Przetargi.pl
Projekt graficzny, skład i druk folderu promocyjnego

Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
    Pl. Łokietka 1 1
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
    REGON: 00059419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt graficzny, skład i druk folderu promocyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest projekt graficzny, skład i druk folderu promocyjnego. 1.2.Zakres zamówienia obejmuje: 1.2.1. Przygotowanie projektu graficznego folderu promocyjnego zawierającego (28 strony plus okładka zewnętrzna z zakładką, oprawa szyta na 2 zszywki): 1.2.1.1. zewnętrzną okładkę z zakładką (w formie teczki) 1.2.1.2. 4 mapy (Polski na tle Europy z zaznaczonymi odległościami od Lublina do głównych stolic Europy i Azji; Polski z podziałem na województwa z zaznaczonym Lubelskim Obszarem Metropolitarnym; administracyjnej zawierającej Miasto Lublin oraz powiaty: lubartowski, lubelski, łęczyński i świdnicki z podziałem na 41 gmin; Lubelskiego Obszaru Metropolitarnego z zaznaczonym i opisanym systemem dróg i lotnisk) 1.2.1.3. 28 stron tekstu. 1.2.2. Skład folderu, w tym: korektę techniczną i edytorską tekstów w trzech wersjach językowych: polski, angielski, niemiecki z koniecznością akceptacji przez Zamawiającego. 1.2.3. Druk folderu: nakład 5.500 sztuk, w tym wersja polska - 1.500 szt., wersja angielska - 3.000 szt., wersja niemiecka - 1.000 szt., 28 strony plus okładka zewnętrzna z zakładką, oprawa szyta na 2 zszywki. OKŁADKA - z zakładką (w formie teczki), format po złożeniu 220x305 mm, format przed złożeniem 530x335 mm, karton 300 g, powlekany folią matową, lakier UV punktowy, kolor 4+4; STRONY - format A4 (210x297 mm), papier 200 g, kreda matowa, lakier UV punktowy, kolor 4+4. 1.3.Zdjęcia wykorzystane w folderze zapewnia Wykonawca. 1.4.Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania 4 map: Polski na tle Europy z zaznaczonymi odległościami od Lublina do głównych stolic Europy i Azji; Polski z podziałem na województwa z zaznaczonym Lubelskim Obszarem Metropolitarnym; administracyjnej zawierającej Miasto Lublin oraz powiaty: lubartowski, lubelski, łęczyński i świdnicki z podziałem na 41 gmin; Lubelskiego Obszaru Metropolitarnego z zaznaczonym i opisanym systemem dróg i lotnisk. 1.5.Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały, tj.: tekst katalogu w języku polskim, angielskim i niemieckim (pliki tekstowe i pdf), logo projektu (format jpg), System Identyfikacji Wizualnej Lubelskiego Obszaru Metropolitalnego (format pdf), w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. Materiały będą do odebrania w siedzibie Zamawiającego. 1.6.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Lubelskiego Obszaru Metropolitarnego. 1.7.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu na płycie CD lub pendrive zapis finalnej publikacji w formacie .pdf i .doc oraz poszczególnych czterech map w formacie jpg. 1.8.Wykonawca ma obowiązek przedstawienia trzech próbnych projektów graficznych folderu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający dokona wyboru jednego z przedstawionych projektów z możliwością jego doprecyzowania. 1.9.Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu ostateczną wersję folderu w trzech wersjach językowych do zatwierdzenia przed ich drukiem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez Wykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1.Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 prac w zakresie wykonania projektów graficznych i składu folderów wydawnictw promocyjnych o wartości co najmniej 2500 zł brutto każda 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 3.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 4.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1.posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), projektów graficznych i składu folderów wydawnictw promocyjnych o wartości co najmniej 2500 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach