Przetargi.pl
Przebudowa dróg gruntowych kruszywem na terenie Gminy Psary

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41 , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2016-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, fax. 32 294 49 01
    REGON: 00053724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gruntowych kruszywem na terenie Gminy Psary
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gruntowych poprzez utwardzenie kruszywem, na terenie Gminy Psary, zakres prac będzie obejmować następujące lokalizacje: 1. ul. Ogrodowa w Górze Siewierskiej (działka ozn. nr geod. 248), długość ok. 180,00m, szerokość ok. 3,00m, powierzchnia ok. 540,00m?, 2. ul. Słoneczna w Malinowicach (działki ozn. nr geod. 1206/11 i 1183/4), długość ok. 260,00m, szerokość ok. 4,00m, powierzchnia ok. 1040,00m?, 3. ul. Skowronków w Preczowie (działka ozn. nr geod. 402), długość ok. 400,00m, szerokość ok. 3,50m, powierzchnia ok. 1400,00m?, 4. ul. Kasztanowa w miejscowości Psary (działka ozn. nr geod. 1040), długość ok. 755,00m, szerokość ok. 3,00m oraz długość ok. 75,00m, szerokość ok. 2,50m, łączna powierzchnia ok. 2452,50m?, 5. ul. Szopena w miejscowości Strzyżowice (działka ozn. nr geod. 80), długość ok.130,00m, szerokość ok. 3,00m, powierzchnia ok. 390,00m?. 2). W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane, których szczegółowy zakres prac określony został w załączonym przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i obejmuje w szczególności: Roboty przygotowawcze: 1.1. roboty drogowe należy poprowadzić w działkach drogowych, 1.2. zapewnienie obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji w celu poprawnego rozliczenia zakresu wykonanych prac. 2. Wbudowanie i zagęszczenie kruszywa na powierzchni ok. 5 822,50 m? 2.1. wykonanie koryta o głębokości 30,00 cm na całej szerokości drogi. 2.2. wykonanie warstwy odsączającej o grubości po zagęszczeniu mechanicznym 10 cm 2.3. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego (tłuczeń - o wielkości ziarn od 31,5mm do 63mm) o grubości po zagęszczeniu mechanicznym 20cm 2.4. wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego z warstwą górną z tłucznia (kliniec - o wielkości ziarn od 4mm do 31,5mm) o grubości po zagęszczeniu 10 cm 2.5. utylizacja gruntu z wykopu. 3) Pozostałe wymagania do których Wykonawca będzie zobowiązany: a) urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, c) wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, d) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, e) oznakowanie terenu budowy i zapewnienie odpowiednich zabezpieczeń bhp, f) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów na każde zlecenie inwestora w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych prac, g) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót: ich części, urządzeń lub też elementów istniejących zobowiązany jest do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego, h) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) wykonania robót z należytą starannością nie powodującą uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, j) wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, k) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go inwestorowi najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 3.1. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 7 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 3.2. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 3.3. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 3.4. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3.5. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 3.6. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. Strony ustalają, że Zamawiający zapłaci Wykonawcy ostateczną kwotę wynagrodzenia przysługującą Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy na podstawie kosztorysu powykonawczego w opraciu o ceny jednostkowe robót objętych przedmiotem zamówienia, określone w kosztorysie ofertowym zgodnie z faktycznie wykonaną ilością potwierdzoną przez Zamawiającego. W szczególnych przypadkach dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty częściowo, za zgodą Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru robót (częściowy lub końcowy) podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym/bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. 3.7. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 12 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 3.8. zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji w celu poprawnego rozliczenia zakresu wykonanych prac. UWAGA: W ulicy Kasztanowej w Psarach istnieje sieć wodociągowa przed przystąpieniem do robót w celu wskazania zasuw wodociągowych należy skontaktować się z Zakładem Gospodarki Komunalnym w Psarach z siedzibą Dąbie, ul. Dolna 1, 42-504 Będzin, tel. 32 360 16 70
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości -10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary: nr 44 843800010000025720160003 z dopiskiem wadium. na przetarg o nazwie: Przebudowa dróg gruntowych kruszywem na terenie Gminy Psary. 4. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt 2 ) należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna - parter budynku za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.psary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach