Przetargi.pl
Przebudowa chodnika i drogi z budową parkingu w rejonie nieruchomości, przy ulicy Fitelberga 47-53 w Tychach.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 032 2273145
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Filaretów 31 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, fax. 032 2273145
    REGON: 27117635800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodnika i drogi z budową parkingu w rejonie nieruchomości, przy ulicy Fitelberga 47-53 w Tychach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy chodnika i drogi z budową parkingu na terenie osiedla - F - III ETAP, w rejonie ulicy Fitelberga 47-53 - zgodnie z projektem budowlanym. Zakres robót dotyczący przebudowy chodnika obejmuje m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe: rozebranie obrzeży trawnikowych (46,44 m2), rozebranie chodników (389,74 m2), wywiezienie gruzu i gruntu; 2. Wykonanie koryta, wywóz ziemi , profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; 3. Podbudowa z kruszywa łamanego; 4. Ułożenie obrzeży betonowych; 5. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm , na podsypce cementowo - piaskowej - 247,12 m2 ; 6. Regulacja pionowa studzienek; Zakres robót dotyczący przebudowy drogi z budową parkingu obejmuje m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe: rozebranie krawężników i ław pod krawężniki, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych i podbudowy z kruszywa łamanego ( 197,75 m2), wywiezienie gruzu i gruntu; 2. Wykonanie koryta, wywóz ziemi , profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne 3. Podbudowa z kruszywa łamanego ( 544,00 m2 ); 4. Ułożenie ław pod krawężniki betonowe ( 9,75m3); 5. Ułożenie krawężników betonowych; 6. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (544,00m2) Szczegółowy zakres robót dla Zadania Nr 1 określa przedmiar robót w lp.1÷20 , oraz dla Zadania Nr 2 przedmiar robót w lp. 1 ÷ 32 - Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów niż podane w projekcie budowlanym i przedmiarze robót, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót (materiały równoważne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, ze zm.), tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE: 1) dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej ; 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty zrealizowane w ramach odrębnych umów, polegające na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej , o powierzchni każdej z tych robót nie mniejszej niż 395 m2 , o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 140 000,00 zł (brutto); 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 250 000,00 zł ; 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty nw. dokumentów według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCA WRAZ Z OFERTĄ SKŁADA NASTĘPUJĄCE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1)÷ 4) ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 1.1. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1) ustawy -Pzp.) oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4) ustawy-Pzp.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 1.1.lit.a) i b) muszą być złożone dla każdego z nich). 1.2. Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2) ustawy- Pzp.): a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w którym należy wykazać co najmniej dwie roboty zrealizowane ( w ramach odrębnych umów) z należytą starannością , obejmujące swym zakresem wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni każdej z tych robót nie mniejszej niż 395 m2 i wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 140 000,00 zł (brutto); Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). b) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izbę inżynierów budownictwa; - Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 1.3. Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22. ust.1 pkt. 3) ustawy -Pzp.) - aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 250 000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN , Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, z późn. zm. ) w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1.1. lit. a) i b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie w pkt. 1.1. lit. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach