Przetargi.pl
Poprawa standardu i jakości sieci drogowej w Garbatce-Letnisko

Gmina Garbatka-Letnisko ogłasza przetarg

  • Adres: 26-930 Garbatka-Letnisko, ul. Skrzyńskich 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6210194, 6210163 w. 22 , fax. 048 6210054
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Garbatka-Letnisko
    ul. Skrzyńskich 1 1
    26-930 Garbatka-Letnisko, woj. mazowieckie
    tel. 048 6210194, 6210163 w. 22, fax. 048 6210054
    REGON: 00053193800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.garbatkaletnisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa standardu i jakości sieci drogowej w Garbatce-Letnisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa standardu i jakości sieci drogowej w Garbatce - Letnisko tj. ul. Paderewskiego, Mickiewicza, Zielona, Żywiczna, Poprzeczna, Sienkiewicza, Ks. Kuropieski, Spółdzielcza, Błotna. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1. BRANŻA DROGOWA 1.1 ul. Żywiczna - odcinek o długości 230 mb; Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 1430 m2; - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 1430 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 1430 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm - 1430 m2 ; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 60 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 480 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 30 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm - 50 mb; - próg zwalniający listwowy do szerokości 1 m - 1 szt.; 1.2. ul. Zielona - odcinek o długości 230 mb; Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 980 m2; - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 700 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 630 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm - 630 m2 ; - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 70 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 75 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 280 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 25 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm - 300 mb; - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 205 m2 - próg zwalniający listwowy do szerokości 1 m - 1 szt. 1.3. ul. Poprzeczna - odcinek o długości 500 mb; Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 3.260 m2 - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 2.790 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 1470 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm - 1470 m2; - nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 1320 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 130 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 1050 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 44 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm - 332 mb; - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 340 m2; - próg zwalniający listwowy do szerokości 1 m - 1 szt. 1.4. ul. Sienkiewicza - odcinek o długości 450 mb Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 4074 m2 - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 2820 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 2820 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm - 2820 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 534 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 925 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 120 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm - 1250 mb; - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 720 m2; - próg zwalniający listwowy do szerokości 1 m - 4 szt. 1.5. ul. Paderewskiego - odcinek o długości 200 mb Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 1960 m2 - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 1425 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 1425 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm - 1425 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 90 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 475 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 30 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm - 600 mb; - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 445 m2. 1.6. ul. Mickiewicza - odcinek o długości 450 mb Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 4930 m2 - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 3520 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 3520 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm -3520 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 560 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 1150 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 120 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm -1480 mb; - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 850 m2. - próg zwalniający listwowy do szerokości 1 m - 4 szt. 1.7. ul. Ks. Kuropieski - odcinek o długości 200 mb Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 1912 m2 - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 1410 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 1410 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm -1410 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 162 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 470 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 35 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm -533 mb; - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 340 m2. - próg zwalniający listwowy do szerokości 1 m - 2 szt. 1.8. ul. Błotna - odcinek o długości 140 mb Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 826 m2 - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 580 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 580 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm -580 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 35 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 285 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 15 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm -126 mb; - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 211 m2. 1.9. ul. Spółdzielcza - odcinek o długości 120 mb Konstrukcja nawierzchni: - warstwa odsączająca gr. 15 cm - 1410 m2 - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego z frakcji 0 - 31,5 mm gr. 25 cm (jezdnia) - 765 m2; - warstwa wiążąca z BA 0/12,8 mm gr. 5 cm - 765 m2; - warstwa ścieralna z BA 0/12,8 mm gr. 4 cm -765 m2; - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm gr. 15 cm i podsypce cementowo - piaskowej - 75 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 250 mb; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 12 x 30 cm - 20 mb; - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm -185 mb; - nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - wapiennej - 570 m2; wraz z regulacją wysokościową istniejących włazów studzienek kanalizacji sanitarnej i studni teletechnicznych oraz elementami i pracami towarzyszącymi, szczegółowo określonymi w dokumentacji technicznej. 2. MAŁA ARCHITEKTURA 2.1. Ławki żeliwne stabilizowane Trwały montaż 25 szt. (do podłoża z kostki brukowej) ławek stylizowanych na podstawie z odlewów żeliwnych. Dane techniczne: - wysokość całkowita od dołu podstawy do szczytu oparcia około 800 mm; - długość 1800 mm; - szerokość na wysokości siedziska około 400 mm. Szczegółowe wymiary w rysunku podglądowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Elementy siedziska i oparcia wykonane z drewna iglastego przykręconego do boków ozdobnymi śrubami oraz wzmocnione płaskownikiem stalowym 50 x 4 mm. Elementy drewniane powinny być zabezpieczone gruntem impregnującym, następnie podwójną powłoką półmatową w kolorze średni brąz. Całość pomalowana lakierem bezbarwnym zawierającym filtr UV, wodoodpornym, wzbogaconym o środek grzybobójczy firmy TEKNOS. Boki (podstawowy) - odlewy żeliwne zabezpieczone antykorozyjnie i pomalowane dwukrotnie podkładem epoksydowym LANKWITZER. Warstwa nawierzchniowa dwa razy lakier poliuretanowy LANKWITZER RAL 9011. Element wzmacniający ocynkowany ogniowo i pomalowany j.w. Na materiały wymagane są niezbędne certyfikaty. Kształt odlewów jak na rysunku stanowiącym załącznik do SIWZ. Ławki żeliwne będące przedmiotem zamówienia musza dokładnie spełniać parametry podane wyżej. Rozstawienie i montaż ławek nastąpi po uprzednim wskazaniu miejsca ich posadowienia przez Zamawiającego. 2.2. Kosze uliczne - metalowe Trwały montaż 25 szt. (do podłoża z kostki brukowej) koszy ulicznych stylizowanych na podstawie z odlewów żeliwnych. Dane techniczne: - wysokość całkowita od podstawy do szczytu 1300 mm; - pojemność około 35 litrów; - waga około 40 kg. Szczegółowe wymiary w rysunku podglądowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Kosz wykonany z blach stalowej gr. 2 - 3 mm ocynkowanej, umieszczony na rurze stalowej Fi 60 mm. Kosz posiada uchylną pokrywę oraz możliwość opróżniania poprzez odchylanie kosza. Elementy ozdobne wykonane z żeliwa szarego. Elementy metalowe zabezpieczone poprzez cynkowanie ogniowe i malowanie - dwie warstwy podkładu epoksydowego Firmy LANKWITZER. Wszystko pomalowane farbą nawierzchniową w kolorze RAL 9011. Na materiały i wyroby użyte do wykonania kosza wymagane są certyfikaty i deklaracje zgodności. Kształt przedmiotu zamówienia jak na rysunku stanowiącym załącznik do SIWZ. Rozstawienie i montaż koszy ulicznych nastąpi po uprzednim wskazaniu miejsca ich posadowienia przez Zamawiającego. 3. LIKWIDACJA KOLIZJI TELEKOMUNIKACYJNYCH W ramach zamówienia należy przebudować sieć telefoniczną będącą własnością TP S.A. Pion Sieci Obszar w Radomiu (kanalizacja telekomunikacyjna kable miedziane). Przy planowanej modernizacji ulic występują kolizje z istniejącą siecią telekomunikacyjną. Celem ich likwidacji niezbędna jest zatem realizacja robót ujętych w projekcie technicznym opracowanym na podstawie warunków technicznych wydanych przez TP S.A. Pion Sieci Obszar w Radomiu. Zakres rzeczowy przewidziany do wykonania: 1. skrzyżowanie ul. Poprzecznej i Wspólnej - z projektowanym układem skrzyżowania koliduje studzienka telekomunikacyjna, należy wybudować nowy odcinek kanalizacji 1 - otw do którego należy przełożyć kabel z kanalizacji likwidowanej i wykonać złącza. 2. skrzyżowanie ul. Poprzecznej i Zielonej - z projektowanym układem skrzyżowania koliduje studzienka telekomunikacyjna, należy wybudować nowy odcinek kanalizacji 1 - otw - przepust pod ulicą Poprzeczną. Ustawić nową studzienkę kablową w miejscu bezkolizyjnym. Do projektowanego przepustu należy przełożyć kable z kanalizacji likwidowanej i wykonać złącza. 3. ulica Poprzeczna pomiędzy ulicami Zieloną i Żywiczną - studzienka telekomunikacyjna koliduje z projektowanym krawężnikiem. Należy przesunąć studzienkę w miejsce bezkolizyjne. Roboty wykonać na czynnych urządzeniach poprzez wykonanie wykopu od strony zewnętrznej kanalizacji i delikatne przesunięcie urządzeń. Przedłużenie kanalizacji wykonać rurą dwudzielną AP 110S; 4. ulica Poprzeczna róg ulicy Żywicznej - studzienka telekomunikacyjną i słupek rozdzielczy koliduje z projektowanym krawężnikiem. Należy przesunąć studzienkę w miejsce bezkolizyjne. Roboty wykonać na czynnych urządzeniach poprzez wykonanie wykopu od strony zewnętrznej kanalizacji i delikatne przesunięcie urządzeń. Przedłużenie kanalizacji wykonać rurą dwudzielną AP 110S. Po wykonaniu robót ziemnych wykonane zostanie przełączenie kabli, które powinno się odbywać za pomocą złączy równoległych aby nie zakłócać pracy systemu. Powyższe prace należy wykonywać zgodnie z Projektem Budowlano - Wykonawczym, Szczegółową Specyfikacją Techniczną oraz warunkami technicznymi TP S.A. Przed przystąpieniem do prac budowlanych wykonawca zobowiązany jest: - na 7 dni przed rozpoczęciem robót powiadomić TP S.A. celem wyznaczenia nadzoru; - zabezpieczyć nadzory techniczne odpowiednich służb w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z infrastrukturą podziemną; - zmiany trasowe i lokalizacyjne sieci telekomunikacyjnej nanieść na mapę zasadniczą, dokumentację powykonawczą, sporządzić protokół odbioru robót z udziałem przedstawiciela telekomunikacji polskiej. 4. KANALIZACJA DESZCZOWA Wykonanie odwodnienia odcinków ulic: Mickiewicza, Ks. Kuropieski, Sienkiewicza, Paderewskiego, Wspólnej, Poprzecznej, Zielonej, Żywicznej - poprzez zainstalowanie wpustów ściekowych, ulicznych podłączonych do rurociągów odprowadzających wody opadowe i roztopowe do rzeki Brzeźniczki. Kanalizacja deszczowa będzie wyposażona w urządzenia oczyszczające wody opadowe typu: - separatory lamelowe - typ 30/300 (Ecol Unicon) - 3 szt.; - osadniki piasku I zawiesin - 3 szt.; - rurociągi kanalizacji deszczowej o śr. 200/400 mm posiadać będą łączną długość 1825 m; - zamontowanych zostanie 46 szt. studni rewizyjnych o śr. 1200 mm; - podłączonych zostanie 61 szt. wpustów ściekowych, ulicznych o śr. 500 mm za pomocą rurociągów o śr. 160 mm. ETAP I: Kanalizacja deszczowa w ulicach: Poprzecznej, Wspólnej, Mickiewicza, Paderewskiego i Sienkiewicza na odcinkach o łącznej długości - 540,00 m. a) wylot kanalizacyjny (W3) - KD 33 w ul. Poprzecznej - 30,00 m; b) ul. Poprzeczna do ul. Wspólnej - KD33 - KD36 - 119,00 m; c) ul. Wspólna do ul. Mickiewicza - KD36 - KD37 - 42,00 m; d) ul. Mickiewicza od ul. Wspólnej - KD37 - KD39 - 101,00 m; e) ul. Paderewskiego od ul. Mickiewicza - KD38-KD44 - 170,00 m; f) ul. Sienkiewicza od ul. Paderewskiego - KD42 - KD45 - KD46 - 78,00 m. II ETAP: Kanalizacja deszczowa w ulicach: Mickiewicza, Ks. Kuropieski , Sienkiewicza, Zielonej, Poprzecznej na odcinkach o łącznej długości 1285,00. a) wylot kanalizacyjny (W1) - KD12 w ul. Mickiewicza 528,50 m; b) ul. Mickiewicza - KD12-KD17 - 237,50 m; c) ul. Ks. Kuropieski - KD14-KD21 - 158,00 m; d) ul. Sienkiewicza od ul. Ks. Kuropieski - 165,00 m; e) wylot kanalizacyjny (W2) - KD26 w ul. Zielonej 53,00 m; f) ul. Poprzeczna - KD25-KD30 143,00 m. Wyloty kanalizacji deszczowej zlokalizowane zgodnie z wytycznymi zawartymi w decyzji pozwolenie wodno prawne z dnia 17.06.2009 roku Starosty Kozienickiego Nr RLOŚ 6223/13/09. - dla zlewni Nr 1 obejmującej ulice: Mickiewicza, Ks. Kuropieski, Sienkiewicza - wylot zlokalizowano w rowie melioracyjnym, średnica wylotu 400 mm. - dla zlewni Nr 2 obejmującej ulice: Żieloną, Żywiczną i Poprzeczna wylot kanalizacyjny zlokalizowano w km 21+135 rz. Brzeźniczki, średnica wylotu 250 mm. - dla zlewni Nr 3 obejmującej ulice: Poprzeczną, Wspólną, Mickiewicza, Paderewskiego, Sienkiewicza wylot kanalizacji zlokalizowano w km 21+135 rz. Brzeźniczki. 4.2. Przed rozpoczęciem robót należy uzyskać zezwolenie od użytkownika na wejście w pas drogowy. 4.3. O rozpoczęciu robót należy powiadomić instytucje branżowe wymienione w protokole ZUD - u a następnie właścicieli, zarządców, użytkowników nieruchomości przez które lub dla których będzie wykonywana modernizacja kanalizacji. 5. BRANŻA MOSTOWA 5.1. Przebudowa istniejącego przepustu Przebudowa istniejącego przepustu płytowego, polegająca na całkowitym rozebraniu istniejącego przepustu i budowy w jego miejsce dwuotworowego przepustu stalowego z blachy spiralnie karbowanej, o przekroju łukowo - kołowym o wymiarach 2 x (1,62 x 1,11) m na rzece Brzeźniczce w ciągu drogi gminnej Nr 170138W ul. Poprzeczna w miejscowości Garbatka - Letnisko. 5.2. Przebudowa sieci gazowej średniego ciśnienia w ul. Poprzecznej Przebudowa gazociągu średniego ciśnienia w technologii PE (w związku z przebudową przepustu na rzece Brzeźniczce w ul. Poprzecznej w miejscowości Garbatka - Letnisko na działce Nr ewid. 339). - PE DN 63 x 5,8 mm SDR 11 PE 100 o długości całkowitej 21,00 m . Włączenie projektowanego gazociągu PE DN 63 mm w istniejący gazociąg stalowy projektuje się poprzez stalowe kolano 90 stopni DN 50 mm. Minimalne przykrycie gazociągów z PE winno wynosić : 1,0 m. Minimalne szerokości wykopów: dla średnicy do ? 63 mm - 30 cm. Przed przystąpieniem do robót ziemnych i instalacyjnych należy określić miejsca kolizji i zbliżeń oraz powiadomić wszystkich użytkowników uzbrojenia podziemnego - roboty wykonać pod nadzorem użytkownika uzbrojenia podziemnego. Skrzyżowania gazociągu z innym uzbrojeniem terenu jak i obiektami naziemnymi wykonać według projektu i zgodnie z wytycznymi Realizacji Sieci gazowych z Polietylenu w MSG, warunkami technicznymi przebudowy gazociągu Nr RRP/RDG/130/614/2008 z dnia 13.08.2008 roku - z zachowaniem odległości i sposobu stosowania rur ochronnych, osłonowych lub przepustowych. 6. ROZWIĄZANIA RÓWNOWAŻNE Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający informuje, ze ilekroć przedmiot zamówienia określony w SIWZ i w załącznikach do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza się rozwiązania równoważne z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiału, urządzenia), będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały wymagane normy. Obowiązek jednoznacznego wykazania ich równoważności, w stosunku do przyjętych w założeniach projektowych, spoczywa na Wykonawcy, zgodnie z teścia art. 30 ust. 5 ustawy. 7. INFORAMCJE DODATKOWE 7.1. Wszystkie prace związane z realizacją wyżej opisanego przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie dokumentacja techniczną. Roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona kompleksowo zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami. 7.2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w projektach budowlano - wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót stanowiących integralną część SIWZ. 7.3. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty ujęte w przedmiarach robót, dokumentacji technicznej łącznie z obsługą geodezyjną tj. tyczeniem i inwentaryzacją powykonawczą. 7.4. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu gdzie maja być realizowane roboty. Wizji lokalnej dokonuje na własny koszt i ryzyko. 7.5. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego , Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 7.6. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy zgodnie z przyjętymi terminami realizacji zamówienia, przewidzianymi w rozdziale IV SIWZ. 7.7. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt wykona i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu i dokona oznakowania w zakresie niezbędnym do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. Projekt musi być zgodny z harmonogramem rzeczowo - finansowym o którym mowa w pkt. 7.6. 7.8. Wykonawca dokona montażu słupów do znaków drogowych, mocowania tablic znaków drogowych - zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 7.9. W trakcie realizacji zadania Wykonawca: - zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami; - dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; - wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub inspektora nadzoru; - zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; - zapewni właścicielom lub użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy; - zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizacyjne osnowy geodezyjnej; - roboty w obrębie urządzeń infrastruktury podziemnej i nadziemnej zgłosi i będzie wykonywał pod nadzorem właścicieli sieci, - zabezpieczy istniejącą sieć gazową zgodnie z warunkami technicznymi Nr RRP/RDG/130/2009 z dnia 03.12.2009 wydane przez Rejon Dystrybucji Gazu w Pionkach. Koszty zabezpieczenia istniejącej sieci gazowej należy uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym ogranie ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym; a) Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą kwalifikacje odpowiednie do stanowiska, które zostanie jej powierzone tj.: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i mostowej, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i gazowych - lub odpowiednie, obowiązujące przed 1994 rokiem, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci gazowej, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnej. Osoby o których mowa powyżej muszą posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska lub odpowiadające ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - wystarczające co do zakresu rzeczowego przedmiotu postępowania. Osoby te muszą również być członkami właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, co należy potwierdzić zaświadczeniem wydanym przez te izbę z określonym w niej terminem ważności. b) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował, co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadająca swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia . 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 1.5. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. 1.6. Niespełnianie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp, Zamawiający żąda złożenia: 1.1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy pzp z wykorzystanie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy pzp dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym (w przypadku spółki cywilnej dotyczącą każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 2.1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 2.2. Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dla osoby pełniącej funkcję techniczną należy załączyć dokumenty stwierdzające, że posiada wymagane uprawnienia budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 3. W celu potwierdzenia przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 3.1. Informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania ofert. Wykonawca musi wykazać, że posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż kwota brutto w składanej ofercie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.2. Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie jego trwania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty w oryginale pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru ich oferty zastosowanie ma art. 23 ust. 4. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 24 maja 2006 r., Nr 87 , poz. 605). 6. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez niego za zgodność z oryginałem. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski - tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. 8. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 8.1. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne doświadczenie, pozostałe dokumenty powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. 8.2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale VI SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ich reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy. 8.3. Jeżeli oferta Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie została wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców, gwarantującej solidarną odpowiedzialność wszystkich Wykonawców za realizację zamówienia, zawierającej upoważnienie dla jednego z Wykonawców do składania i przyjmowania oświadczeń wobec Zamawiającego w imieniu wszystkich Wykonawców, a także do otrzymywania należnych płatności. 9. Do oferty należy załączyć również: 9.1. wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 9.2. Dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału. 9.3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika do bezpośrednio z załączonych dokumentów - w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 9.4. Informację dotyczące podwykonawców - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudniania podwykonawców wpisuje - nie dotyczy. 9.5. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorys sporządzony metodą uproszczoną, wykonany na podstawie dołączonych do SIWZ przedmiarów robót. 9.6. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.garbatkaletnisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach