Przetargi.pl
Przebudowa budynków przy ul. Kard. Hlonda 29 w Rudzie Śląskiej na potrzeby Centrum Inicjatyw Społecznych

Miasto Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2486281 do 9; 2449094 , fax. 032 248 7348
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ruda Śląska
    Plac Jana Pawła II 6 6
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2486281 do 9; 2449094, fax. 032 248 7348
    REGON: 00051584000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynków przy ul. Kard. Hlonda 29 w Rudzie Śląskiej na potrzeby Centrum Inicjatyw Społecznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynków przy ul. Kard. Hlonda 29 w Rudzie Śląskiej na potrzeby Centrum Inicjatyw Społecznych. Zakres projektu obejmuje wykonanie następujących robót w budynku nr 1: - wykonanie zewnętrznej izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnic, - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego ,ułożenie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej ( na dachu wyższym) na nowych łatach z wykorzystaniem istniejące konstrukcji dachowej wraz z robotami towarzyszącymi, zabudowanie klapy dymowej, - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, ułożenie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej (na dachach niższych) z wymianą deskowania wraz z robotami towarzyszącymi, - wykonanie instalacji odgromowej, - wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji c.o., - wykonanie instalacji gazowej, - wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, - wykonanie nowego pionu wentylacyjnego, oraz rozebranie istniejącego, - wyburzenia fragmentów ścian wewnętrznych, wykonanie nowej konstrukcji stalowej wzmacniającej nowe otwory, - przebudowa klatki schodowej, - wykonanie nowych ścian działowych, - wykonanie sufitów z płyt gkf, - wykonanie nowych posadzek, - wymiana stolarki budowlanej, - naprawa elewacji wypełnienie pęknięć żywicami czyszczenie elewacji naprawa dekoracji (opaski okienne, gzymsy), spoinowanie, impregnacja, naprawa tynków zewnętrznych i ocieplenie i pokrycie tynkiem cienkowarstwowym przybudówki, - wymiana stolarki okiennej, - roboty wykończeniowe wewnętrzne. Zakres projektu obejmuje wykonanie następujących robót w budynku nr 2: - wykonanie fundamentów - ława i płyta zbrojona, - rozebranie istniejącego stropu, - wykonanie konstrukcji stalowej, - wykonanie żelbetowej klatki schodowej, - wykonanie konstrukcji stalowej dachu, - wykonanie nowych ścian działowych, - rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego, ułożenie nowego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na nowych łatach z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji dachowej zabudowanie okien połaciowych i klapy dymowej, - wykonanie ocieplenia dachu z osłoną płyt gkf, - wykonanie instalacji wodno kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji c.o., - wykonanie instalacji gazowej, - wykonanie instalacji elektrycznej, oświetleniowej, - wykonanie nowego pionu wentylacyjnego, oraz rozebranie istniejącego, - wykonanie nowych posadzek, - wykonanie nowych otworów oraz montaż stolarki budowlanej, - naprawa elewacji wypełnienie pęknięć żywicami czyszczenie elewacji naprawa dekoracji spoinowanie, impregnacji i ocieplenie i pokrycie tynkiem cienkowarstwowym fragmentów elewacji, - roboty wykończeniowe wewnętrzne, - zagospodarowanie terenu pomiędzy budynkami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 40 000,00 zł. (Słownie złotych: czterdzieści tysięcy zł ). 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: ING Bank Śląski S.A. Oddział Ruda Śląska nr: 71105012141000001001090628 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.7. lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2.7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach