Przetargi.pl
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ W BRZEŹNIU

Gmina Brzeźnio ogłasza przetarg

  • Adres: 98-275 Brzeźnio, ul. Wspólna 44
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8203026, 043 8203024 , fax. 043 8203671
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeźnio
    ul. Wspólna 44 44
    98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie
    tel. 043 8203026, 043 8203024, fax. 043 8203671
    REGON: 73093443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznio.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA I ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ W BRZEŹNIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska piłkarskiego, remont sali gimnastycznej oraz budowa zaplecza wchodzącego w skład zespołu obiektów sportowych przy ul. Szkolnej 2 w Brzeźniu wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje: - modernizację boiska piłkarskiego o nawierzchni trawiastej (z dostosowaniem rozmiaru do wymogów boiska pełnowymiarowego, tj. powiększeniem o tzw. pas bezpieczeństwa) wraz z budową systemu nawodnienia, niwelacją powierzchni, wysiewem nowej murawy; - budowę budynku zaplecza sanitarno-szatniowego przy kompleksie obiektów sportowych przy ul. Szkolnej 2 - obiekt kontenerowy o pow. całkowitej: ok. 44 m2, w skład którego wchodzić będą: dwie szatnie - każda z osobnymi pomieszczeniami wyposażonymi w natrysk z baterią i podgrzewaczem wody, umywalką z baterią i podgrzewaczem wody, wc, oraz pokój sędziów; - dostawa i montaż piłkochwytów wzdłuż krótszych boków boiska (wys. 6 m. z siatką stalową), dwóch aluminiowych bramek piłkarskich (wym. 7,32 x 2,44 m z siatką) oraz 2 stalowych stojaków rowerowych 6-stanowiskowych; - zagospodarowanie terenu, w tym: budowę utwardzonych powierzchni z kostki brukowej bezpośrednio przy boisku oraz chodnika łączącego nowy budynek zaplecza z magazynkiem sprzętu sportowego i budynkiem szkolnym (przez który prowadzi dojście do sali gimnastycznej) oraz utwardzonym już ciągiem komunikacyjnym prowadzącym do boisk - łączna pow. utwardzeń: 172,6 m2, oraz dostawa i montaż koszy na śmieci - 2 szt.; - przebudowę infrastruktury mediów na terenie obiektu - sieci wewnętrznej i instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej na potrzeby budynku zaplecza oraz zasilenia budowanego systemu nawodnienia modernizowanego boiska; - remont sali gimnastycznej - wymiana podłogi (pow. 176,6 m2) oraz usunięcie zawilgocenia/zagrzybienia na ścianach i suficie wraz z uzupełnieniem tynków i malowaniem (pow. 524,4 m2). Na wykonanej podłodze należy wykonać linie boisk do gry w siatkówkę i koszykówkę. Linie wykonać przez malowanie na powierzchni wykładziny farbami poliuretanowymi dwuskładnikowymi. Kolorystyka podłogi sportowej oraz linie do gier sportowych ustalone będą w trakcie wykonawstwa robót. b) Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy - zapoznał się z przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną normami oraz warunkami technicznymi odbioru robót stąd wyklucza się roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. c) Koszty obsługi geodezyjnej w tym m.in. wytyczenie nowych obiektów w terenie oraz inwentaryzacji powykonawczej, odtworzenie uszkodzonych w trakcie budowy punktów granicznych ponosi wykonawca. d) Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego serwisowania urządzeń (w tym wynikającego z zaleceń producenta urządzeń), zapewnienia odpowiedniego funkcjonowania, konserwacji, napraw i sprawności przedmiotu zamówienia w całym okresie trwania gwarancji i rękojmi. e) Wykonawca zobowiązuje się do pielęgnacji nawierzchni trawiastej (w tym koszenie, nawadnianie, nawożenie, pielenie itp.) przez okres 12 m-cy od daty odbioru końcowego. Koszty mediów (wody, energii) ponosi Zamawiający. f) Wykonawca zobowiązuje się do doradztwa w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia (nawodnienia boiska oraz pielęgnacji nawierzchni trawiastej, instalacji w budynku zaplecza, czyszczenia i konserwacji podłogi sali gimnastycznej). g) Wykonawca zobowiązany będzie w okresie gwarancji do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych zapewniających bezusterkową eksploatację przedmiotu zamówienia (boiska, budynku modułowego i sali gimnastycznej). h) Wykonawca podejmie odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym jego środkami transportu lub podwykonawcy. i) Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób trzecich. j) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Zamawiającego w tym zakresie jest wyłączona. k) Prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie zakłócały funkcjonowania mieszkańcom - użytkownikom budynków mieszkalnych - indywidualnych. l) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, zgodnie z dokumentacją projektową i załączonym do umowy kosztorysem ofertowym. m) W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - Wykonawca jest zobowiązany do naprawienia ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego. n) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego i Autorskiego, w tym ochrony środowiska oraz przy zachowaniu przepisów BHP i p.poż., przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzonych robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. o) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty, świadectwa pozwalające na ich stosowanie. Dokumenty te zobowiązany jest przedłożyć przed rozpoczęciem robót Inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu w celu uzyskania akceptacji na ich wbudowanie, zamontowanie itp. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. p) Wykonawca gwarantuje, że użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, urządzenia itp. będą nowoczesne, fabrycznie nowe, wysokiej jakości oraz pozbawione będą wad projektowych, wykonawczych i materiałowych, a ich elementy stanowić będą nowoczesne i sprawdzone rozwiązania technologiczne i projektowe. q) Wykonawca ma obowiązek sporządzić kompletną dokumentację powykonawczą robót, w tym dokumentację do celów odbioru końcowego, nadzoru budowlanego, służb sanitarno-epidemiologicznych, służb ochrony środowiska, itp. Wykonawca ma obowiązek uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające prawidłowość wykonania robót, przygotować wszystkie kompletne dokumenty, badania, analizy i sprawdzenia. r) Wykonawca zapewni od momentu przejęcia placu budowy do chwili podpisania przez Zamawiającego Protokołu Odbioru Końcowego: - bezpieczeństwo wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp, - utrzymanie placu budowy i obiektów w należytym porządku, - ochrony ppoż. placu budowy, - ochrony mienia znajdującego się na placu budowy, - wykonania i utrzymania na placu budowy oświetlenia, oznakowania, zapór, przegród, zabezpieczeń. - odtworzenie nawierzchni dróg, chodników, poboczy, terenów prywatnych, koszty organizacji ruchu, zajęcia pasa drogowego, przywrócenia terenu do stanu pierwotnego itp. - jeśli zajdzie taka potrzeba. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej i wody w okresie realizacji robót - jeśli zajdzie taka potrzeba). - niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń dróg, dojazdów do placu budowy, placów składowych. s) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w dokumentacji projektowej. Wykonawca wykona wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej, nawet wtedy, gdy nie zostały wcześniej ujęte w przedmiarze robót, a są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wynosi na wykonane roboty (materiały, robociznę, urządzenia) i wady wbudowanych materiałów, urządzeń, - co najmniej 60 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest równa okresowi gwarancji i wynosi minimum 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli 12 m-cy okresu gwarancji i rękojmi na nawierzchnię trawiastą. Jeżeli gdziekolwiek w niniejszej SIWZ (dokumentacji przetargowej tj. projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiary robót) pojawia się nazwa, marka lub typ wskazujący na konkretnego producenta, należy to interpretować, że określenie ma jedynie charakter przykładowy, a wykonawca sporządzając ofertę może uwzględnić wyrób każdego innego producenta, który jest równoważny tzn. posiada co najmniej takie same lub korzystniejsze parametry wydajnościowe i jakościowe oraz standard wykonania w stosunku do podanych w SIWZ przykładów. Parametry wydajnościowe i jakościowe zostały wskazane w dokumentacji projektowej. Możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (tabela równoważności - zał. Nr 10 do siwz). Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i dołączone do oferty - załącznik nr 11 do SIWZ. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i materiały są równoważne spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające równoważność należy załączyć do oferty. (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) W sytuacji zastosowaniu materiałów i urządzeń równoważnych Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry jakościowe, bądź użytkowe tych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzyskania informacji odnośnie miejsca zainstalowania i pracy urządzenia równoważnego oraz dokonania oględzin i sprawdzenia jego działania na wskazanym obiekcie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów, rzeczoznawców, itp. 4. Przedmiotowe przedsięwzięcie będzie realizowane przy udziale środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej 2016. 5. Dokumentacja projektowa dostępna jest do wglądu w Urzędzie Gminy Brzeźnio, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, pokój nr 9, od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1500 oraz została zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Brzeźniu www.brzeznio.finn.pl Osoba odpowiedzialna: Grzegorz Pokrakowski - Kierownik Referatu Rolnictwa Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Nr telefonu : 43-820-31-30-26 Nr faksu : 43-820-36-71 E-mail : gpokrakowski@brzeznio.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) wniesionym przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek Zamawiającego nr rachunku 28 9267 0006 0030 1950 3000 0040 Bank Spółdzielczy w Sieradzu, Oddział w Brzeźniu, ul. Wspólna 39, 98-275 Brzeźnio. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien do oferty załączyć oryginał dowodu jego wniesienia. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach