Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-470 Kostrzyn nad Odrą, ul. Kopernika 4A
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7279600 , fax. 095 7279601
- Data zamieszczenia: 2014-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
ul. Kopernika 4A 4A
66-470 Kostrzyn nad Odrą, woj. lubuskie
tel. 095 7279600, fax. 095 7279601
REGON: 21002292100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kostrzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka komunalna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku węzła ciepłowniczego wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek rekreacyjno-biurowy, z rozbudową o klatkę schodową i budową instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej c.o., klimatyzacji, elektrycznej na terenie obejmującym działki o nr ewid. 336/79 i 336/78 położonych przy ul. Żeglarskiej nr 30 w miejscowości Kostrzyn nad Odrą, obręb 4 - Śródmieście, kategoria obiektu XVII, według załączonego projektu budowlano- wykonawczego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zmiany budynku węzła ciepłowniczego wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania na budynek rekreacyjno-biurowy z rozbudową o klatkę schodową i budową instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej c.o., klimatyzacji, elektrycznej i teletechnicznej na terenie obejmującym działki o nr ewid. 336/79 i 336/78 położonych przy ul. Żeglarskiej nr 30 w miejscowości Kostrzyn nad Odrą, obręb 4- Śródmieście zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - Wykonanie przedmiot zamówienia z należytą starannością zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego w tym z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych, oraz z zasadami wiedzy technicznej. - Ustanowienie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, oraz kierowników robót w specjalnościach innych niż posiada Kierownik Budowy. - Obsługę geodezyjną budowy (włącznie z wykonaniem mapy powykonawczej). Usunięcie i utylizacja wszelkich odpadów budowlanych po wykonanych robotach, zgodnie z przepisami prawa. - Zakup i dostawę wszelkich materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania zamówienia - Wykonawca musi dysponować niezbędnym personelem fachowym posiadającym wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnych prac oraz sprzętem i urządzeniami do wykonania zamówienia a także musi dysponować odpowiednimi środkami finansowymi umożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia. - Wykonawca wskaże kierownika budowy, który jest uprawniony do działania w związku z realizacją umowy w granicach określonych art. 22 ustawy Prawa Budowlanego, odpowiedzialnego ze strony wykonawcy za realizację i koordynowanie całego zakresu prac oraz dokonywanie z zamawiającym bieżących ustaleń w trakcie prowadzenia robót. - Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca robót i weryfikacji przedmiaru robót w stosunku do projektu budowlanego na etapie przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, najpóźniej w dniu przejmowania od Zamawiającego teren budowy doręczył Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy robót, który stanowił będzie integralną część umowy. - Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego całego zamówienia. - Zamawiający wymaga usuwania zgłoszonych w okresie gwarancji usterek w terminie nie dłuższym niż 10 dni licząc od dnia zgłoszenia telefonicznego, drogą elektroniczną lub faksem. - Zamawiający umożliwia korzystania z energii elektrycznej oraz wody. Wykonawca pokryje koszty energii elektrycznej oraz wody na podstawie stanu licznika. - Zamawiający posiada prawomocną decyzję pozwolenia na budowę , którą przekaże wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia (SIWZ) dokumentacja projektowa wraz z ekspertyzą techniczną stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego, projektowaną charakterystyką energetyczną budynku, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualne wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00-zł. Wadium obejmuje okres związania z ofertą 30 dni od upływu terminu składania ofert. - Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. - Wadium można wnieść w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, dalej PARP (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz.253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy. Zamawiający wskazuje do wpłaty wadium rachunek bankowy w GBS w Barlinku O/Kostrzyn nad Odrą, nr 11 8355 0009 0104 0661 2000 0002.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzk.kostrzyn.pl/przetargi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26