Przetargi.pl
Przebudowa części powierzchni Szpitala na Stację Dializ w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (DZP/38/382-31/14)

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 84 200 , fax. 32 47 84 506
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
    al. Jana Pawła II 7 7
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 84 200, fax. 32 47 84 506
    REGON: 27279082400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części powierzchni Szpitala na Stację Dializ w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju (DZP/38/382-31/14)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części powierzchni Szpitala na Stację Dializ w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. Powierzchnia przeznaczona do przebudowy jest zlokalizowana na parterze bloku łóżkowego obejmująca istniejącą stację dializ oraz część oddziału nefrologii w ilości 379m? oraz części piwnicy do zagospodarowania na cele techniczne w ilości 97m?. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA PRZEDSTAWIA: 1. Opis przedmiotu zamówienia. 2. Projekt budowlano-wykonawczy, a) Architektura i technologia, b) Instalacje sanitarne, c) Instalacje wentylacji, d) Instalacja gazów medycznych, e) Instalacja elektryczna; f) Instalacja okablowania strukturalnego; g) Kolorystyka i aranżacja wnętrz. 3. Specyfikacje techniczne, a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - branża budowlana, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnych, d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji wentylacji i klimatyzacji, e) Specyfikacja techniczna i BIOZ wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje elektryczne i strukturalne. W OFERCIE NALEŻY UWZGLĘDNIĆ I WYCENIĆ: 1. Urządzenia medyczne: a) 6 sztuk aparatów do hemodializy z pompą SM, wymagania dotyczące parametrów ujęto w załączniku nr 20 do SIWZ, b) 7 sztuk paneli pojedynczych (centrum zasilania mediami dla aparatu do dializ) wymagania dotyczące parametrów ujęto w załącznik nr 21 do SIWZ, c) 3 sztuki paneli podwójnych (centrum zasilania mediami aparatu do dializ) wymagania dotyczące parametrów ujęto w załącznik nr 22 do SIWZ, d) 11 sztuk foteli do dializ z zasilaniem elektrycznym wymagania dotyczące parametrów ujęto w załączniku nr 23 do SIWZ, e) 1 sztuka fotela do dializ z zasilaniem elektrycznym wymagania dotyczące parametrów ujęto w załączniku nr 24 do SIWZ, f) stacja uzdatniania wody z modułem gorącej dezynfekcji z systemem odwróconej osmozy opis w załączniku nr 25 do SIWZ. 2. Wyposażenie ujęte w projekcie wykonawczym Kolorystyka i aranżacja wnętrz - zestawienie mebli, zestawienie wyposażenia i sprzętów oraz dodatkowo uwzględnić i wycenić: a) tablicę informacyjną lekarską o kolorystyce dopasowanej do pomieszczenia (pomarańcz, popiel) o wymiarach 100x110cm. b) zlewozmywak metalowy z ociekaczem, dozownik na mydło, pojemnik na ręczniki i kosz na śmieci w pomieszczeniu technika oraz trzy pojemniki na środek dezynfekujący przy umywalkach dla pacjentów, c) zakup i montaż opisów informacyjnych dotyczących stacji dializ takie jak np. nazwy poszczególnych pomieszczeń, wejścia do stacji dializ itp. 3. Wyposażenie ujęte w projekcie wykonawczym Kolorystyka i aranżacja wnętrz, którego nie należy uwzględniać w ofercie i nie wyceniać: a) 8 sztuk zestawów komputerowych, b) 1 sztuki negatoskopu; WYMAGANIA INNE: 1) stoliki do dializ powinny być na kółkach z regulowaną wysokością, blat roboczy dzielony, większa część zdejmowana, z boku pojemnik na odpady, wyjmowany z obręczy mocującej, możliwość mycia blatu w zmywarce, nad pojemnikiem plastikowym blat trapezowy, pojemność pojemnika zdejmowanego około 6l, maksymalne obciążenie 25kg, 2) lodówki z zestawienia powinny być podblatowe, 3) telewizory LED 40 wraz z mocowaniem sufitowym, podłączeniem i montażem, 4) szafki ubraniowe metalowe dwudzielne o wym. (szer. x g. x wys. - mm) 400x500x1800mm , 5) regał listwowy mobilny powinien być z min 5 koszami, przeznaczony do transportu i magazynowania materiałów oraz wyrobów medycznych, wykonany z kształtownika ze stali kwasoodpornej zaopatrzony w zaczepy do instalacji półek, koszy, wieszaków, pojemników, regały osadzone na czterech kółkach, w tym dwa z blokadą o wymiarach: szerokość:550mm, długość:750mm, wysokość: 1900mm 6) stelaż do kosza na odpady powinien być na kółkach wykonane ze stali nierdzewnej z pokrywą otwieraną pedałem nożnym, przystosowany do worków foliowych o różnej pojemności (120-200 litrów), posiadający zabezpieczenie przed zsunięciem się worka z obręczy w postaci klipsów, na dole półka zabezpieczająca worek przed kontaktem z podłogą, klapa czerwona i niebieska 7) możliwość zamiany jednej kozetki na wózek do przewożenia pacjenta z regulowaną wysokością o średnicy kół jezdnych 200 mm z blokadą co najmniej dwóch kółek, 8) wózek transportowy powinien być wykonany ze stali i plastiku, o nośności 150kg, na kółkach gumowych lanych z uchwytem składanym, 9) oświetlenie awaryjne musi posiadać system centralnego monitoringu, centralka zostanie zlokalizowana w pomieszczeniu centralnej dyspozytorni. System będzie służył do wykonywania automatycznych i ręcznych testów poprawnego działania i czasu działania opraw oświetlenia awaryjnego, rejestrację wyników testów, generowanie alarmów w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, wydruk wyników testów oraz blokowanie pracy awaryjnej. Każdy moduł zasilania awaryjnego będzie posiadał swój nr, co umożliwi w trakcie eksploatacji systemu szybkie zidentyfikowane w budynku wybranego modułu, do zastosowania oprawy LED z dopuszczeniem CNBOP, 10) wózek uniwersalny, regał uniwersalny z półkami perforowanymi, dozownik na mydło, dozownik na środek dezynfekujący, kosz na zużyte ręczniki oraz dozownik ręczników powinny być ze stali nierdzewnej, stół z stali kwasoodpornej, stelaż na worki foliowe 60 l. o wymiarach 80x70x75cm, 11) powiększenie otworu drzwiowego w ściance działowej z 115cm do 250cm wraz z osadzeniem nadproża w pomieszczeniu piwnicy - magazyn bielizny czystej, Zamówienie obejmuje: dostawę, montaż, uruchomienie dostarczonych urządzeń, oraz przeszkolenie użytkownika. Oprócz robót zasadniczych, określonych w dokumentacji w pkt 3.8. SIWZ, Wykonawca zabezpieczy wykonanie na własny koszt następujących prac: 1) wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych; 2) wykonanie innych nie wymienionych wyżej, a limitujących wykonanie inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem. Szczegółowy zakres robót został określony w oparciu o projekty budowlano - wykonawcze, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz specyfikację istotnych warunków zamówienia. Przedmiary robót mają wyłącznie charakter poglądowy. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętych umową wymagane właściwymi przepisami, wykwalifikowanych pracowników oraz odpowiednie środki techniczne potrzebne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy Zamawiający oraz Wykonawca ustalą po podpisaniu umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy ofertowe szczegółowe. Wszelkie prace muszą zostać wykonane zgodnie z sztuką budowlaną, obowiązującymi normami oraz zasadami BHP. Zalecana jest wizyta przyszłych oferentów w miejscu realizacji przedmiotowego zadania w celu określenia złożoności i problematyki zadania. Wykonawca podejmie kroki w celu stworzenia możliwości utrzymania komunikacji pomiędzy wejściem a działającą częścią oddziału. Zamawiający jednocześnie nadmienia, iż podczas prowadzonych prac będą miały miejsce hemodializy pacjentów, fakt ten należy uwzględnić podczas organizacji inwestycji. W związku z powyższym prace należy podzielić na dwa etapy (opis etapów znajduje się w załączniku nr 14 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszelkich kosztów nie ujętych w przedmiarach i innych załącznikach pozwalających wykonać całościowo zakres zadania. Wartość oferty za całościowe wykonanie zadania jest kwotą ryczałtową. Wykonawca dostarczy, zainstaluje oraz uruchomi a także przekaże Zamawiającemu urządzenia medyczne w stanie kompletnym i gotowym do użytku Zamawiającego bez konieczności dodatkowego ponoszenia kosztów przez Zamawiającego. Wykonawca oświadcza, że urządzenia medyczne, o którym mowa w pkt. 3.3 ust. 1 SIWZ odpowiadają warunkom określonym w dokumentach dopuszczających je do obrotu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie - przepisami prawnymi, a w szczególności spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r nr 107,poz. 679 ze zm.) oraz jest zgodny z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 20-25 do SIWZ. Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych. Wykonawca oświadcza, że dostarczone urządzenia medyczne będą fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż 2013r. nieużywane (które nie były przedmiotem wystaw, prezentacji) oraz nie są obciążone prawami osób trzecich). Oferowane urządzenia medyczne muszą posiadać aktualne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. kopie certyfikatów oraz rejestru wyrobów medycznych. Zgodnie z art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie ma wykonać podwykonawca - stosowną deklarację do wypełnienia przez wykonawcę zawarto w Formularzu oferty. Wykonawca zobowiązany jest zaakceptować wzór umowy, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 12 do SIWZ) - stosowną deklarację zawarto w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przypadku złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w kwocie: 55 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach