Przetargi.pl
Przebudowa budynku Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie w systemie projektuj i buduj.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-591 Warszawa, ul. Stefana Batorego 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6015916, 6014537, 6014913 , fax. 22 8456044, 6463708
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
    ul. Stefana Batorego 5 5
    02-591 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6015916, 6014537, 6014913, fax. 22 8456044, 6463708
    REGON: 01229324000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie w systemie projektuj i buduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, przy ul. Domaniewskiej 36/38 w Warszawie w systemie /projektuj i buduj/, który obejmuje w szczególności:1)opracowanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia/zamiennego pozwolenia na budowę, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją projektu, 2)wykonanie robót budowlanych w oparciu o ww. dokumentację projektową i opracowanie projektu powykonawczego we wszystkich branżach. Budynek administracyjno-biurowy o kat. zagrożenia ludzi ZL III składa się z dwóch części: z 6-cio kondygnacyjnej bryły głównej oraz z parterowej podpiwniczonej części wejściowej. Powierzchnia całkowita wynosi: 7.091 m2, w tym: kondygnacja podziemna 1.117,30 m2, kondygnacje naziemne 5.973,70 m2. Powierzchnia kondygnacji netto wynosi 5.833,90 m2, w tym kondygnacje podziemne - 874,10 m2 netto, zaś naziemne - 4.959,80m m2. Kubatura budynku wynosi 24.847,00 m2. Zamawiający wymaga opracowania projektu wykonawczego i powykonawczego we wszystkich branżach przy użyciu technologii parametrycznego modelowania informacji o budynku BIM /Buiding Information Modeling/ i opracowania Modelu 3D BIM obiektu w otwartym formacie IFC 2x3 /Industry Fundation Classes/ w stopniu dokładności co najmniej LOD 400. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w następujących Etapach: 1)Etap I -opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej: projekt budowalny, wielobranżowy projekt wykonawczy, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych, przedmiary i kosztorysy inwestorskie oraz uzyskanie ostatecznej decyzji/zamiennej decyzji o pozwoleniu na budowę; 2)Etap II - wykonanie robót budowalnych, na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej w Etapie I wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Zamawiający informuje, że budynek, którego dotyczy zamówienie, został częściowo wyremontowany. Jest on obecnie nieużytkowany przez Zamawiającego. Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje m. in.: -zabezpieczenie przeciwpożarowe głównej konstrukcji stalowej i podkonstrukcji; -prace architektoniczno-budowlane wewnętrzne, między innymi podział korytarzy drzwiami dymoszczelnymi na odcinki nie dłuższe niż 50m, podwyższenie balustrad na klatkach schodowych do wymaganej wysokości /110cm/ lub wymianę balustrad na nowe, wykonanie na każdej kondygnacji przedsionka wydzielającego szyb windowy i klatkę schodową zgodnie z rodz. 4 ust. 2 pkt 3) ekspertyzy stanowiącej Załącznik do PFU, wykonanie wyjścia ewakuacyjnego zgodnie z rodz. 4 ust. 2 pkt 3) lit. b) ekspertyzy stanowiącej Załącznik do PFU; -wykonanie nowej infrastruktury sanitarnej: klimatyzacja pomieszczeń technicznych, zmiany w wykonanej instalacji wentylacji mechanicznej, wykonanie nowej wentylacji węzłów sanitarnych, instalacji klimatyzacyjnej niektórych pomieszczeń, wykonanie nowej instalacji wod-kan; -wykonanie nowej infrastruktury elektrycznej /wewnętrznej i zewnętrznej uwarunkowanej od wykonanego nowego bilansu mocy/ i teletechnicznej budynku oraz zapewnienie jego odpowiedniego funkcjonowania włącznie z wykonaniem modernizacji w rozdzielnicach głównych RG1 i RG2 /modernizacja w polach zasilających, sekcjach zasilania podstawowego, rezerwowego i gwarantowanej ze względu na potrzeby przyszłych użytkowników/; -wykonanie nowej infrastruktury teletechnicznej: okablowania strukturalnego /OS/, w tym instalacji telefonicznej /T/, instalacji kontroli dostępu /KD/, instalacji monitoringu/systemu włamania i napadu /SSWiN/, instalacji telewizji dozorowej /CCTV/ oraz nowej instalacji sygnalizacji pożarowej /SSP/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w programie funkcjonalno - użytkowym, który stanowić będzie załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. Zamawiający wymaga, by dokumentacja projektowa newralgicznej części instalacji zabezpieczeń i teletechniki była oznaczona klauzulą /zastrzeżone/, w związku z czym Wykonawca musi posiadać zdolność do przetwarzania oraz wytworzenia przy użyciu akredytowanego systemu teleinformatycznego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych. Elementy newralgiczne zostaną określone na etapie realizacji umowy. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wszystkie materiały niejawne wytworzone podczas realizacji umowy /we wszystkich kopiach i wersjach/, nie później niż przy podpisaniu protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się w dniu 10 sierpnia 2016 r. od godziny 11:00 - z miejscem wykonania robót będących przedmiotem postępowania. Wykonawcy zainteresowani proszeni są o zgłoszenie zamiaru obejrzenia budynku do dnia 09.08.2016 r. do Pani Barbary Koczerskiej lub Moniki Furman tel. 22 601-45-37 lub 22 601-46-63. Szczegóły techniczne zostaną podane Wykonawcom, którzy zgłoszą chęć uczestniczenia w wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 292 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, który zostanie określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Obowiązek wniesienia wadium będą mieli wyłącznie Wykonawcy zaproszeni do składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach