Przetargi.pl
Przebudowa budynku byłej remizy OSP w Łebuni z przeznaczeniem na siłownię

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2013-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku byłej remizy OSP w Łebuni z przeznaczeniem na siłownię
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku byłej remizy OSP w Łebuni z przeznaczeniem na siłownię 2)Stan istniejący - budynek byłej remizy OSP położony jest na dz. 117-1 w Łebuni. Budynek ma być przeznaczony na siłownię. W budynku wykonano już część prac budowlanych między innymi: a)zdjęto i zutylizowano eternit, b)konstrukcję dachu wraz z pokryciem dachowym (dachówką ceramiczną), c)wstawiono okna, drzwi zewnętrzne d)wykonano ścianki działowe, otwory drzwiowe, e)tynki wewnętrzne, f)instalację elektryczną 3)Do wykonania pozostały następujące roboty budowlane: a)Uzupełnienie elementów dachu: montaż daszku z poliwęglanu, montaż rur spustowych, okap dachu należy wykonać z podbitki drewnianej sosnowej dwukrotnie malowanej , b)Dwukrotne malowanie ścian wewnętrznych, sufitów , przygotowanie podłoża pod płytki oraz ułożenie płytek na ścianach na klej - ok. 56,56 m?, montaż ościeżnic do drzwi wewnętrznych oraz skrzydeł drzwiowych (ościeżnice oraz skrzydła drzwiowe dostarczy Inwestor), wykonanie ścianki meblowej c)Posadzki: izolacje poziome , posadzki z płytek 30x30 ułożone na klej - ok. 16,54 m?, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - ok. 39,42 m? d)Elewacja: ocieplenie ścian płytami styropianowymi o gr. 15 cm, wykonanie podłoża, wyprawy elewacyjnej sylikatowej - ok. 109,6 m?, zamocowanie listew cokołowych, narożników wypukłych, obróbki blacharskie, cokół z gramaplastu o gr. 1,5-3,0 mm e)Izolacja fundamentów: izolacje przeciwwilgociowe pionowe powłokowe bitumiczne z emulsji asfaltowej, cieplne z płyt styropianowych na lepiku, przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii, f)Kolorystyka płytek, wykładzin, wyprawy elewacyjnej - do uzgodnienia z Zamawiającym g)Opaska wokół budynku i podest wejściowy: opaska (obrzeża, tłuczeń kamienny), stopnie betonowe, okładzina stopni z płytek mrozoodpornych antypoślizgowych, wycieraczka z odwodnieniem przed wejściem do budynku, nawierzchnie z kostki betonowej na podsypce cementowo -piaskowej (plac ,dojście do budynku) ok. 84 m?. Kostkę dostarczy Inwestor. h)Ogrodzenie terenu- z siatki powlekanej PCV o wys. 1,5 m na słupkach stalowych osadzonych na cokole betonowym. i.Brama o szer. 3,60 z furtką o szer. 1 m wykonane z profili zamkniętych zimnogiętych. Rama wrót 60x40x3 mm, wypełnienie z kształtownika 20x20 mm. Brama i furtka wyposażone w zamki (zamiana dot. poz. 45 w przedmiarze robót) i)Elementy małej architektury i zieleń : montaż i dostawa 4 ławko- stołów, grill stacjonarny (betonowy, odporny na wysoką temperaturę i naprężenia mechaniczne oraz warunki zewnętrzne) - 1 szt., ręczne plantowanie i wykonanie trawników, sadzenie drzew i krzewów- 8 szt. j)Wykonanie instalacji odgromowej wraz z badaniami, k)Wykonanie instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej wewnętrznej z białym montażem i armaturą. l)Wykonanie instalacji wentylacyjnej, m)Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku, n)Wykonanie kanalizacji deszczowej 4)Zamawiający wymaga, aby roboty elewacyjne zostały rozpoczęte i zrealizowane w roku 2013. 5)Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ze wszystkimi zmianami w toku budowy 6)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: a)Dokumentacja projektowa b)Przedmiar robót c)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 500,00 zł.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert.Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy ZamawiającegoBank Millenium nr 77 1160 2202 0000 0002 3043 5431z dopiskiem wadium na przebudowę remizy osp w Łebuni za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami).W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, Kwotę gwarancji lub poręczenia, Termin ważności gwarancji lub poręczenia, Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwotygwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających dowodzących spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych w stosunku do przedmiotu zamówienia lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2do5, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie.Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert.Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jestwarunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach