Przetargi.pl
Przebudowa budynku węzła ciepłowniczego wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek rekreacyjno-biurowy, z rozbudową o klatkę schodową i budową instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej c.o., klimatyzacji, elektrycznej na terenie obejmującym działki o nr ewid. 336/79 i 336/78 położonych przy ul. Żeglarskiej nr 30 w miejscowości Kostrzyn nad Odrą, obręb 4 - Śródmieście, kategoria obiektu XVII, według załączonego projektu budowlano- wykonawczego.

Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 4A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7279600 , fax. 095 7279601
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Kopernika 4A 4A
    66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
    tel. 095 7279600, fax. 095 7279601
    REGON: 21002292100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku węzła ciepłowniczego wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek rekreacyjno-biurowy, z rozbudową o klatkę schodową i budową instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej c.o., klimatyzacji, elektrycznej na terenie obejmującym działki o nr ewid. 336/79 i 336/78 położonych przy ul. Żeglarskiej nr 30 w miejscowości Kostrzyn nad Odrą, obręb 4 - Śródmieście, kategoria obiektu XVII, według załączonego projektu budowlano- wykonawczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych w ramach zmiany budynku węzła ciepłowniczego wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek rekreacyjno-biurowy z rozbudową o klatkę schodową i budową instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej c.o., klimatyzacji, elektrycznej i teletechnicznej na terenie obejmującym działki o nr ewid. 336/79 i 336/78 położonych przy ul. Żeglarskiej nr 30 w miejscowości Kostrzyn nad Odrą, obręb 4- Śródmieście zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - Wykonanie przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, oraz z zasadami wiedzy technicznej. - Ustanowienie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, oraz kierowników robót w specjalnościach innych niż posiada Kierownik Budowy. - Obsługę geodezyjną budowy (włącznie z wykonaniem mapy powykonawczej). Usunięcie i utylizacja wszelkich odpadów budowlanych po wykonanych robotach, zgodnie z przepisami prawa. - Zakup i dostawę wszelkich materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia - Wykonawca musi dysponować niezbędnym personelem fachowym posiadającym wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac oraz sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia a także musi dysponować odpowiednimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia. - Wykonawca wskaże kierownika budowy, który jest uprawniony do działania w związku z realizacją umowy w granicach określonych art. 22 ustawy Prawa Budowlanego, odpowiedzialnego ze strony wykonawcy za realizację i koordynowanie całego zakresu prac oraz dokonywanie z zamawiającym bieżących ustaleń w trakcie prowadzenia robót. - Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca robót i weryfikacji przedmiaru robót w stosunku do projektu budowlanego na etapie przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, najpóźniej w dniu przejmowania od Zamawiającego teren budowy doręczył Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy robót, który stanowił będzie integralną część umowy. - Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego całego zamówienia. - Zamawiający wymaga usuwania zgłoszonych w okresie gwarancji usterek w terminie nie dłuższym niż 10 dni licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, drogą elektroniczną lub faksem. - Zamawiający umożliwia korzystania z energii elektrycznej oraz wody. Wykonawca pokryje koszty energii elektrycznej oraz wody na podstawie stanu licznika. - Zamawiający posiada prawomocną decyzję pozwolenia na budowę , którą przekaże wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (SIWZ) dokumentacja projektowa wraz z ekspertyzą techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego, projektowaną charakterystyką energetyczną budynku, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualne wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00-zł. Wadium obejmuje okres związania z ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert. - Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. - Wadium można wnieść w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dalej PARP (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Zamawiający wskazuje do wpłaty wadium rachunek bankowy w GBS w Barlinku O/Kostrzyn nad Odrą, nr 11 8355 0009 0104 0661 2000 0002.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzk.kostrzyn.pl/przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach