Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodarczo - warsztatowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu na cele administracyjne z salą narad z możliwością funkcji edukacyjnej.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, ul. Polanowska 12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3187221 , fax. 094 3187487
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bobolice
    ul. Polanowska 12 12
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3187221, fax. 094 3187487
    REGON: 33004404500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rdlp.szczecinek.pl/bobolice/info.php?id=34
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodarczo - warsztatowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania obiektu na cele administracyjne z salą narad z możliwością funkcji edukacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku gospodarczo - warsztatowego wraz ze zmiana sposobu użytkowania obiektu na cele administracyjne z salą narad z możliwością funkcji edukacyjnej.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej tj.: - projekt budowlany architektura; - projekt budowlany instalacja wod.-kan., rzut instalacji c.o.; - projekt budowlany instalacja elektryczna; - przedmiary robót ww. branż; - szczegółowe specyfikacje techniczne (warunki wykonania i odbioru robót) ww. branż;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, posiadają niezbędne uprawnienia, koncesje, zezwolenia; - posiadają uprawnienia do wykonania czynności związanych z wykonaniem zamówienia; - dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; - dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; - posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545 i Nr 91, poz. 742);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt. 8 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: A.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 2 do SIWZ. B.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm. wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. C.Oświadczenie o udzieleniu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 3 letniej gwarancji jakości oraz rękojmi na zasadach ogólnych wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. D.Oświadczenie o dostarczeniu na teren budowy sprzętu i materiałów własnym transportem i na własne ryzyko, uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, terminu wykonania zamówienia, zaakceptowaniu warunków zapłaty i rozliczenia określonych w pkt. 6 SIWZ wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. E.Kosztorys ofertowy. F.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. G.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione według stanu faktycznego na dzień sporządzenia oferty. H.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione według stanu faktycznego na dzień sporządzenia oferty I.Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 80 000,00zł. J.Wykonawca zapewni obsadzenie stanowiska Kierownika Budowy przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. nr 207 poz. 2016 z późn. zm.) tj. załącznik nr 6 do SIWZ: -odpis decyzji organu samorządu zawodowego nadającą kierownikowi budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o odpowiedniej specjalności; N.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum). Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: -do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; -spełniać warunki ww. niniejszej SIWZ; -do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; -do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: N. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum).
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach