Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodarczego w leśnictwie Jabłończ

Nadleśnictwo Bytów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, ul. Szarych Szeregów 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8226066, 8226068 , fax. 059 8226066
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Bytów
    ul. Szarych Szeregów 7 7
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 8226066, 8226068, fax. 059 8226066
    REGON: 77052838300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bytow/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodarczego w leśnictwie Jabłończ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przepisy prawne regulujące podstawę wykonywania zamówienia: 1)Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z póź. zm.); 2)Ustawa z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz. U. z 2011 r. Nr 12, poz. 59, z 2011 r. Nr 34, poz. 170, Nr 106, poz. 622, Nr 224, poz. 1337, z 2013 r. poz. 628, 1247, z 2014 r. poz. 222.); 3)Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r.- Kodeks cywilny ( Dz.U. Nr 16 z 1964r. poz. 93 z później. zmianami); 4)Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2013 r., poz. 1232, z późn. zm.); 5)Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232, z późn. zm.); 2.Przedmiot zamówienia. 1)Zakres rzeczowy. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie przebudowy budynku gospodarczego w leśnictwie Jabłończ: Opis: Przebudowa budynku gospodarczego w leśnictwie Jabłończ, (adres: Jabłończ 3, 77-143 Studzienice; obręb: Łąkie, gm. Studzienice, dz. nr 59/1); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (pomocniczo do wyceny oferty). 2)Wszystkie błędy ujawnione w Dokumentacji Projektowej (w tym na rysunkach), w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach Robót lub innych częściach SIWZ Wykonawca powinien zgłosić Zamawiającemu przed terminem składania ofert. 3)Warunki wykonywania zamówienia. a)Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wg zakresu rzeczowego określonego w Specyfikacji tj. projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ); b)Podstawą potwierdzenia odbioru przedmiotu zamówienia będzie zgłoszenie do odbioru oraz sporządzony protokół odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez wykonawcę robotę; c)Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, przeglądy, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy, posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego; d)Wykonawca będzie zobowiązany do uprzątnięcia wszelkich odpadów i nieczystości z powierzchni na której wykonywane będą prace; e)Wykonawca wskaże, które części zamówienia powierzy podwykonawcom; f)Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru końcowego; 4)Warunki zapłaty za wykonane roboty. a)Zapłata za wykonane roboty następować będzie na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do zapłaty faktur złożonych przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje zapłatę za częściowe wykonanie robót. b)Podstawą wystawienia faktury będzie Dziennik budowy oraz Protokół odbioru robót. c)Zapłata za wykonane prace następować będzie w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury; d)Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności wynikającej z realizacji niniejszej umowy, bez pisemnej zgody Zamawiającego;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące 00/100); 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/ Bytów Nr 79 1240 3783 1111 0000 4080 9278 Na poleceniu przelewu należy zamieścić tytuł postępowania lub jego skróconą wersję np.: Wadium - przebudowa budynku Jabłończ b)poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancji bankowej; d)gwarancji ubezpieczeniowej; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620); 3.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie ma być co najmniej bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4.Gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)oznaczenie postępowania, 3)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 4)kwotę gwarancji/poręczenia, 5)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP, 6)termin ważności gwarancji/poręczenia. 5.Dokumenty wymienione w pkt. 2.b,c,d,e należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego (pokój nr 14, I piętro), a kopię załączyć do oferty. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 02.06.2014 r. do godz. 09:00. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj. do dnia 02.06.2013r. do godz. 09:00 rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bytow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach