Przetargi.pl
Przebudowa budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Dobrego Zdrowia w Głuchowie.

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8157530 , fax. 046 8157058
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa 5 5
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 046 8157530, fax. 046 8157058
    REGON: 00053268800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gluchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Dobrego Zdrowia w Głuchowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROBOTY PRZEWIDZIANE DO REALIZACJI OBEJMUJĄ: A) CZĘŚĆ OGÓLNA 1. Projektuje przewiduje przebudowę piętra budynku. Kubatura oraz elementy konstrukcji biektu nie zmieniają się. Projekt przebudowy wykonano w oparciu o jednoznaczne życzenia oraz sugestie kierownika zakładu opieki zdrowotnej. 2. Zestawienie powierzchni użytkowej: Przed przebudową 220m2 P przebudowie 227,39m2 B) DANE KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANE 1. Przebudowa piętra polega na częściowym rozebraniu istniejących ścianek, miejscami domurowaniu innych wg projektu. 2. Wszytkie otwory drzwiowe zostają poszerzone do szerokości 100cm (skrzydło drzwiowe 90cm) 3. Wymiana istniejących posadzek na płytki ceramiczne (terakotę) 4. Wytynkowaniu i pomalowaniu ścian 5. Ściany w korytarzach wytynkować tynkiem cienkowarstwowym strukturalym 6. We wszystkich pomieszczeniach (oprócz) schowków na ścianach do wyokości 2m okładziny ceramiczne (płytki) 7. Otwory drzwiowe przesklepione dwuteownikami 140 8. Wymiana całej armatury w gabinetach oraz łazienkach i WC 9. Dostosowanie istniejącej instalacji elektrycznej oraz wodnej do projektowanej. Np wymiana term elektrycznych na pogrzewacze wody)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium 2 000 zł (słownie: dwa tysiace złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu: 7.1. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 7.1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności , 7.1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 7.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 7.1.4. nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zał. nr 4 2. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 24 ust. 1 pkt .1 i 2 Prawo zamówień publicznych zał. nr 5 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zał.nr 6 4. Wykaz sprzętu i narzędzi zał.nr 7 5. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat zał.nr 8 6. Sporządzony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi na podstawie przedmiaru robót, przekazanych przez Zamawiającego, 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 8. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gluchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach