Przetargi.pl
przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego Leśniczówki Sobieszewo przy ul. Tęczowej 11 w Gdańsku

Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-006 Gdynia, ul. Morska 200
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6674250 , fax. 58 6674253
  • Data zamieszczenia: 2015-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni
    ul. Morska 200 200
    81-006 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 6674250, fax. 58 6674253
    REGON: 19003680300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Gdańsk

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego Leśniczówki Sobieszewo przy ul. Tęczowej 11 w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót : W zakres przebudowy budynku leśniczówki wchodzi: rozbiórka i wymiana konstrukcji drewnianej więźby dachowej wg projektu konstrukcyjnego wykonanie nowego poszycia dachowego z dociepleniem wraz z maksymalnym wykorzystaniem istniejącej dachówki cementowej, po jej oczyszczeniu, wykonanie nowych opierzeń, wiatrownic drewnianych i orynnowania, rozebranie ścian działowych drewnianych na piętrze demontaż urządzeń sanitarnych na piętrze montaż nowych urządzeń sanitarnych na piętrze (odtworzenie układu pierwotnego) montaż nowej instalacji gazowej zewnętrznej i wewnętrznej wg projektu sanitarnego zgodnie z pozwoleniem na budowę nr WUAiOZ-I-6740.504-2.2015.3-SP.77822 z dnia 14-04-2015 wraz z podłączeniem 2 pieców gazowych (jednofunkcyjny i dwufunkcyjny) wykonanie nowej instalacji sanitarnej na piętrze wg projektu sanitarnego wykonanie nowej instalacji elektrycznej na piętrze wg projektu elektrycznego montaż ław kominiarskich na dachu montaż czterech okien dachowych drewnianych 78/118 obrotowych w pokojach oraz jednego okna wyłazowego na dach z poziomu stryszku 78/118 montaż pięciu sztuk drzwi wewnętrznych na poddaszu w tym jedna sztuka drzwi łazienkowych z rozetką wykonanie nowych okładzin z kafli ceramicznych na ścianach i podłodze w łazience na poddaszu, likwidacja wentylacji w postaci rury pcv i włączenie wentylacji łazienki do komina wykonanie nowych podłóg na poddaszu z paneli podłogowych laminowanych C4, kolor jasny dąb wykonanie prac naprawczych ścian murowanych na poddaszu; usunięcie luźnych tynków ze ścian murowanych od wewnątrz na poddaszu, uzupełnienie ubytków, gładzenie i malowanie, wykonanie prac wykańczających ścian działowych na poddaszu; gładzenie i malowanie wykonanie sufitu nad poddaszem między jętkami wykonanie podłączenia elektrycznego do nowych pieców gazowych w piwnicy wg projektu elektrycznego zabezpieczenie parteru budynku w części głównej z klatką schodową poprzez tymczasowe zamknięcie otworu klatki schodowej na poziomie poddasza płytami osb oraz przemalowanie całej klatki schodowej farbą lateksową, kolor do ustalenia z Inwestorem na poddaszu usunąć okładziny słupów oraz belek podwalinowych pod słupami, a następnie oczyścić i polakierować lakierem do drewna otwór we wschodnim szczycie budynku na poziomie stryszku należy zamurować montaż dwóch kominków pcv do wentylacji stryszku oraz trzech kominków pcv dla KS odtworzenie nawierzchni wokół budynku po wymianie uziomu wg projektu elektrycznego wymiana drzwi wejściowych (wymiar niestandardowy) w części zachodniej budynku na nowe antywłamaniowe stalowe, ocieplone, z zewnątrz wykończone powłoką imitującą drewno o kolorze jak drzwi wejściowe do części głównej w części zachodniej budynku na parterze w dwóch pokojach i na korytarzu malowanie ścian farbą lateksową kolor do uzgodnienia z Inwestorem w części zachodniej budynku na parterze montaż rolet okiennych natynkowych wewnętrznych, kolor do uzgodnienia z Inwestorem w części zachodniej budynku na parterze w przedpokoju montaż szafy w zabudowie 160/60/270, kolor oraz wykończenie do uzgodnienia z Inwestorem w części zachodniej budynku na parterze wymiana plafonów sufitowych 3szt, kolor i model do uzgodnienia z Inwestorem w części zachodniej budynku na parterze remont łazienki zawierający: - wymianę kafli podłogowych na ceramiczne ok. 30/30cm kolor do uzgodnienia z Inwestorem - wymianę kafli ściennych na ceramiczne ok. 30/30cm na całą wysokość pomieszczenia kolor do uzgodnienia z Inwestorem - wymiana sprzętów łazienkowych: kabina prysznicowa, umywalka ceramiczna półokrągła, z szafką podumywalkową, wc z dolnopłukiem, w części zachodniej budynku na parterze wymiana warstw podłogi w pokojach, korytarzu i łazience, wymiana polepy na wełnę mineralną gr 15cm otynkowanie komina na poddaszu pomiar geodezyjny powykonawczy zewnętrznej instalacji gazu ZAŁOŻENIA OGÓLNE: Wybór szczegółowego wyposażenia oraz rodzajów materiałów budowlanych będzie przedmiotem ustaleń miedzy inwestorem, wykonawcą i projektantem na etapie wykonywania inwestycji. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, pozwoleniem na budowę, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi realizacji robót zawartymi w przedmiarze robót. Jednakże przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Oferent przed złożeniem oferty ma obowiązek sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. Zamawiający będzie wymagał certyfikatów, deklaracji zgodności oraz aprobat technicznych na wbudowane materiały. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 2015-08-04 do godz. 08:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. Oddział w Gdańsku 02 2030 0045 1110 0000 0013 7130; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione jako poręczenie lub gwarancje należy złożyć w ORYGINALE w kasie Nadleśnictwa Gdańsk, pokój nr 214, bądź dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Wnoszone wadium w formie poręczenia lub gwarancji muszą być bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na każde wezwanie zamawiającego oraz muszą obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy, a także obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_gdansk/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach