Przetargi.pl
Przebudowa obiektu sportowego przy ul. Małachowskiego 5 w Łodzi

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I. J. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2016-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
    ul. ks. I. J. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa obiektu sportowego przy ul. Małachowskiego 5 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie obiektu sportowego przy ul. Małachowskiego 5 w Łodzi na działce 3/1 w obrębie W-15. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1. Wybudowanie: a) boiska piłkarskiego o nawierzchni syntetycznej, b) boiska do gry w piłkę nożną i rugby o nawierzchni hybrydowej, c) boiska o nawierzchni trawiastej do gry w piłkę nożną, d) boiska do beach soccera, e) boiska do siatkówki plażowej, f) placu treningowego dla bramkarzy, g) trybuny zadaszonej, obsługującej dwa boiska, h) siłowni zewnętrznej, i) placu manewrowo - rekreacyjnego, j) budynku szatniowego, 2. Wykonanie niwelacji terenu oraz wycinki drzew kolidujących z inwestycją i wykonanie nasadzeń zamiennych zgodnie z decyzją nr decyzją WUOZ-A.5146.26.2016.AG z dnia 15 lutego 2016 r. 3. Przebudowa i budowa wjazdu na teren inwestycji wraz z układem dróg wewnętrznych i alejek. 4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 5. Zagospodarowanie terenu. 6. Wykonanie prac rozbiórkowych. 7. Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, certyfikatów, pozwoleń, w tym pozwolenia na użytkowanie, i innych dokumentów umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie inwestycji oraz użytkowanie powstałych obiektów. 8. Wykonanie przebudowy istniejącej infrastruktury technicznej wraz z wybudowaniem wszystkich sieci zewnętrznych i wewnętrznych niezbędnych do funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 380 000,00 PLN (słownie: trzysta osiemdziesiąt tysięcy PLN) 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 42, 1804 jt.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Kod BIC (SWIFT): GBGCPLPK IBAN: PL 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: DOA-ZP-VIII.271.29.2016

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach