Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w m. Łaszczyn i w m. Wisówka gmina Cielądz pow. rawski

Urząd Gminy w Cielądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 96-214 Cielądz,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8152429 , fax. 046 8152352
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Cielądzu
    96-214 Cielądz, woj. łódzkie
    tel. 046 8152429, fax. 046 8152352
    REGON: 00053545100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w m. Łaszczyn i w m. Wisówka gmina Cielądz pow. rawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania : 1. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łaszczyn o długości 1841,86 m na powierzchni 9260 m? - przebudowa nawierzchni drogi (wyrównanie istniejącej nawierzchni klińcem, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową i grysami 5/8 i 8/11) - plantowanie poboczy 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wisówka o długości 843 m i powierzchni 4215 m? - przebudowa nawierzchni drogi (wyrównanie istniejącej nawierzchni klińcem, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową szybkorozpadową i grysami 5/8 i 8/11) - plantowanie poboczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 14.000,00 zł słownie: czternaście tysięcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1i 2 ustawy PZP spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykaz osób : Wykonawca ma do dyspozycji wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadająca kwalifikacje określone poniżej ; min. 1 - Kierownik budowy - osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie w samodzielnym kierowaniu robotami budowlanymi przy realizacji robót drogowych, posiadająca co najmniej 3 lata uprawnienia budowlane o specjalności drogowej bez ograniczeń , do kierowania robotami budowlanymi. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do własnej Izby Inżynierów Budownictwa oraz kopie uprawnień budowlanych. Wykaz robót : Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zamawiających potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane należycie - min.3 Wykaz narzędzi i sprzętu: Dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożą jedną ofertę oraz wadium Wykonawcy występujący wspólnie . 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku ubiegania się wspólnie Wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt.1) Ocena : spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez zamawiającego warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty następujące informacje , dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz oferty - sporządzony zgodnie z formularzem załączonym do SIWZ (zał. nr 1) 2) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - sporządzony na formularzu kosztorysu ofertowego - dla drogi Łaszczyn - dla drogi Wisówka 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2) 4) Oświadczenie, że wykonawca spełni wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP z dnia 29 stycznia 2004r oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy (zał. nr 3) 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 6) Wykaz wykonywanych robót w okresie ostatnich 3 lat (2006,2007,2008 wraz z referencjami - min. 3 ) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonanie należycie ( zał. nr 4 wzór ) 7) Wykaz osób i przedmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji ( zał. nr 5 - wzór) 8) Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i sprzętu jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 6 wzór) 9) zaparafowany projekt umowy 10)dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieladz.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach