Przetargi.pl
Wykonanie wraz z dostosowaniem materiałów do Księgi Identyfikacji Wizualnej oraz dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach projektów LIFE+

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-362 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 589 82 80 , fax. 0-22 589 82 81
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
    ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 3 3
    02-362 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 589 82 80, fax. 0-22 589 82 81
    REGON: 00011577200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zamowienia_publiczne.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wraz z dostosowaniem materiałów do Księgi Identyfikacji Wizualnej oraz dostarczenie materiałów promocyjno-informacyjnych w ramach projektów LIFE+
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych realizuje 2 projekty - kampanie informacyjno-edukacyjne skierowane do mieszkańców 8 regionów. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa w zakresie zapobiegania pożarom lasów. Projekty -Ogień w lesie a przyroda podniesienie świadomości mieszkańców terenów wiejskich w zakresie zapobiegania pożarom lasów- LIFE08 INF-PL-000523 oraz -Ogień w lesie a przyroda II - drugi etap kampanii informującej społeczeństwo o zagrożeniu pożarowym w lasach- LIFE09 INF-PL-000275 są współfinansowane ze środków Instrumentu Finansowego LIFE+ oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jednym z elementów kampanii są drobne przedmioty użytkowe (materiały informacyjno - promocyjne). Funkcjonalność tego rodzaju materiałów wpłynie na ich atrakcyjność wśród grup docelowych projektów. Przedmioty użytkowe są bardzo dobrym nośnikiem treści rozpowszechnianych w ramach kampanii, które także będą wykorzystywane po zakończeniu projektów, dlatego też ich jakość i wytrzymałość powinna być wysoka. Celem zamówienia jest dostosowanie projektów na podstawie Księgi Identyfikacji Wizualnej oraz wytycznych zawartych w Tabeli nr 2 - drobnych przedmiotów użytkowych (materiałów informacyjno - promocyjnych) ich wykonanie i dostarczenie do Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych oraz lokalizacji przedstawionych w Tabeli nr 1. Materiały do produkcji powinny być ekologiczne. Tabela nr 1 L.p. Projekt Adres Ilość sztuk na każdą lokalizację 1. I Paweł Chojnowski RDLP w Białymstoku ul. Lipowa 51; 15 - 424 Białystok Koszulka typu t-shirt - 1100 sztuk (DGLP - 1200 sztuk) Czapka z daszkiem typu patrolówka - 830 sztuk (DGLP - 860 sztuk) Czapka z daszkiem typu basebolówka - 830 sztuk (DGLP - 860 sztuk) Torba na ramię - 830 sztuk (DGLP - 860 sztuk) Ołówek drewniany okrągły zatemperowany z gumką - 1385 sztuk (DGLP - 1420 sztuk) Baner - po 2 różne banery na region (Nadleśnictwo Krzeszowice i Nadleśnictwo Świdnik dodatkowo po 2 różne banery) Roll-up - po 2 różne roll-upy na region (Nadleśnictwo Krzeszowice i Nadleśnictwo Świdnik dodatkowo po 2 różne roll-upy) 2 Arkadiusz Mrozowski RDLP w Olsztynie ul. Kościuszki 46/48; 10 - 959 Olsztyn 3 Mariusz Turczyk RDLP w Radomiu ul. 25 Czerwca 68; 26 - 600 Radom 4 Jacek Cichocki RDLP w Toruniu ul. Mickiewicza 9; 87 - 100 Toruń 5 I i II Joanna Kabat Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3; 02 - 362 Warszawa 6 II Piotr Król Nadleśnictwo Krzeszowice ul. Leśna 13; 32 - 080 Zabierzów 7 Krzysztof Boruń RDLP w Katowicach, ul. Św. Huberta 43/45; 40 - 543 Katowice 8 Aneta Sławińska Nadleśnictwo Świdnik ul. Lotnicza 4; 21 - 040 Świdnik 9 Przemysław Dobrowolski RDLP w Łodzi ul. Jana Matejki 16; 91 - 402 Łódź Tabela nr 2 Koszulka typu t-shirt 10 000 sztuk Materiał: 100 % bawełny wysokogatunkowej, szczególnie nadającej się pod nadruki, RUSSELL lub równoważna. Wymagana gramatura nie mniej niż 175 g-m2 (+ -5 g-m2) Jakość materiału: pierwsza, Właściwości: brzegi i zakończenia muszą być dobrze przeszyte, podwójne przeszycie przy rękawach i na dole koszulki, ściągacz wokół szyi, okrągłe wycięcie, Logotypy: 4- 0 (full kolor jednostronny), sitodruk, logotypy zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej projektu -Ogień w lesie a przyroda - podniesienie świadomości mieszkańców terenów wiejskich w zakresie zapobiegania pożarom lasów, str. 42 wersja bez lasu na rękawach, z nadrukiem w dwóch miejscach (modyfikacja logotypów: zadruk tylko na 1 rękawie, logotypy wraz z dodaniem strony internetowej projektu www.swiadomizagrozenia.pl) ostateczny projekt po akceptacji Zamawiającego, logotyp 8x8 cm, Kolorystyka: biała, Rozmiary: S - 1 000, M - 2 000, L - 4 000, XL - 2 000, XXL - 1 000 Pakowanie każda osobno w folii przeźroczystej. Koszulka powinna cechować się: dobrą układalnością trwałym wybarwieniem, stabilnością wymiarów po praniu, estetycznym wykonaniem: szwy powinny być ciągłe, wytrzymałe, wykonane prawidłowo z właściwym wiązaniem ściegu w szwie, przeszycia na początku i końcu powinny być zabezpieczone przed pruciem Czapka z daszkiem typu patrolówka 7 500 sztuk Materiał: 100% wysokiej jakości bawełniana dzianina o splocie płóciennym i płótno, od środka wzmocniona podszyciem dodatkowym materiałem, projekt zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 40 (wersja cała zielona czapka) Jakość materiału: pierwsza Właściwości: miękka z 4 wywietrznikami po bokach zabezpieczonymi skuwkami metalowymi, zapięcie na rzepy lub metalowe z możliwością regulacji rozmiaru, Logotypy: 4- 0 (full kolor jednostronny), logotypy zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej projektu - Ogień w lesie a przyroda - podniesienie świadomości mieszkańców terenów wiejskich w zakresie zapobiegania pożarom lasów- str. 40 z modyfikacją (zadruk w jednym miejscu uwzględniający główny logotyp i 3 logotypy instytucji oraz www.swiadomizagrozenia.pl) ostateczny projekt po akceptacji Zamawiającego Kolorystyka: zieleń zgodna z proponowaną w Księdze Identyfikacji Wizualnej, Rozmiar: unisex Czapka powinna być dobrze przeszyta, mocne szwy tak by nie pruła się podczas użycia, Czapka typu basebolówka 7 500 sztuk Materiał: 100% gruba bawełna, projekt zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 40 Jakość materiału: pierwsza Właściwości: 6 paneli każdy z wywietrznikiem, daszek usztywniany, zapięcie regulowana plastikowa lub metalowa klamra, Logotypy: 4- 0 (full kolor jednostronny), nadruk metodą sitodruku transferowego, logotypy zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej projektu - Ogień w lesie a przyroda - podniesienie świadomości mieszkańców terenów wiejskich w zakresie zapobiegania pożarom lasów- str. 40 z modyfikacją (czapka cała biała, zadruk w jednym miejscu uwzględniający główny logotyp i 3 logotypy instytucji oraz www.swiadomizagrozenia.pl) ostateczny projekt po akceptacji Zamawiającego Kolorystyka: biała Rozmiar: unisex Czapka powinna być dobrze przeszyta, mocne szwy tak by nie pruła się podczas użycia, Torba ekologiczna na ramię 7 500 Format: długość: 40 cm, szerokość: 35 cm, długość całkowita torby (z ramiączkiem): 74 cm, szerokość całkowita torby: 35 cm, szerokość dna oraz boków: 8 cm, długość całkowita ramiączka: 68 cm, grubość ramiączka: 8 cm, tolerancja wymiarów (+- 1 cm) zapinana na rzep od wewnątrz Materiał: tkanina bawełniana/surówka bawełniana o gramaturze nie mniej niż 250g- m2, Jakość materiału: pierwsza, Wielkość nadruku po obu stronach: zgodne z projektem zawartym w Księdze Identyfikacji Wizualnej na str. 43: nie mniej niż 15 cm na wysokość, logotyp projektu na środku o średnicy nie mniej niż 10 cm projektu na stronie A i adres strony internetowej na jednym z boków, modyfikacja dotyczy możliwości zmiany koloru nadruku strony www.swiadomizagrozenia.pl z koloru białego na czarny oraz na drugim boku - metka zostaje zastąpiona nadrukiem 3 logotypów w wersji monochromatycznej kolejno: Lasy Państwowe, NFOŚiGW, Life+, ostateczny projekt po akceptacji Zamawiającego, Kolor torby: biała (lub w odcieniu bieli), zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej na str. 43, Torba powinna być dobrze przeszyta, mocne szwy tak by nie pruła się podczas użycia, rączki mocne dobrze przyszyte Ołówek drewniany okrągły zatemperowany z gumką 12 500 sztuk Materiał: drewno z certyfikatem PEFC lub FSC, Grubość rysika: ok. 3 mm, Twardość: HB, Wymiary: 19x0,7 mm, po zatemperowaniu (+ - 10mm), Rodzaj nadruku: nadruk metodą tampon druku 2+1 - logotypy zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 48 projektu modyfikacja dotyczy zastosowania wersji monochromatycznej 3 logotypów oraz uwzględnienia adresu strony internetowej projektu wraz z logo projektu w wersji uproszczonej monochromatycznej (kolor pomarańczowy lub zielony) logotypy na wysokość nie większą niż 5 mm, ostateczny projekt po akceptacji przez Zamawiającego, Kolor: naturalny kolor ołówka, lakier bezbarwny, Ołówki powinny być pakowane w małych opakowaniach. Baner 2x12 sztuk Wymiary: 100 x 300 cm Materiał: frontlit 510 g- m2, zadruk solwentowy, oczkowanie z okuciami co 50 cm, lina poliamidowa o średnicy 10mm i wytrzymałości 2110 kg (długość - 2 x 15m) Kolor: full kolor 4 - 0, logotyp projektu, logotypy Life+, NFOŚiGW, Lasów Państwowych, informacja o współfinansowaniu, hasła projektu (dostarczone przez Zamawiającego), Projekt zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 36 przedstawiony do akceptacji Zamawiającego Roll-up 2x12 sztuk Wymiary: 100 x 200 cm Właściwości: jednostronny roll-up, wykonanie projektu grafiki z uwzględnieniem Księgi Identyfikacji Wizualnej str.37 projektu i produkcji roll-upów: 1. Projekt roll -up informujący o projekcie (zawierający informacje merytoryczne) 2. Projekt roll - up reklamujący projekt (ogólny) Kaseta exlusive lub równoważna wykonana z aluminium anodowanego, baner blockout 600g-m2 (+ - 50g/m2) lub równoważny, zadruk solwentowy, stabilna aluminiowa konstrukcja, regulacja poziomu kasety, gruby, solidny, aluminiowy maszt składany, 3-częściowy, mechanizm zwijający wykonany z metalowych sprężyn, nóżka wysuwana aluminiowa oraz dodatkowo na krańcach kasety wykonane są 2 podpory stabilizujące, górna listwa klejona, torba transportowa z dodatkową wyściółką, zamkiem i wygodnym uchwytem, poręczna. Projekt zgodny z Księgą Identyfikacji Wizualnej str. 37 przedstawiony do ostatecznej akceptacji Zamawiającego po uzupełnieniu o treści i zdjęcia w dwóch projektach, Kolor: nadruk pełen kolor jednostronny, Wykonawca przeprowadzi z zamawiającym konsultacje dotyczące akceptacji projektów roll upów. Zamawiający wymaga aby koncepcja ta składała się co najmniej z: jednego zdjęcia przedstawiającego problem zagrożenia pożarem lasów, logo projektu, logo programu LIFE+, logo NFOŚiGW oraz napisów o treści wskazanej przez zamawiającego. Zamieszczona fotografia zostanie wykonana profesjonalnie i dostarczona przez Wykonawcę wraz z przekazaniem praw autorskich. Powyższa koncepcja będzie umieszczona na jednym panelu graficznym reklamy. Pakowane pojedynczo. Wskazania dotyczące realizacji zamówienia. 1. Zamówienie musi uwzględniać system identyfikacji wizualnej projektu oraz Lasów Państwowych, Programu LIFE+ i NFOŚiGW. Materiały muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi ww. instytucji i programu oraz realizowanego projektu. 2. I etap - Opracowanie graficzne projektów zgodnych z wytycznymi zawartymi w Księdze Identyfikacji Wizualnej oraz zmianami określonymi w SIWZ (Załącznik nr 1) nastąpi nie później niż 3 dni robocze od dnia podpisania umowy i przekazanie ich w wersji elektronicznej w plikach otwartych (gotowych do wydruku - tif. cdr.) oraz pdf. Wybrane projekty będą zaakceptowane w formie pisemnej przez Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych od dnia przekazania projektów przez Wykonawcę. Zamawiający zaakceptuje projekty albo zgłosi uwagi, które muszą być uwzględnione jak najszybciej by nie wpływały na termin realizacji umowy. 3. II etap - Wykonawca wykona próbne egzemplarze materiałów informacyjno - promocyjnych bez roll - upa i banera, które zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego na podstawie opracowań graficznych o których mowa w pkt. 2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu próbne egzemplarze nie później niż 5 dni robocze od akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego. Zamawiający nie później niż 3 dni robocze od dnia dostarczenia egzemplarzy próbnych przez Wykonawcę zaakceptuje je albo zgłosi uwagi, które muszą być uwzględnione jak najszybciej by nie wpływały na termin realizacji umowy. 4. III etap - Wykonawca dostarczy wykonane materiały informacyjno - promocyjnych w 9 lokalizacji w ilościach określonych w SIWZ (tabela nr 1). Ilość materiałów dostarczanych poszczególne lokalizacje może ulec zmianie, co zostanie uzgodnione i pisemnie potwierdzone przez Zamawiającego. 5. Zamówione materiały nie mogą mieć wad i uszkodzeń mechanicznych. W razie stwierdzenia wad, uszkodzeń i braków, Wykonawca zobowiązuje się do jak najszybszej wymiany wadliwego towaru na towar pełnowartościowy bez zmiany cen i na swój koszt. 6. Podstawą do przyjęcia faktury VAT za wykonane materiały jest podpisanie przez każdą ze stron protokołu odbioru z klauzulą - bez zastrzeżeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zamowienia_publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach