Przetargi.pl
Postępowanie o zamówienie publiczne na wykonanie termomodernizacji oraz zmiany funkcji poddasza budynku obsługi pasieki.

Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-001 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 293
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3263947, 3263900 , fax. 058 3263930, 3090945
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Trakt św. Wojciecha 293 293
    80-001 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3263947, 3263900, fax. 058 3263930, 3090945
    REGON: 00300318600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka, samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o zamówienie publiczne na wykonanie termomodernizacji oraz zmiany funkcji poddasza budynku obsługi pasieki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w parterowym budynku z poddaszem nie użytkowym, niepodpiwniczonym, znajdującym się na działce nr 217/12 w Lubaniu Gm. Nowa Karczma., polegające na wymianie zużytego pokrycia dachu z eternitu na nowe z blacho-dachówki, adaptacji pomieszczenia nieużytkowego na salę wykładową przeznaczoną na prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi pasieki, termomodernizację budynku pasieki. Działka posiada istniejący dojazd i dojście oraz miejsce postojowe i wyposażona jest w przyłącze wodociągowe. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1) Termomodernizacja obiektu, elewacje obiektu: - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o gr. 12 cm, według wybranego systemu oraz otynkowanie tynkiem silikonowym o kolorze wybranym przez inwestora; - docieplenie ścian fundamentowych płytami XPS wytwarzanymi z ekstradowanej pianki polistyrenowej grubości 10 cm, do głębokości 1 m; - wymiana okien i drzwi zewnętrznych oprócz pomieszczenia mieszkalnego nr: 102 sypialnia oraz pozostawienie drzwi w pomieszczeniu nr: 6 kotłownia, na okna i drzwi PCV; - skucie podjazdu do części mieszkalnej, wykonanie schodów zewnętrznych wykończenie płytkami gresowymi oraz wykonanie zadaszenia nad schodami i montaż balustrad schodowych; - skucie podjazdu do kotłowni, oraz wykonanie nowych schodów wejściowych i wykończenie ich płytami gresowymi, oraz montaż balustrad schodowych; - remont schodów wejściowych do części gospodarczej budynku, oraz ich wykończenie płytkami gresowymi. Wykonanie zadaszenia nad schodami, oraz montaż balustrad schodowych. - rozebranie istniejącej opaski z płyt chodnikowych, oraz wykonanie nowej z kostki betonowej. 2) Remont części gospodarczej obiektu na kondygnacji parteru: - wstawienie podciągu stalowego, oraz rozebranie ścianki pod nim, oddzielającej klatkę schodową. Podciąg stalowy wykonać z dwóch ceowników 180 skręconych na śruby ze sobą, wykonać przed rozebraniem ściany; - wymurowanie ściany i wstawienie w nią drzwi na korytarzu; - wymiana instalacji elektrycznej, oraz rozdział instalacji w budynku na odrębne dla części mieszkalnej oraz gospodarczej; - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach oraz malowanie w części gospodarczej obiektu. W pomieszczeniu produkcji miodu powierzchnia malowana musi spełniać normy dotyczące kontaktu z żywnością; - wykończenie ścian ceramiką w WC. Rozebranie istniejącej wierzchniej warstwy podłóg, oraz wykonanie wylewki samopoziomującej, następnie warstwy wykończeniowej w technologii Tarkett. W WC przewiduje się terakotę; - wymiana wszystkich drzwi wewnętrznych, do kotłowni drzwi EI30; - przeniesienie grzejnika w pomieszczeniu nr: 2 produkcja miodu, na ścianę boczną; - wymiana okna w pomieszczeniu nr: 2 produkcja miodu, na drzwi balkonowe. - wykonanie wentylacji w pomieszczeniu nr: 2 produkcja miodu, oraz modernizacja wentylacji w pomieszczeniu nr: 5, WC; - wymiana przyborów sanitarnych w pomieszczeniu nr: 5 WC, na nowe, oraz wstawienie zlewozmywaka dwukomorowego do pomieszczenia nr: 2 produkcja miodu; - emont instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, polegający na jej wymianie na nową. Remont dachu: - demontaż oraz utylizacja istniejącego poszycia dachu wykonanego z eternitu, demontaż orynnowania; - rozebranie jednego z kominów. Przemurowanie pozostałych dwóch kominów w górnej części wystającej ponad dach; - wymiana uszkodzonych elementów konstrukcyjnych dachu, demontaż istniejących jętek i wstawienie nowych na wyższej wysokości, nowe jętki o długości 3,8m; - wykonanie wiatro - izolacji. Wstawienie okien dachowych 8 szt. (80x140), oraz wyłazu na dach; - ołacenie i pokrycie dachu blachodachówką powlekaną, zamocowanie ławy kominiarskiej; - wykonanie obróbek z blachy; - wykonanie orynnowania wraz z rurami spustowymi; - wykonanie instalacji odgromowej dachu . 3) Zmiana funkcji poddasza: - zamurowanie otworu okiennego w ścianie szczytowej, powiększenie drugiego otworu okiennego, oraz wstawienie nowego okna; - wykucie otworu oraz wstawienie drzwi w ścianie szczytowej, prowadzących na zewnętrzną klatkę schodową; - docieplenie posadzki styropianem twardym (podłoga) gr. 7cm, oraz wykonanie wylewki cementowej gr 5 cm; - wykonanie ścianek działowych w zabudowie G-K oraz wstawienie drzwi. - wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wywietrznikami dachowymi podciśnieniowymi; - docieplenie dachu wełną mineralną gr. 20cm + gr 5 cm, oraz obicie płytami G-K, wykonanie sufitu podwieszanego. Obicie drewnianych elementów konstrukcyjnych płytami G-K; - remont istniejącej klatki schodowej. Wykończenie ścian oraz sufitu, malowanie, ułożenie warstwy wykończeniowej posadzki - wykładzina pcv zgrzewana; - wykonanie fundamentów pod schody wg. instrukcji producenta, oraz wykonanie klatki schodowej zewnętrznej, ewakuacyjnej, o konstrukcji stalowej, prefabrykowanej wg. projektu producenta.; - wykonanie instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany - załącznik nr 1 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1a do SIWZ 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa również przedmiar robót - załącznik nr 1b do SIWZ. 4. Wykonawca samodzielnie ustali przedmiar robót potrzebnych do pełnej realizacji zadania. Przedstawiony przez Zamawiającego przedmiar ma jedynie charakter pomocniczy. Zamawiający żąda dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji zadania, po wcześniejszym umówieniu terminu z Panem Andrzejem Okrojem tel 607 462 000. Wykonanie tego żądania Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na Formularzu ofertowym. 5 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na swój koszt wszystkich materiałów i innych elementów niezbędnych do prowadzenia robót wraz z gwarancjami producentów. Materiały powinny być nowe, kupowane na potrzeby remontowanego obiektu, a ich jakość powinna być wysoka. 6. Wykonawca bez prawa do osobnego wynagrodzenia zorganizuje plac budowy, doprowadzi wodę i energię elektryczną z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Na tych samych zasadach Wykonawca zapewni i utrzyma właściwe oświetlenie placu budowy oraz jego dozór, obciążać go też będzie wygrodzenie placu. Wykonawca bez osobnego wynagrodzenia uporządkuje plac budowy i zorganizuje teren zgodnie z projektem budowlanym przed terminem przystąpienia do odbioru końcowego. 7. Wykonawca udzieli, na wykonane roboty, minimum 36 miesięcy lub dłuższy okres w przypadku jeżeli na określone materiały ich wytwórca udzieli w chwili zakupu tych materiałów gwarancji o terminie dłuższym, niż gwarancja udzielona Zamawiającemu przez Wykonawcę realizowanego zamówienia, to w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przyjąć od wytwórców i przekazać Zamawiającemu przed upływem terminu gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Wykonawcę, dokumenty gwarancyjne, wystawiane standardowo przez wytwórców. Wykonawca zobowiązuje się, że standardowo określone przez wytwórców terminy ich gwarancji rozpoczną bieg od dnia zakończenia odbioru końcowego obiektu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawcy wnoszenia wadium. 2. Kwota wadium wynosi: 7.500,00 zł ( słownie złotych: siedem tysięcy pięćset 00/100.) 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 01.10.2013 r. godz. 9.00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 722, poz. 505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego: Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 77 1160 2202 0000 0002 2896 0837. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium w przetargu nieograniczonym ZP-2511-06/BB/2013. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium. Oznacza to, że wymagana kwota wadium musi być zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna musi zawierać w szczególności: 7.1 zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust 5 ustawy. 7.2 termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 7.3 miejsce i termin zwrotu gwarancji, 7.4 wysokość gwarancji zgodną z określoną w SIWZ, 7.5 gwarancja nie może mieć zapisów ograniczających możliwość ściągnięcia wadium, 7.6 dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, zawierający informację o udzieleniu poręczenia, w przypadku udzielenia poręczenia, lub, że udzielona gwarancja, w przypadku udzielenia gwarancji, stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Gdańsku w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu ograniczonego nr ZP-2511-06/BB/2013 na remont pomieszczeń internatu w związku ze zmianą sposobu użytkowania i przystosowaniem do potrzeb użytkownika tj. Pomorskiego Ośrodka doradztwa rolniczego w Gdańsku Oddział w Strzelinie. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna winno być złożone w kasie Zamawiającego lub dołączone do oferty. Kasa znajduje się w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gdańsku przy ul. Trakt Św. Wojciecha 293 i jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 11:00. 8. Jeżeli z treści gwarancji nie wynika ryzyko wygaśnięcia zabezpieczenia poprzez wcześniejszy zwrot oryginału dokumentu przez Wykonawcę ani żadne inne ograniczenie co do skuteczności roszczeń na podstawie oryginału, Zamawiający za dopuszczalne uznaje złożenie przez Wykonawcę kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takiej sytuacji Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów i oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 15.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 15.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 15.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach