Przetargi.pl
PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY GŁUSK ETAP I ROZBUDOWA I REMONT SIECI WODOCIĄGOWYCH

Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-380 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7518760, fax. 081 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO - ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY GŁUSK ETAP I ROZBUDOWA I REMONT SIECI WODOCIĄGOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową sieci wodociągowej, remontem stacji wodociągowych, stanowiące I etap zadania mającego na celu uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy i poprawę warunków życia mieszkańców. Zadanie podzielone zostało na dwa etapy: etap I to roboty związane z rozbudową i remontem sieci wodociągowych oraz etap II: roboty związane z budową kanalizacji sanitarnej. Zakres niniejszego postępowania obejmuje następujące roboty: 1) Rozbudowę sieci wodociągowej, wykonanie następujących odcinków sieci : - odcinek G z rur PCV o średnicy f150 mm, długości 1356 m, stanowiący połączenie wodociągów Wilczopole f100 (w punkcie 4w wcinka z trójnikiem f100/100 i zasuwą żeliwną f100) i Kalinówka f150 (w punkcie 31k wcinka z trójnikiem f150/150 i zasuwą żeliwną f150) na terenie miejscowości Kliny i Kazimierzówka; na wodociągu w połowie jego długości projektuje się zasuwę sekcyjną żeliwną f150; - odcinek H z rur PCV o średnicy f 100 mm, długości 707 m, stanowiący połączenie wodociągów Kalinówka i Wilczopole na terenie miejscowości Wilczopole Wieś; - odcinek K z rur PCV o średnicy f150 mm, długości 554 m, stanowiący połączenie wodociągów Kalinówka i Wilczopole na terenie miejscowości Wilczopole Kolonia; - odcinek F z rur PCV o średnicy f160 mm, długości 168 m, łączący punkty 32k i 33k wodociągu Kalinówka ( w punkcie 32k zasuwa żeliwna f 100 i połączenie z zaślepionym końcem wodociągu PVC f110 ); - odcinek A-B z rur PCV f160, długości 963 m, stanowiący połączenie wodociągów Wilczopole PVC f110 ( w punkcie A wcinka z trójnikiem f100/100 i zasuwą żeliwną f150) i Czerniejów PVC f110 (w punkcie B wcinka z trójnikiem f100/100 i zasuwą żeliwną f150); na wodociągu projektuje się studzienkę wodomierzową z układem pomiarowym złożonym z 2 wodomierzy sprzężonych i układu przepustnic. Łączna długość projektowanej sieci wynosi ~3 750 m. Głębokość ułożenia przewodów wodociągowych będzie wynosić min. 1,75 m od dna rury do powierzchni terenu. Przejścia wodociągu pod drogami utwardzonymi należy wykonać przewiertami w rurach osłonowych stalowych. Zakres robót budowlanych związanych z rozbudową sieci wodociągowej obejmuje: roboty ziemne w zakresie wykonania sieci wodociągowej, wykonanie przewiertów, budowę rurociągów i uzbrojenia sieci, próby i dezynfekcję sieci, czyszczenie sieci wodociągowej, zagospodarowanie placu budowy. 2) Wymianę zasuw sekcyjnych i opasek na przyłączach wodociągowych w miejscowościach Wilczopole, Wilczopole Kolonia i Kliny. 3) Remont stacji wodociągowej w Kalinówce a) roboty instalacyjne - montaż osuszacza powietrza - wymiana zaworu redukcyjnego b) roboty budowlane - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm - wykonanie opaski z kostki brukowej 6 cm wokół budynku, - utwardzenie placu manewrowego o pow. ~270 m2 tłuczniem kamiennym z wykonaniem nawierzchni asfaltowej, - wymiana pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z dociepleniem stropodachu wełną mineralną gr. 12 cm - powierzchnia dachu ~ 115 m2 , - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, - stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych. 4) Remont stacji wodociągowej w Wilczopolu Kolonii a) roboty instalacyjne - wymiana sprężarki b) roboty budowlane - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm, - utwardzenie placu manewrowego o łącznej pow. ~200 m2 tłuczniem kamiennym z wykonaniem nawierzchni asfaltowej, - pokrycie dachu dodatkową warstwą papy termozgrzewalnej z dociepleniem stropodachu styropianem gr. 10 cm - pow. dachu ~80 m2 , wymiana obróbek blacharskich, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana ogrodzenia z siatki na długości ~ 163 m. 5) Remont stacji wodociągowej w Klinach a) roboty instalacyjne - wymiana zestawu hydroforowego b) roboty budowlane - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm, - utwardzenie drogi dojazdowej do budynku i placu manewrowego o pow. ~300 m2 tłuczniem kamiennym z wykonaniem nawierzchni asfaltowej, - wymiana pokrycia dachu z dociepleniem stropu wełną mineralną gr. 12 cm - pow. 66 m2, - wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej, - naprawa posadzki betonowej w pomieszczeniu technologicznym i ułożenie płytek gresowych na pow. ~ 25,0 m2 6) Wymianę złoża filtracyjnego na ujęciu wody Czerniejów 7) Czyszczenie sieci wodociągowej w miejscowościach Głuszczyzna, Ćmiłów, Żabia Wola, Wólka Abramowicka, Dominów, obsługiwanych przez ujęcie Czerniejów. Sieć o średnicach od 100 do 200 mm czyszczona będzie hydropneumatycznie, dwuetapowo za pomocą przepływowego medium czyszczącego. Zakres prac obejmuje ~34 km sieci. 8) Komora redukcyjna na sieci wodociągowej Kalinówka Zaprojektowana na działce nr 329/1 przy ul. Sachsów w Lublinie, na sieci wodociągowej o średnicy 100 w bezpośrednim sąsiedztwie węzła 59K. 9) Zakup wyposażenia dla stacji wodociągowych : - komputerowy zestaw inkasencki z oprogramowaniem - 2 kpl - agregat prądotwórczy o mocy 60 kVA ( Czerniejów) i o mocy 77 kVA (Kalinówka) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projektach budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji. Projekty budowlane są udostępniane w siedzibie Zamawiającego , w budynku UG przy ul. Miodowej 1, pokój nr 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzeczowego robót, polegającą na rezygnacji z budowy komory redukcyjnej przy ul. Sachsów w Lublinie, w przypadku potwierdzenia przez Urząd Miasta Lublin (jako organu współfinansującego tę część zadania) przejęcia zasilania w wodę dzielnicy Głusk i przebudowę odcinków istniejącej sieci wodociągowej w tym rejonie przez MPWiK
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę wnosi wadium w wysokości 40 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1 Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-3 oraz art. 26 ust. 2b ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy 6.3 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz będą ubezpieczeni przez cały okres realizacji zamówienia. 6.4 Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 latach co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 6.5 Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy. 6.6 Udzielą gwarancji na 36 miesięcy i rękojmi na 60 miesięcy. 6.7 Do oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.7 SIWZ. 6.8 Wpłacą wadium zgodnie z postanowieniami pkt 9 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt. 7. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia / nie spełnia. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 226, poz. 1817) Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy i pkt 6.1, 6.3, 6.4 niniejszej specyfikacji należy złożyć : 7.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ; 7.2 Wykaz zatrudnionych osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym kierownika budowy z uprawnieniami branżowymi, zgodnymi z przedmiotem zamówienia - wzór formularza stanowi załącznik nr 4; 7.3 Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby lub osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia - kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego; 7.4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5. 7.5 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania ( według załącznika nr 6 ) wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót; 7.6 Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadania zdolności kredytowej odpowiedniej do wartości zadania; 7.7 Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienia warunku określonego w pkt 6.2 SIWZ należy złożyć: 7.8 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 7.9 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 7.10 Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 7.11 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego z tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach