Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
- Data zamieszczenia: 2009-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
ul. Rynek 10 10
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
REGON: 39064729700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie zamówienia pn. Budowa miejsc postojowych i remont ul.Łokietka w Głogowie - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót: - ustawienie obrzeży betonowych 50 m - chodnika z kostki brukowej betonowej 120 m2 - ścinanie drzew 10 szt - frezowanie nawierzchni bitumicznej 4.645,28 m2 - rozebranie nawierzchni z betonu 371,95 m2 - rozebranie krawężników betonowych 1.905,56 m - rozebranie chodników z kostki betonowej 35 x 35 35,00 m2 - ułożenie rur osłonowych 106,00 m - ustawienie krawężników betonowych 2.241,50 m - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr 8 cm 605,71 m2 - ścieki uliczne z kostki brukowej betonowej 386,75 m2 - chodniki z kostki betonowej 35 x 35 35,00 m2 - nawierzchnia betonowa 45,00 m2 - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych - MASA SMA 9.445,80 m2 - regulacja pionowa studzienek i kratek 53 szt - progi zwalniające 24 elem. - oznakowanie poziome 25 m2 - oznakowanie pionowe 31 szt - wykonanie trawników 1.860,00 m2 - sadzenie drzew i krzewów 20 szt. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót i STWiOR - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20.000,00 zł. słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3)Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na wykonaniu w jednym zadaniu nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej o powierzchni co najmniej 9.000 m2 oraz wykonać w jednym zadaniu wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni co najmniej 600 m2. 4) Dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 600.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności . Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie żądanych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 26 ust. 1 pzp żąda następujących dokumentów: 1) Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru. 3) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 4) Harmonogram rzeczowo-finansowy (Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie podpisywania umowy dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego). 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: ? Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ? Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr do SIWZ, 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 9) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał Nr 4 do SIWZ. 11) Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ , 12)Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał Nr 5 do SIWZ. 13) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 14) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 600.000,00 - zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 600.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 15) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy MAKOWEJ, STOKROTKOWEJ, JANA PAWŁA II wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz siecią oświetlenia drogowego w m. Polkowice - ETAP 1 i 2: ULICA MAKOWA + SKRZYŻOWANIE (ul. Jana Pawła II/Śliwkowa/Rumiankowa)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa jezdni i chodnika w ciągu ul. Norwida i Szkolnej w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Infrastruktura na os. Piastów B - połączenie ul. Bolesława Śmiałego z ul. Jagiellońską w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych, utwardzeniem drogi, budową chodników i oświetleniem
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ DROGOWYCH WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3149D I 3143D WRAZ Z OBIEKTEM MOSTOWYM W OŻARACH (DROGA KRAJOWA NR 8 - DROGA WOJEWÓDZKA NR 390), POD ETAP II B-1 - PRZEBUDOWA DROGI NR 3149D OD KM 11+500,00 DO 13+300,00
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w Siekierowicach
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W OSIEKU NA DZIAŁCE NR 150, 183 - ETAP 1.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg w miejscowościach Brennik i Podolany
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni gruntowej ul. Brochowskiej we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Poprawa stanu technicznego nawierzchni łącznika drogowego ulic Smętna - Monte Cassino we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Marii Skłodowskiej - Curie w Zawidowie
Dodano: 2016-07-15