Przetargi.pl
Przebudowa budynku biurowego ZZM Katowice przy ul. Kościuszki 138 wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dociepleniem budynku oraz hydroizolacją pomieszczeń przyziemia - dwuetapowe wykonanie robót budowlanych.

Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-523 Katowice, ul. Tadeusza Kościuszki 138
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2515186 , fax. 032 2515081
  • Data zamieszczenia: 2014-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
    ul. Tadeusza Kościuszki 138 138
    40-523 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2515186, fax. 032 2515081
    REGON: 03545711101122
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku biurowego ZZM Katowice przy ul. Kościuszki 138 wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dociepleniem budynku oraz hydroizolacją pomieszczeń przyziemia - dwuetapowe wykonanie robót budowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku biurowego ZZM Katowice przy ul. Kościuszki 138 wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dociepleniem budynku oraz hydroizolacją pomieszczeń przyziemia - dwuetapowe wykonanie robót budowlanych. Budynek zlokalizowany jest na działce o nr 20/114 (województwo śląskie, miasto Katowice, obręb Ligota 33, ul. Kościuszki 138), należącej do Miasta Katowice, w administracji Zakładu Zieleni Miejskiej. Powierzchnia działki 20/114 - 9.306 m2. Zgodnie z § 26.3-4 Uchwały nr XXI/438/08 Rady Miasta Katowice z dnia 28 stycznia 2008 r. przedmiotowy budynek objęty jest ochroną Miejskiego Konserwatora Zabytków. Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch etapach: I. etap przebudowy - w 2014 roku, z terminem wykonania do 15.12.2014 r. II. etap przebudowy - w 2015 roku, realizacja w okresie od 15.04. - 31.08.2015 r. Zakres prac objętych zamówieniem w I. etapie przebudowy: -Kompletna przebudowa sieci elektroenergetycznej niskiego napięcia (nn), oświetleniowej i niskoprądowej, połączona z likwidacją jednego i wymianą dwóch słupów oraz wymianą wewnętrznej rozdzielni elektrycznej; -wykonanie (wzmocnienie) hydroizolacji oraz izolacji termicznej przyziemia budynku; -ułożenie drenażu opaskowego ze studzienkami - etap I; -budowa schodów zewnętrznych do piwnicy, wykonanie rząpia i wsypu; -wycięcie otworu w ścianie budynku i zabudowanie drzwi do kotłowni; -częściowe obniżenie posadzki piwnicy; -wykonanie stropu nad istniejącymi obecnie schodami wewnętrznymi do piwnicy; -wymiana stolarki okiennej nie wymagająca powiększenia otworów okiennych. Zakres prac objętych zamówieniem w II. etapie przebudowy: -ustawienie kontenerów socjalnych i biurowych dla pracowników Zamawiającego na okres trwania prac budowlanych; -wymiana przyłącza kanalizacyjnego (po istniejącym śladzie); -ułożenie drenażu opaskowego ze studzienkami - etap II; -rozbudowa budynku o pomieszczenia sanitarne parteru i wiatrołap; -podniesienie belki nad schodami i wycięcie fragmentu stropu przy schodach na piętro; -adaptacja poddasza na funkcję biurową; -wymiana podłóg i posadzek; -likwidacja grzejników oraz instalacji c.o.; -naprawa zawilgoconych i luźnych tynków ścian i sufitów; -wykucie bruzd dla instalacji elektrycznej, wod.- kan. i p.poż.; -montaż instalacji elektrycznej, wod.- kan., c.o. i p.poż. (zgodnie z projektami branżowymi); -montaż kanałów wentylacyjnych oraz kratek wywiewnych z możliwością regulacji ciągu; -poszerzenie otworów okiennych i drzwiowych do szerokości projektowanych ościeżnic; -wymiana stolarki okiennej wymagającej powiększenia otworów okiennych (należy zlikwidować wszystkie kraty i rolety okienne); -montaż okien połaciowych; -wymiana stolarki drzwiowej (w całym budynku); -montaż wskazanych w projekcie ścianek G-K; -wykonanie dwóch stanowisk kasowych (w tym jedno zamykane); -tynkowanie wnętrz, wykonanie gładzi, malowanie ścian i sufitów; -montaż wyposażenia sanitarnego (biały montaż), montaż klimatyzatorów; -wyposażenie wnętrz pomieszczenia poddasza; -termomodernizacja budynku (ocieplenie ścian); Wyposażenie biurowe i meblowe pozostałych pomieszczeń jest po stronie Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa załącznik nr 9 do SIWZ zawierający: a)Przedmiar robót b)Opis techniczny z Informacją BIOZ, c)Rysunki techniczne i konstrukcyjne, d)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.katowice.pl/jednostki/zzm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach