Przetargi.pl
Przebudowa części parteru na pomieszczenia dydaktyczne w budynku nr 2 byłego internatu ZSOiO

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2015-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części parteru na pomieszczenia dydaktyczne w budynku nr 2 byłego internatu ZSOiO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa części parteru na pomieszczenia dydaktyczne w budynku nr 2 byłego internatu ZSOiO 2.Zakres przedmiotu zamówienia: Zakresem przedmiotu zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Przebudowa części parteru na pomieszczenia dydaktyczne w budynku nr 2 byłego internatu ZSOiO Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. 2.1. Zakres robót I. Ogólnobudowlane: -Zdemontować istniejący osprzęt; -Rozebrać ścianki działowe zgodnie z rys. A4; -Wykonać nadproża; -Wykonać otwory drzwiowe; -Zdemontować część instalacji wewnętrznych sanitarnych (wod - kan, c.o., inst. elektryczne) - wg wytycznych zawartych w częściach branżowych niniejszego projektu (Uwaga: ze względu na bieżące użytkowanie części budynku niepodlegającej przebudowie, roboty rozbiórkowe instalacyjne należy w przypadkach wątpliwych konsultować z projektantami i właścicielem obiektu); -Wykonać projektowane ścianki działowe; -Zamurować otwory drzwiowe; -Obłożyć ściany płytą G-K, obudować piony instalacyjne; -Zamontować nowo projektowaną stolarkę drzwiową, ślusarkę zgodnie z zestawieniami stolarki i ślusarki; -W pomieszczeniach sanitarnych nr 4, 9, 10, 11, 12 ułożyć glazurę na ścianach do wysokości 210cm, w rejonie umywalek ułożyć glazurę do wysokości 160cm; -Wykonać posadzki; -Zamontować nowo projektowaną armaturę sanitarną; -Wykonać instalację wentylacji mechanicznej w WC niepełnosprawnych; -Wykonać projektowaną instalację elektryczną; -Zamontować nowo projektowane sufity podwieszone; -Zamontować taśmę odbojową szer. 20cm, gr. 3mm z fabrycznie zaokrąglonymi brzegami; -Nakleić na szyby okienne folię nieprzezierną w pomieszczeniu nr 4 i 9. -Wykonać prace naprawcze w pomieszczeniach I i II piętra po wymianie pionu kanalizacyjnego Ks8. II.Elektryczne: -wykonać rozdzielnice piętrowe T0-1 oraz T0-2 na parterze, -wykonać instalację oświetlenia ogólnego, miejscowego, -wykonać instalację oświetlenia ewakuacyjnego, -wykonać instalację gniazd wtyczkowych jednofazowych 230 V ogólnego przeznaczenia, -wykonać instalacje zasilającą urządzenia wentylacji, -wykonać instalację ochronną przed porażeniem prądem elektrycznym i instalację wyrównawczą, -wykonać instalację przeciwprzepięciową, -wykonać instalację sieci komputerowej. III. Kanalizacja sanitarna: Projekt obejmuje wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej na poziomie parteru. W przystosowaniu pomieszczeń do roli sal dydaktycznych projektuje się rozmieszczenie na parterze nowych umywalek, oraz przebudowę węzłów toalet. W kanale instalacyjnym od strony windy przebiega istniejący nowy poziom kanalizacyjny fi160 z rur PVC kanalizacji zewnętrznej. Wpięte są do niego istniejące piony. Na potrzeby rezerwy poziom posiada 4 wyprowadzone trójniki do których należy wpiąć nowo projektowane piony kanalizacji sanitarnej oraz wpusty łazienkowe. Na poziomie parteru wszystkie piony żeliwne należy wymienić na rury PVC (kanalizacja szara). Piony które są już wykonane w systemie rur i kształtek z PVC można pozostawić. Stan istniejącej instalacji kanalizacji należy sprawdzać ponad czyszczakami w celu określenia materiału rury. W pomieszczeniu nr 12 pralni pomieszczenie znajduje się pion który należy wymienić na całej długości, od wpięcia do odpływu poziomego, do stropu na poziomie +3, po czym wpiąć do istniejącego odpowietrzenia poprzez wywiewkę dachową. W Celu wykonania odpływu z nowych umywalek po naprzeciwległej stronie budynku należy wykonać podejścia fi110 w warstwie pod posadzkowej zakończone rezerwą pod nowe piony kanalizacji sanitarnej. Korki od wystawionych trójników rezerwowych należy zalać warstwą posadzki. W zakresie prac znajduje się pomieszczenie 312. W celu wyeliminowania niepożądanych zapachów należy zapewnić szczelne odpowietrzenie pionu do istniejącej wywiewki dachowej. Po wymianie fragmentów instalacji kanalizacji sanitarnej, wszystkie odpływy z poza zakresu instalacji odcięte w trakcie prac montażowych należy na powrót wpiąć do kanalizacji. Wszystkie przybory należy zasyfonować zamknięciem wodnym. Instalacja kanalizacji sanitarnej prowadzić ze spadkiem 2% w kierunku pionów. Podejścia kanalizacyjne wykonywać w bruździe ściennej lub zabudowie. IV. Instalacja wodociągowa W budynku istnieje instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji. Instalacja ciepłej wody i cyrkulacji jest nieaktywna i nie zasilana z węzła cieplnego, przy pracach budowlano-montażowych należy ją wycinać ze względu na zły stan techniczny. Piony instalacji wody zimnej należy wymieniać na nowe w zakresie parteru, ponad to należy wykonać podejścia w posadzce pod nowe piony wodociągowe. Główny przewód wodociągowy przebiega w kanale instalacyjnym. Ciepła woda użytkowa dla umywalek uzyskiwana będzie w przepływowych podgrzewaczach elektrycznych dwubiegowych, oraz dla toalet w pojemnościowych podgrzewaczach elektrycznych. Podgrzewacze pojemnościowe należy zabezpieczyć zaworem bezpieczeństwa o ciśnieniu otwarcie 6 bar. Podgrzewacz dla węzła toalet o pojemności 55l zabezpieczyć należy dodatkowo naczyniem przeponowych o pojemności 8l. Na instalacji zimnej wody przed każdym podgrzewaczem zamontować należy zawór zwrotny zabezpieczający przed przepływem wtórnym. Podgrzewacze montować należy zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń. Na podejściach wodociągowych przed przyborami, oraz podgrzewaczami zamontować zawory odcinające. Zawory odcinające montować również przy wyprowadzeniu pionów wody zimnej i zapewnić dostęp do zaworów poprzez maskownice. Instalacje wod. - kan. montować zgodnie z zaleceniami producenta rur. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). UWAGA!!!!! Zamawiający informuje, iż: A. przedmiot zamówienia opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót obejmuje wykonanie prac budowlanych oraz towarzyszących im robót instalacyjnych w zakresie pomieszczeń: Korytarz 109,0 m2 Gabinet pedagoga 10,8 m2 Pracownia dydaktyczna 21,5 m2 Pracownia dydaktyczna 23,0 m2 WC damskie 10,2 m2 WC dla niepełnosprawnych 2,8 m2 WC męskie 10,0 m2 Pracownia dydaktyczna 39,8 m2 Pokój biurowy 19,1 m2 Pracownia dydaktyczna 39,9 m2 Pokój biurowy 19,7 m2 Pracownia dydaktyczna 40,0 m2 RAZEM powierzchnia przebudowana parteru 345,80 m2 B. Zamawiający informuje, iż w trakcie trwania inwestycji może nastąpić przerwa w prowadzeniu prac budowlanych. Związane jest to z prowadzeniem przez Szkołę egzaminów zawodowych. Planowany termin przeprowadzenia przewiduje się na drugą połowę czerwca w wymiarze kilku godzin dziennie (na wniosek Dyrektora Szkoły). C. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić pracę Szkoły po godzinach urzędowania Szkoły oraz w dni wolne od pracy. Do robót uciążliwych zalicza się min.: - prace powodujące nadmierny hałas, - prace powodujące drgania, - prace powodujące przerwania dostawy energii elektrycznej, - prace powodujące przerwania zasilania instalacji c.o. Wszelkie prace opisane powyżej oraz inne wpływające na pracę Szkoły należy uzgodnić z Inspektorem, Dyrektorem szkoły i Zamawiającym przynajmniej na jeden dzień przed planowanymi pracami, Wykonania prac instalacyjnych w sposób niedopuszczający konieczność spuszczenia wody z instalacji c.o. Zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z zamawiającym), w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: -punktu poboru wody, -punktu poboru energii elektrycznej, -zaplecza socjalno-magazynowego, 4.Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/podwykonawców. 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust.1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 7 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy, zapis iż Podwykonawca po otrzymaniu wynagrodzenia zobowiązany jest do niezwłocznego złożenia oświadczenia podpisanego przez osobę upoważnioną, o otrzymaniu należnego wynagrodzenia od Wykonawcy (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), zapis iż niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak dostarczenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie do 5 dni przed terminem płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, skutkuje automatyczną cesją wynagrodzenia należnego Wykonawcy od Zamawiającego na rzecz Podwykonawcy w wysokości odpowiadającej wynagrodzeniu Podwykonawcy. 7.Wykonawca zamierzający zawrzeć lub zmienić umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawcy i dalszych Podwykonawców, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie lub zmianę umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 8.Zamawiający może zgłosić pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu jej zmian - w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie 14 dni od przedłożenia projektu. 9.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Zamawiający w terminie 14 dni od przedłożenia kopii tej umowy może zgłosić pisemny sprzeciw w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Niezgłoszenie sprzeciwu w tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją umowy przez Zamawiającego. 10.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo o wartości powyżej 50 000 zł, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w każdym przypadku. 11.Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo obowiązki Podwykonawcy opisane w pkt 6 w stosunku do dalszych podwykonawców. To samo dotyczy przypadków dalszego podwykonawstwa. 12.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 13.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - (zał. nr 4 do SIWZ). 14.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 15. W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 22.04.2015 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 22.04.2015 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach