Przetargi.pl
PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU BIUROWEGO PRZY UL. KRZYWOUSTEGO 1 W LĘBORKU W RAMACH PROJEKTU PN.: KASZUBSKI INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SZANSĄ ROZWOJU INNOWACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTW W BYTOWIE, KOŚCIERZYNIE, LĘBORKU I KARTUZACH

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU BIUROWEGO PRZY UL. KRZYWOUSTEGO 1 W LĘBORKU W RAMACH PROJEKTU PN.: KASZUBSKI INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SZANSĄ ROZWOJU INNOWACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTW W BYTOWIE, KOŚCIERZYNIE, LĘBORKU I KARTUZACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową części budynku biurowego położonego na działce nr ew. 55.45 obręb 10 przy ul. Krzywoustego 1 w Lęborku, będącego częścią projektu pn. KASZUBSKI INKUBATOR PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SZANSĄ ROZWOJU INNOWACYJNYCH PRZEDSIĘBIORSTW W BYTOWIE, KOŚCIERZYNIE, LĘBORKU I KARTUZACH w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik od nr 7 do nr 16 do SIWZ oraz uwagami zawartymi w pkt. 3.6. I. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Budowę nowego wejścia do budynku wraz z zadaszeniem. 2. Przebudowę parteru o powierzchni ok. 79 m2 3. Remont klatki schodowej z parteru do III piętra. 4. Przebudowę części pomieszczeń III piętra o powierzchni ok. 603 m2 i kubaturze ok.1800 m3 5. Wymianę pokrycia dachu i docieplenie stropodachu metodą wdmuchiwania granulatu z wełny mineralnej gr. 20 cm o powierzchni ok. 1550,0 m2 6. Ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną gr. 12 cm o pow. ok. 2200 m2 i gr. 3 cm o pow. ok. 300 m2 oraz wykończenie całości tynkiem cienkowarstwowym na siatce z włókna szklanego. 7. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej -okien różnej wielości szt. 31, drzwi różnej wielkości szt. 41. 8. Wymianę instalacji w części budynku objętej przebudową: a) elektrycznej b) wodno-kanalizacyjnej c) centralnego ogrzewania d) ciepłej wody użytkowej 9. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z centralą wentylacyjną umieszczoną na dachu budynku o wydajności 2170 m3h. 10. Montaż kolektorów słonecznych 3x2,51 m2 na dachu budynku. 11. Wykonanie instalacji oddymiania. 12. Zakup wyposażenia kuchni zgodnie z załącznikiem nr 16 do SIWZ II. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) przejęcie terenu robót od Zamawiającego; b) zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; c) zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt; d) dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; e) dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót; f) dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; g) zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; h) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody; i) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; j) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robot wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) k) Tymczasową organizację ruchu, dojścia do budynku i posesji należy zabezpieczyć zgodnie z warunkami BHP (należy dołożyć wszelkich starań, aby nie dopuścić w czasie trwania inwestycji do skarg innych użytkowników budynku na jej uciążliwość), l) Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót, terenem budowy i dokumentacją, m) Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, n) Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, o) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; p) niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; q) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych (m.in. charakterystyka energetyczna) celem zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia. W przypadku prowadzenia robót ziemnych w bardzo bliskim sąsiedztwie budynków należy zachować szczególną ostrożność i bezwzględnie przestrzegać przepisów prawa budowlanego. III. Uwagi do dokumentacji projektowej: - Kolorystykę glazury, wykładzin, stolarki opisanych w projekcie wykonawczym (Zał. Nr 7) należy wykonać zgodnie z projektem architektura wnętrz (zał. Nr 10) - Wszystkie użyte materiały muszą być w I gatunku. - Należy dodatkowo wykonać instalację telekomunikacyjną od istniejącego przyłącza telekomunikacyjnego zlokalizowanego na zewnątrz budynku do pomieszczenia serwerowi mieszczącego się na III piętrze, długość odcinka ok. 30 m. Instalację wykonać jako podtynkową w rurce PCV kabel instalacyjny 7x2x0,5. - W cenie oferty należy uwzględnić serwisowanie obiektu wraz z wbudowanymi urządzeniami w okresie gwarancyjnym tj. przez 5 lat od daty oddania obiektu do użytkowania. - Załączone przedmiary stanowią materiał poglądowy. UWAGA! - Zamówienie swoim zakresem nie obejmuje wyposażenia zestawionego w tabeli Z 2.1 ZESTAWIENIE MEBLI oraz tabelach Z 3 - ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA EKSPLORATORIUM Projektu Wykonawczego Architektury Wnętrz. - Przyjęte przez projektanta w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych urządzenia i materiały, gwarantują osiągnięcie zakładanego efektu. Podane w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w projekcie. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. nr 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem Wadium - Inkubator Przedsiębiorczości - budowa. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96 poz. 620). 3. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta ( banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej formie i do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3, albo Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy; 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt .8.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, oraz gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach