozbiórki, nie nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 15. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i funkcjonalnego założonego w programie funkcjonalno-użytkowym lub innych dokumentach będących załącznikiem do tej SIWZ. 16. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania, Wykonawca opracuje w 3 egzemplarzach Program Zapewnienia Jakości (PZJ), który będzie musiał być zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru i przekazany po 1 egzemplarzu dla Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 17. W terminie nie późniejszym niż 3 dni przed dniem podpisania umowy, Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram realizacji i finansowania projektu, który zostanie zaakceptowany przez Inspektora nadzoru i zatwierdzony przez Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie stanowił integralną część umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie: Dla części 1 - 5500,00 złotych słownie: pięć tysięcy pięćset złotych. Dla części 2 - 7800,00 złotych słownie: siedem tysięcy osiemset złotych. 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto Nr konta bankowego: 73 1020 4317 0000 5702 0019 2039 z dopiskiem: *Przebudowa dróg leśnych w Nadleśnictwie Przysucha część * Wadium w pozostałych formach należy zdeponować w kasie u Zamawiającego. 2. Z treści wadium składanego w innej formie jak pieniężna musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp. 3. Treści wadium składanego w innej formie jak pieniężna musi minimum zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 4. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach