Przetargi.pl
Prowadzenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na terenie gminy Wieluń

Gmina Wieluń ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 8860249 , fax. 43 8860260
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieluń
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 8860249, fax. 43 8860260
    REGON: 73093475000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na terenie gminy Wieluń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu komunikacji miejskiej na terenie miasta i gminy Wieluń na określonych przez Zamawiającego trasach, według ściśle określonych czasowych rozkładów jazdy na dni robocze, soboty oraz niedziele i święta taborem autobusowym należącym w części do Wykonawcy i w części do Zamawiającego (5 szt). Wykaz taboru autobusowego należącego do Zamawiającego stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zabezpieczenie brakującego taboru autobusowego do realizacji usługi będzie należeć do Wykonawcy, 2) ilość kilometrów w ramach wykonywanych przewozów w oparciu o obowiązujący rozkład jazdy wynosi w dni robocze (około 1318 km dziennie), wakacje i ferie (około 1261 km dziennie), soboty (około 362 km), niedziele i święta (około 375 km dziennie). Rozkład jazdy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ; 3) przewidywana ilość wozokilometrów w okresie 9 miesięcy, tj. od 01.01.2016 r. do 30.09.2016 r. wynosi 266 256,00 wzkm. 4) wykonywana usługa zakłada system kontroli biletowej pasażerów wsiadających do autobusu, 5) Wykonawca musi dysponować zapleczem technicznym (miejscem parkingowym, serwisem naprawczym) gwarantującym utrzymanie wynikającej z rozkładu jazdy liczby pojazdów w ruchu (sprawnych technicznie) w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca w druku oferta przedstawi informację dotyczącą lokalizacji (adresu) zaplecza technicznego; 6) Wykonawca musi mieć możliwość dysponowania pojazdami zastępczymi. Uruchomienie tych pojazdów nastąpi w przypadku awarii autobusu podstawowego na czas jego naprawy lub w przypadku likwidacji autobusów z taboru Zamawiającego, 7) Zamawiający zakłada możliwość czasowego zwiększenia lub zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w dowolnym okresie trwania umowy, związanego z koniecznością organizowania komunikacji miejskiej na wyznaczonych nowych odcinkach tras w związku z występującymi utrudnieniami w ruchu lub z innych przyczyn uniemożliwiających funkcjonowanie komunikacji miejskiej w kształcie podstawowym, 8) w sytuacji, gdy realizacja przewozów po trasie podstawowej nie będzie możliwa (np. remonty ulic, awarie), Wykonawca będzie je okresowo wykonywać po trasie objazdowej, zatrzyma pojazdy na przystankach zlokalizowanych na trasie objazdowej oraz z odpowiednim wyprzedzeniem poinformuje o zmianach pasażerów, umieszczając informacje w pojazdach i na przystankach położonych na podstawowej trasie linii kursu. Pojazdy powinny powrócić na trasę podstawową niezwłocznie po zlikwidowaniu przyczyny kursowania po trasie objazdowej, 9) Wykonawca będzie na bieżąco informował Zamawiającego o utrudnieniach w ruchu, mających wpływ na świadczone usługi przewozowe, 10) Wykonawca zobowiązany jest stosować obowiązujący system strefowy sprzedaży biletów autobusowych dla miasta i gminy Wieluń. Sprzedaż biletów prowadzą kierowcy na podstawie systemu fiskalnego umożliwiającego drukowanie i sprzedaż biletów w systemie strefowym. Wykonawca utrzyma w należytej sprawności urządzenia rejestrujące (potwierdzające) wniesienie opłaty za przejazd, 11) Wykonawca świadczący usługi przewozowe umieszcza każdorazowo na autobusie w widocznym miejscu tablicę informującą o numerze linii i aktualnej trasie przejazdu, 12) Wykonawca nie ma wpływu na ustalanie cen biletów w przewozach komunikacji miejskiej oraz na zakres udzielonych uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych, jak również opłaty dodatkowej za przejazd bez ważnego biletu. Są to kompetencje Rady Miejskiej w Wieluniu, 13) Wykonawca na własny koszt opracowuje i umieszcza na przystankach autobusowych rozkład jazdy na podstawie liniowych rozkładów jazdy, zatwierdzonych przez Gminę Wieluń oraz uzupełnia brakujące lub zniszczone rozkłady jazdy, 14) Wykonawca w ramach świadczonych usług prowadzi codzienne kontrole biletowe przez posiadających uprawnienia kierowców oraz kontrole doraźne przez powołaną przez siebie służbę rewizorską. O terminach i wynikach kontroli Wykonawca informuje Zamawiającego na piśmie w sprawozdaniach miesięcznych, 15) dochodzenie opłat za przejazdy i opłat dodatkowych z tytułu jazdy bez ważnych biletów będzie należeć do Wykonawcy, 16) Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z przystanków, zatok autobusowych i wiat przystankowych będących jego własnością, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), 17) Wykonawca na własny koszt dokonuje remontu, napraw bieżących i napraw głównych autobusów oraz zapewnia dla nich miejsce parkingowe, 18) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia planowej gospodarki eksploatacyjnej pojazdów zgodnej z zaleceniami producenta, zobowiązuje się również używać wyłącznie materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych przewidzianych przez producenta, 19) Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o czystość w środkach komunikacji miejskiej, właściwy stan techniczny pojazdu, zapewniając podróżnym komfort i bezpieczeństwo podróży, 20) Wykonawca na własny koszt ubezpiecza tabor autobusowy należący do Zamawiającego (ubezpieczenie OC, NW dla pasażera, autocasco), 21) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec pasażerów i osób trzecich za szkody wynikłe z ruchu pojazdów, przewozu pasażerów oraz bagażu na zasadach ogólnych, określonych w powszechnie obowiązujących przepisach, 22) zmiany w rozkładzie jazdy mogą być wprowadzane każdorazowo na uzasadniony wniosek Zamawiającego bądź Wykonawcy po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego. W celu minimalizacji ponoszonych kosztów i ewentualnych strat Wykonawca składa do Zamawiającego wniosek z uzasadnieniem finansowym o likwidację bądź zawieszenie nierentownych kursów lub linii, 23) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji umowy, zobowiązany jest do uzyskania właściwego zezwolenia określonego w art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 4.12.2015 r. do godz. 13.00 w wysokości 18 620,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy sześćset dwadzieścia złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach