Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem: część 1. 22 kpl. tablic interaktywnych wraz z osprzętem część 2. 11 szt. telewizorów LCD 40 do kompleksu sportowo-dydaktycznego SOLPARK w Kleszczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja: dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia: część 1: 22 kpl. tablic interaktywnych o przekątnej min. 77 wraz z osprzętem (w tym projektory multimedialne, głośniki, wzmacniacze, ścienne panele sterujące); część 2: 11 szt. telewizorów LCD 40; do sal lekcyjnych w kompleksie sportowo-dydaktycznym w Kleszczowie. Szczegółowy opis zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: część 1 - 4500 zł; część 2 - 500 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. a/ dla części I: należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia obejmujące swym zakresem realizację polegającą na dostawie, montażu, instalacji i uruchomieniu min. 10 tablic interaktywnych wraz z projektami multimedialnymi o parametrach urządzeń wymienionych w przedmiocie zamówienia lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia o wartości min. 80 000 zł. brutto każde zamówienie; b/ dla części II: należycie wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie obejmujące swym zakresem realizację polegającą na dostawie min. 10 telewizorów LCD 40 cali o parametrach wymienionych w przedmiocie zamówienia lub zbliżonych do przedmiotu zamówienia o wartości min. 25 000 brutto 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w siwz. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych oświadczeń i dokumentów: Lista wymaganych oświadczeń : Każdy wykonawca przystępujący do postępowania winien złożyć oświadczenie, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w niniejszym postępowaniu działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń, 6. oferowany system (sprzęt) spełnia wszystkie warunki zamówienia, a w szczególności, że został wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatę techniczną. Wykonawca mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej może w treści oświadczenia powołać się na dokumenty równoważne wystawione w danym kraju członkowskim. Lista wymaganych dokumentów: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez dostawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu i SIWZ z podaniem ich wartości, ilości tablic/telewizorów, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, wg wzoru załącznika do siwz - wykaz zrealizowanych dostaw.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i oprogramowania.
Dodano: 2016-05-23 - Dostawa projektorów, tablic multimedialnych oraz monitora video wall do budynku Centrum Informacyjno-Bibliotecznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół gminy Opoczno w ramach projektu Edukacja przedszkolna na dobry start
Dodano: 2015-10-16 - Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego do szkół gminy Opoczno w ramach projektu Edukacja przedszkolna na dobry start
Dodano: 2015-09-07 - Realizacja projektu -Szansa dla malucha - na terenie Gminy Łęczyca - Część II, III, IV
Dodano: 2015-09-02 - Utworzenie Multimedialnego Centrum Informacji Kulturalnej Regionu Łódzkiego - remont i wyposażenie budynku ŁDK- część multimedialna
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa wraz z montażem systemu multimedialnego, komponentów dźwiękochłonnych oraz niezbędnych instalacji w Sali Konferencyjnej budynku biurowo-administracyjnego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi przy ulicy Jana Matejki 16
Dodano: 2014-07-17 - Dostawa projektora multimedialnego, tablicy interaktywnej oraz komputerów przenośnych do szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Łódź - projekt Wyjątkowy uczeń w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2014-03-13 - ŁRPN-T/ ZP - 21/2012/PN - przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenie sali konferencyjnej w budynku BioNanoPark.
Dodano: 2012-09-18 - ŁRPN-T/ ZP - 18/2012/PN - przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego na wyposażenie sali konferencyjnej w budynku BioNanoPark.
Dodano: 2012-08-31