Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Żytno w zakresie: 1. budowa trybun na boisku wielofunkcyjnym 2. budowa ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego 3. regeneracja płyty boiska sportowego 4. wykonanie systemu nawadniania płyty boiska sportowego 5. budowa muszli koncertowej na boisku 6. zasilanie w energię elektryczną urządzeń do nawadniania murawy boiska sportowego oraz muszli koncertowej 7. wykonanie placu zabaw dla dzieci 8. rewitalizacja parku w Żytnie.

Gmina Żytno ogłasza przetarg

  • Adres: 97-532 Żytno, ul. Krótka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 034 3277001 , fax. 034 3269010
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żytno
    ul. Krótka 4 4
    97-532 Żytno, woj. łódzkie
    tel. 034 3277001, fax. 034 3269010
    REGON: 15139868100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zytno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Żytno w zakresie: 1. budowa trybun na boisku wielofunkcyjnym 2. budowa ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego 3. regeneracja płyty boiska sportowego 4. wykonanie systemu nawadniania płyty boiska sportowego 5. budowa muszli koncertowej na boisku 6. zasilanie w energię elektryczną urządzeń do nawadniania murawy boiska sportowego oraz muszli koncertowej 7. wykonanie placu zabaw dla dzieci 8. rewitalizacja parku w Żytnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Żytno w zakresie: 1. budowa trybun na boisku wielofunkcyjnym: a) wykonanie robót ziemnych z transportem urobku na odległość do 1 km, b) zagęszczenie nasypów zagęszczarkami, c) wykonanie ław oraz stóp fundamentowych, d) wykonanie zbrojenia elementów budowli, e) wykonania fundamentów i izolacji przeciwwilgociowych, f) wykonanie schodów żelbetowych, g) obsadzenie marek 184 szt. h) wykonanie siedzisk trybun 364 szt. i ) wykonanie wiaty stalowej z dachem z poliwęglanu 2 szt. 2. budowa ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego: a) wykonanie ogrodzenia panelowego o wysokości 1m, b) wykonanie ławy fundamentowej, c) ogrodzenie z siatki - ślimakowe wysokości 5 m, d) wykonanie bram panelowych (jednoskrzydłowej i dwuskrzydłowej) o wysokości 1 m, 3. regeneracja płyty boiska sportowego: a) wykonanie odchwaszczenia chemicznego, b) wykonanie głębokiego spulchnienia, c) wykonanie siewu wgłębnego nasion traw, d) wykonanie piaskowania i siatkowania, e) wykonanie nawożenia mieneralnego, 4. wykonanie systemu nawadniania płyty boiska sportowego: a) wykonanie instalacji nawadniającej, b) wykonanie nawodnienia płyty boiska, 5. budowa muszli koncertowej na boisku wielofunkcyjnym: a) wykonanie ław i stóp fundamentowych żelbetowych, b) wykonanie słupów żelbetowych, c) wykonanie ścian betonowych oraz schodów żelbetowych, d) wykonanie obudowy ścian podestu, e) wykonanie zadaszenia muszli z konstrukcji kratowej, 6. zasilanie w energię elektryczną urządzeń do nawadniania murawy boiska sportowego oraz muszli koncertowej: a) wykonanie robót ziemnych, b) układanie kabli YKY w rowach kablowych, w rurach i złączach kablowych, c) układanie uziomów w rowach kablowych, d) mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych, g) wykonanie złączy kablowych typu ZK-R, ZK-1a/R, ZK- 3/R. h) wykonanie badanie linii kablowej, 7. wykonanie placu zabaw dla dzieci: a) wykonanie ogrodzenia z siatki o wys. 1,5 m, b) wykonanie bramy z furtkami wys. 1,5 m szer. wrót 4,6 m, furki 1 m - 2 szt, c) zakup i montaż elementów zagospodarowania placu zabaw wraz z wykonaniem fundamentów, d) zakup oraz nasadzenie drzewek ozdobnych i liściastych e) wykonanie i montaż metalowych barierek, 8. rewitalizacja parku w Żytnie: a) mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego, nawierzchni bitumicznej oraz betonowej, b) roboty ziemne koparkami wraz z wywozem ziemi - urobku, c) wykonanie fundamentów betonowych i murków oporowych z kamienia naturalnego, d) ułożenie krawężników, obrzeży i kostki brukowej (750 m2) na uprzednio wykonanej podbudowie z kruszywa łamanego, e) niwelowanie terenu wraz z wymieszaniem gruntu z ziemią urodzajną, f) demontaż i montaż ławek parkowych oraz koszy na śmieci, g) wykonanie trawników, sadzenie drzew, krzewów i bylin oraz ustawienie podpór do pnączy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; zatrudniają lub zatrudnią: - kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi specjalności konstrukcyjno budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, i aktualnym członkostwem w Izbie Inżynierów - kierownika robót branży elektrycznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektoenergetycznych i aktualnym członkostwem w Izbie Inżynierów - kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi specjalności robót drogowych i aktualnym członkostwem w Izbie Inżynierów - kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi specjalności sieci wodociągowych i instalacji sanitarnych i aktualnym członkostwem w Izbie Inżynierów 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. co oznacza, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych: a) brukarskie polegające na układaniu kostki lub płyt brukowych o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 750 m2 w okresie ostatnich pięciu lat. b) dwie roboty polegające na zagospodarowaniu zielenią terenów parkowych (pierwsza robota) i boiska (druga robota), które polegać będą na nasadzeniu i wycince drzew i krzewów, zakładaniu trawników itp. o wartości odpowiadającej wartości robót stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w części dotyczącej rewitalizacji parku oraz regeneracji płyty boiska. Przez wartość zamówienia robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć wartość oferowaną przez Wykonawcę. Dotyczy rewitalizacji parku oraz regeneracji płyty boiska. c) dwie roboty konstrukcyjno-budowlane polegające na budowie obiektów użyteczności publicznej o wartości odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w części konstrukcyjno-budowlanej (dot. budowy trybuny i muszli koncertowej). Przez wartość zamówienia odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć wartość oferowaną przez Wykonawcę. d) dwie roboty polegające na budowie systemu nawodnienia o wartości odpowiadającej robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez wartość zamówienia odpowiadającą robotą stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć wartość oferowaną przez Wykonawcę. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu tj.: spawarka wirująca 300 A; pompa do betonu na samochodzie; koparka 0,4 m3; samochód samowyładowczy 2 szt. - 10 t; ładowarka kołowa 1,25 m3; spycharka gąsienicowa 74 kW; zagęszczarka wibracyjna 100 m3/h; giętarka do prętów; prościarka do prętów; nożyce do prętów; samochód dostawczy 0,9 t - 2 szt; żuraw okienny przenośny; żuraw samochodowy; ciągnik kołowy z dłużycą; wibromłot; zrywarka przyczepna; równiarka samojezdna; walec statyczny; sprężarka spalinowa powietrza 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; co oznacza, że posiadają środki finansowe w wysokości 100 % kwoty ofertowej na realizację zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5. Udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienia 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Wzór umowy A.3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. c.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. c.3) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi. c.4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c.5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień C.6) kierownicy budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi specjalności robót drogowej, konstrukcyjno - budowlanej, branży elektrycznej, sieci wodociągowej i instalacji sanitarnych i aktualnym członkostwem w Izbie Inżynierów D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B 1, B 3, B 6 , D 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zytno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach