Przetargi.pl
REMONTU CHODNIKA W M. KAMIENIEC ZĄBKOWICKI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3178D

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka 19
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8151657 , fax. 074 8153541
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Daleka 19 19
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8151657, fax. 074 8153541
    REGON: 89072384100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONTU CHODNIKA W M. KAMIENIEC ZĄBKOWICKI W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 3178D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontu chodnika w m. Kamieniec Ząbkowicki ul. Kolejowa w ciągu drogi powiatowej NR 3178D strona lewa w km 9+049-9+445. Zakres planowanych do wykonania robót obejmuje: 1. Rozebranie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25x100 z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 15 km. 2. Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30x100 ułożonych na podsypce cementowo - piaskowej z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. 15 km. 3. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grubość w-wy 4 cm z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 5 km. 4. Wykonanie wykopów mechanicznie gr. kat III-IV pod krawężniki i ławę betonową, głębokość wykopu 25 cm, transport do 3 km. 5. Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne chodnika w gr. kat II-IV, głębokość wykopu 10 cm. 6. Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne w gruncie kat II-IV wraz z wywiezieniem urobku, głębokość wykopu 20 cm, wykopy pod warstwy konstrukcyjne zjazdów. 7. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 z wykonaniem ławy z oporem z betonu B-10. 8. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6x25 na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową. 9. Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych nadbudową wykonaną betonem. 10. Regulacja pionowa studzienek ściekowych ulicznych z nadbudową wykonaną betonem. 11. Regulacja pionowa studzienki telekomunikacyjnej z nadbudową wykonaną betonem. 12. Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych z nadbudową wykonaną z betonu. 13. Mechaniczne wykonanie koryta na poszerzeniu pod warstwy konstrukcyjne wzdłuż krawężników, głębokość 15 cm. 14. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31.5 warstwa górna, grubość w-wy po zagęszczeniu 10 cm, podbudowa warstwa na poszerzeniu. 15. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - bitumicznej asfaltowej grysowej dowożonej odległości 15 km, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm. 16. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego, w-wa górna grubość po zagęszczeniu 15 cm. Podbudowa pod zjazdy. 17. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego niesortowanego w-wa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm. Podbudowa pod chodnik. 18. Wykonanie nawierzchni na chodniku z kostki betonowej typ Holand szarej, gr. 8cm na podsypce cementowo - piaskowej. 19. Wykonanie nawierzchni na chodniku z kostki betonowej typ Holand czerwonej, grubość 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej. 20. Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o śr. 50 cm z osadnikiem, wykonanie wykopu, rozebranie masy bitumicznej, zasypanie wraz z dowozem materiałów. 21. Przykanaliki z rur kielichowych z PCV o śr. 200 mm. Wykop, ułożenie, transport. 22. Wykonanie trawników dywanowych wraz z siewem po uprzednim humusowaniu, warstwa grubości 2 cm. 23. Ręczne rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 ułożonych na podsypce piaskowej z wywiezieniem materiałów z rozbiórki na odl. do 2 km. 24. Transport krawężników, obrzeży płytek z rozbiórki na odl. do 15 km. Trasa projektowanej odbudowy chodnika przebiega w terenie płaskim. Stan istniejący w miejscu projektowanej przebudowy to chodnik w części bitumiczny w części gruntowy ograniczony od strony jezdni uszkodzonymi krawężnikami a od strony posesji uszkodzonymi - połamanymi i zaniżonymi obrzeżami betonowymi. Zakres projektowanych robót jak w punktach wyżej. Wykonanie powyższych robót przyczyni się do poprawy komfortu poruszania się pieszych wzdłuż drogi powiatowej i wpłynie na estetykę jej otoczenia. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zawiera - Specyfikacji istotnych warunków zamówienia-. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy 24 miesiące. Zamówienie realizowane będzie z materiałów powierzonych i dostarczonych na plac budowy przez Zamawiającego określonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2.1.Wykażą , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ( w tym okresie) wykonał minimum -1.000,00 m? nawierzchni chodników o technologii jak w przedmiocie zamówienia lub technologii porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. 2.2.Dysponują osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy dla branży drogowej, która posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia i która jest członkiem właściwego samorządu zawodowego. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn.29-01-2004r (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Złoży pisemne oświadczenie ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz. U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) wg. wzoru zał. nr 2, 2.Przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. / oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych składa dokument lub dokumenty zgodnie z par.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19-05-2006r w sprawie dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mają być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605). 3.Doświadczenie zawodowe- wg wzoru zał. nr 3,Wykazać wykonanie minimum 1.000,00 m? nawierzchni chodnika o technologii jak w przedmiocie zamówieniu lub technologii porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia z podaniem daty realizacji robót , nazwy i adresu zamawiającego oraz załączyć dokumenty potwierdzające , że zostały wykonane z należytą starannością - oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . 4. Załączyć wykaz imienny osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wg wzoru. ZAŁĄCZNIK NR 4.Wskazana na kierownika budowy osoba winna posiadać wymagane uprawnienia budowlane dla branży drogowej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia przygotowania zawodowego do pełnienia funkcji Kierownika budowy należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przygotowanie zawodowe - wymagane uprawnienia budowlane kierownika budowy dla w/w branży oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podania w wykazie osób , którymi Wykonawca będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia załączając w/w wymagane dokumenty. 5.Przedłoży zaakceptowany Projekt umowy. 6.Załączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia zgodnie z art. 23 w/w ustawy. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie . 7.Złoży pisemne oświadczenie,że spełnienia warunki udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru zał.nr 1. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach