Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Łodzi w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-643 Łódź, ul. Żeligowskiego 32/34
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6332346 , fax. 042 6332346
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi
    ul. Żeligowskiego 32/34 32/34
    90-643 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6332346, fax. 042 6332346
    REGON: 01251326200124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w jednostkach organizacyjnych Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Łodzi w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 31.12.2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w następujących jednostkach organizacyjnych Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi: ?Jednostki nadzorowane przez OR KRUS w Łodzi: -OR KRUS w Łodzi (ul. Żeligowskiego 32/34, ul. Łąkowa 11), -PT KRUS w Brzezinach, -PT KRUS w Łowiczu, -PT KRUS w Zgierzu, ?Jednostki nadzorowane przez PT KRUS w Tomaszowie Mazowieckim: -PT KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, -PT KRUS w Bełchatowie, -PT KRUS w Opocznie, -PT KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, -PT KRUS w Radomsku, -PT KRUS w Rawie Mazowieckiej, -PT KRUS w Skierniewicach, ?Jednostki nadzorowane przez PT KRUS w Zduńskiej Woli: -PT KRUS w Zduńskiej Woli, -PT KRUS w Kutnie, -PT KRUS w Łasku, -PT KRUS w Łęczycy, -PT KRUS w Pajęcznie, -PT KRUS w Poddębicach, -PT KRUS w Sieradzu, -PT KRUS w Wieluniu, -PT KRUS w Wieruszowie, 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -sprzątanie pomieszczeń biurowych, -sprzątanie gabinetów orzecznictwa lekarskiego, -sprzątanie sal obsługi interesantów, -sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, -sprzątanie pomieszczeń socjalnych, -sprzątanie ciągów komunikacyjnych, -sprzątanie pomieszczeń gospodarczych oraz technicznych, -sprzątanie składnic akt czynnych, nieczynnych, archiwum zakładowego, -sprzątanie magazynów, -utrzymanie porządku na terenach zewnętrznych. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Rozdziale II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -zrealizowali należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, lub aktualnie realizują co najmniej trzy usługi (umowy) o charakterze i wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, -wypełnią i podpiszą formularz oferty wraz z załącznikami oraz podpiszą wzór umowy, stanowiące załączniki niniejszej SIWZ, -dołączą do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty metodą spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 4.Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania. 5.Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące załączniki : 1)wypełniony formularz cenowy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3)parafowany przez wykonawcę projekt umowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, dokument musi być złożony przez każdy podmiot), 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, 9)wykaz niezbędnych do wykonania Zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, 10)pisemne zobowiązanie do złożenia imiennego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, po wyborze jego oferty, nie później niż do dnia podpisania umowy, 11)wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz winien zawierać minimum po 3 usługi w zakresie: -sprzątania pomieszczeń biurowych o powierzchni minimum 2.000 m2, -sprzątania terenów zewnętrznych. 12)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia, 2.Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. 3.Oświadczenie wskazujące, którą część zamówienia Wykonawca powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy. 4.Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zobowiązany jest złożyć dokumenty, które zostały wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach