Przetargi.pl
Przebudowa budynku szkolnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy przy ul. Podwale 3 w Lublinie

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2011-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku szkolnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy przy ul. Podwale 3 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa budynku szkolnego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowy przy ul. Podwale 3 w Lublinie. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. Zakres robót - branża budowlana: 2.1.1. Roboty rozbiórkowe. 2.1.2. Prace konstrukcyjne: 2.1.2.1. wykonanie biegów żelbetowych klatek schodowych, 2.1.2.2. poszerzenie biegów klatki schodowej, 2.1.2.3. wykonanie posadzek żelbetowych, 2.1.2.4. wykonanie nadproży i wzmocnień stropu z profili stalowych. 2.1.3. Prace wykończeniowe: 2.1.3.1 docieplenie ścian zewnętrznych klatek schodowych, 2.1.3.2. wykonanie ścianek wewnętrznych, 2.1.3.3. wykonanie balustrad schodowych, 2.1.3.4. wykonanie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych i płytek kamionkowych, 2.1.3.5. montaż stolarki okiennej, 2.1.3.6. montaż drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, 2.1.3.7. naprawa poszycia dachu. 2.2. Zakres robót - branża elektryczna. 2.2.1. Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku. 2.2.2. Montaż opraw oświetleniowych. 2.2.3. Montaż szaf logicznych. 2.2.4. Rozbudowa systemu telekomunikacyjnego. 2.2.5. Montaż systemu oddymiania klatek schodowych. 2.2.6. Pomiary i badania instalacji. 2.3. Zakres robót - branża sanitarna. 2.3.1. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wyciągowej. 2.3.2. Wykonanie instalacji ppoż., wod.- kan. i c.w. 2.3.3. Wykonanie przyłącza wodociągowego do zewnętrznego hydrantu ppoż. 2.3.4. Wymiana zestawu pomiarowego i przyłącza w studni wodomierzowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach