Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w ciągu ulicy Dworcowej i części gminnej Kosynierów łączących się z drogą powiatową nr 3396D w Boguszowie - Gorcach; etap I - uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej w Boguszowie - Gorcach wraz z modernizacją dróg dojazdowych w ciągu ulic Dworcowej i Kosynierów.

Gmina Miasto Boguszów-Gorce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-370 Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8449311 w. 32 , fax. 074 8449165
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Boguszów-Gorce
    Pl. Odrodzenia 1 1
    58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8449311 w. 32, fax. 074 8449165
    REGON: 89071818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w ciągu ulicy Dworcowej i części gminnej Kosynierów łączących się z drogą powiatową nr 3396D w Boguszowie - Gorcach; etap I - uzbrojenie terenów aktywności gospodarczej w Boguszowie - Gorcach wraz z modernizacją dróg dojazdowych w ciągu ulic Dworcowej i Kosynierów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: przebudowę dróg gminnych w ciągu ulicy Dworcowej i części gminnej Kosynierów łączących się z drogą powiatową nr 3396D w Boguszowie - Gorcach., oraz budowę chodnika wzdłuż fragmentu ulicy Kosynierów i budowę wjazdu na działkę 5.2 wraz z likwidacją kolizji z instalacją gazową i elektryczną. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w załączonej do specyfikacji dokumentacji na która składają się: dokumentacja techniczno-projektowa w skład której wchodzi: - Projekt budowlano-wykonawczy - wielobranżowy - Przedmiar robót - wielobranżowy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - wielobranżowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, wadium o wartości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MUSI SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WARUNKI: 1.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegać wykluczeniu ustawowemu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)oświadczenie, ze urzędujący członkowie władz firmy nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych oraz, że nie wszczęto wobec nich postępowania o popełnienie przestępstw, o których mowa wyżej, e)oświadczenie, że wobec podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia sąd nie orzekł zakazu ubiegania sie o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, f)polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. g)informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę co najmniej 600.000,00 PLN h)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 PLN , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - załącznik nr 3), i)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z udokumentowaniem posiadanych uprawnień oraz przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Zamawiający wymaga wykazanie kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w zakresie branży ogólnobudowlanej lub drogowej (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), (wzór - załącznik nr 4),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguszow-gorce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach