Przetargi.pl
Modernizacja i rozbudowa Sztucznego Lodowiska (projekt +wykonanie)

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i rozbudowa Sztucznego Lodowiska (projekt +wykonanie)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja i rozbudowa Sztucznego Lodowiska Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowany projekt: Etap I : opracowanie dokumentacji projektowej 1. Opracowanie map do celów projektowych 2. Projekt Wielobranżowy Budowlano-Wykonawczy Lodowiska wraz z zadaszeniem (konstrukcja, architektura z detalami architektonicznymi i wyposażeniem stałym lub rozbieralnym stanowiącym integralną część przedsięwzięcia inwestycyjnego, technologia, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne i teletechniczne) - po 5 egz. 3. Projekt Wielobranżowy Budowlano-Wykonawczy budynku Zaplecza (konstrukcja, architektura, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne i teletechniczne) - po 5 egz. 4. Projekt Wielobranżowy Budowlano-Wykonawczy Przebudowy budynku Maszynowni (konstrukcja, architektura, instalacje sanitarne wewnętrzne oraz instalacje elektryczne i teletechniczne) - po 5 egz. 5. Projekt Wielobranżowy budowlano-wykonawczy przyłączy sanitarnych i elektrycznych - 5 egz. 6. Projekt zagospodarowania terenu (ciągi pieszo-jezdne, parkingi, chodniki, zieleńce łącznie z oświetleniem terenu) - 5egz. 7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (oddzielnie dla każdej branży) - po 4 egz. 8. Przedmiary robót ( oddzielnie dla każdej branży i budynków) - po 4 egz. 9. Kosztorysy ( oddzielnie dla każdej branży i budynków) - po 2 egz. Etap II: Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych Projektów i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 1. Budowa Lodowiska wraz z zadaszeniem i wyposażeniem 2. Budowa budynku Zaplecza 3. Przebudowa budynku Maszynowni 4. Przyłącza sanitarne i elektryczne 5. Zagospodarowanie terenu Uwagi: 1. Szczegółowy zakres niniejszej inwestycji określa: a. Program Funkcjonalno-Użytkowy b. Warunki techniczne PE w Siedlcach Nr 3908 z dnia 04.12.2009r. c. Warunki techniczne PWiK w Siedlcach Nr 3011 z dnia 03.12.2009r. 2. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. 3. Przyjęte rozwiązania projektowe winny minimalizować ilość i zakres kolizji z istniejącymi elementami infrastruktury technicznej. 4. Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z art. 20 Prawa budowlanego, z Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego. 5. Informację dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia ze względu na specyfikę prac Budowlanych -(dołączyć do projektów) 6. Roboty realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych obowiązującymi przy wykonywaniu robót, warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z projektem budowlanym i warunkami technicznymi 7. Wykonawca powinien uzyskać protokóły odbioru badań i pomiarów wymagane odrębnymi przepisami dotyczących tej inwestycji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 75 000, 00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O/Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na: Modernizacja i rozbudowa Sztucznego Lodowiska (projekt +wykonanie). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym dniu znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych pokój Nr 3 w godzinach od 7.45 do 15.45. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Przedstawią aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Wykonali prace projektowe w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej jeden projekt o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80 000,00zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych prac projektowych. Wykaz prac projektowych będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu przekazania dokumentacji projektowej, b) Wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania np. referencji, protokołu odbioru końcowego robót, c) Dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, d) Dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, e) Dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, f) Dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, g) Dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, h) Dysponują lub będą dysponowali osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków do oferty należy dołączyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej jeden projekt o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 80 000, 00 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych usług. Wykaz prac projektowych będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania robót, np. referencji, protokołu przekazania dokumentacji projektowej. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 500 000, 00 zł. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające jakość wykonanych robót. Wykaz robót będzie nieważny bez potwierdzającego dokumentu należytego wykonania robót np. referencji, protokołu końcowego odbioru robót. 9. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 11. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 12. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 13. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 14. Uprawnienia budowlane osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 15. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 16. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 2 500 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyzej należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 i § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach