Przetargi.pl
Konserwacje central telefonicznych w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości

Ministerstwo Sprawiedliwości ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Al. Ujazdowskie 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214 , fax. 022 6289785, 5212697
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Sprawiedliwości
    Al. Ujazdowskie 11 11
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 521 27 73,5212888, 5212214, fax. 022 6289785, 5212697
    REGON: 00031915000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje central telefonicznych w budynkach Ministerstwa Sprawiedliwości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji central telefonicznych w budynkach Ministerstwa sprawiedliwości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Zamówienie dotyczy konserwacji: 1.1.a. Centrali telefonicznej typ Meridian 1 opcja 61 firmy Kapsch o pojemności 720 portów (data zainstalowania - marzec 1997), 1.1.b. Analogowych linii miejskich - szt. 60, 1.1.c. Traktów cyfrowych ISDN 30B+D - szt. 3, 1.1.d. Urządzeń telefonicznych końcowych - szt. 500 w budynku Ministerstwa przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie, 1.2.a. Centrali telefonicznej typ Meridian 1, opcja 11 firmy Kapsch o pojemności 160 portów (data zainstalowania - maj 2002 r.), 1.2.b. Traktów cyfrowych ISDN 30B+D - szt. 2, 1.2.c. Analogowych linii miejskich - szt. 8, 1.2.d. Urządzeń telefonicznych końcowych - szt. 56 w budynku Ministerstwa przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie, 1.3.a. Centrali telefonicznej typ Karel DS.-200 firmy Telesis o pojemności 200 portów (data zainstalowania - czerwiec 2006 r.), 1.3.b. Traktów cyfrowych ISDN 30B+D - szt. 2, 1.3.c. Analogowych linii miejskich - szt. 18, 1.3.d. Urządzeń telefonicznych końcowych - szt. 140 w budynku Ministerstwa przy ul. Krasińskiego 65 w Warszawie, 1.4.a. Centrali telefonicznej typ MD - 110 firmy Ericsson o pojemności 500 portów (data zainstalowania - lipiec 1997 r.), 1.4.b. Traktów cyfrowych ISDN 30B+D - szt. 2, 1.4.c. Analogowych linii miejskich - szt. 7, 1.4.d. Urządzeń telefonicznych końcowych - szt. 360 w budynku Ministerstwa przy ul. Chopina 1 w Warszawie, 1.5.a. Centrali telefonicznej typ PX-24/40 firmy Telesis o pojemności 144 portów (data zainstalowania - wrzesień 2004 r.), 1.5.b. Traktów cyfrowych ISDN 30B+D - szt. 1, 1.5.c. Analogowych linii miejskich - szt. 1, 1.5.d. Urządzeń telefonicznych końcowych - szt. 115 w budynku Ministerstwa przy ul. Jachowicza 4 w Warszawie, 1.6.a. Centrali telefonicznej typ Karel DS.-200 firmy Telesis o pojemności 616 portów (data zainstalowania - sierpień 2007 r.), 1.6.b. Traktów cyfrowych ISDN 30B+D - szt. 2, 1.6.c. Urządzeń telefonicznych końcowych - szt. 410 w budynku Ministerstwa przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, 1.7.a. Urządzeń telefonicznych końcowych - szt. 15 w pomieszczeniach Ministerstwa przy ul. Nowowiejskiej 26b w Warszawie, 1.7.b. Urządzeń telefonicznych końcowych - szt. 5 w pomieszczeniach Ministerstwa przy ul. Pięknej 1b w Warszawie. 2. Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość wykonywania dotyczący central telefonicznych i urządzeń wymienionych w pkt. 1.1. - 1.7 określa załącznik nr 1 do umowy - Zakres czynności konserwacyjnych i ich częstotliwość dotyczący central telefonicznych i urządzeń. 3. Wszelkie materiały i części zamienne niezbędne do utrzymania urządzeń i sieci telefonicznej będą dostarczane przez Zamawiającego i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w tym: a posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - tzn.: zrealizowali wykonali, w tym także w ramach wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, konserwacje wszystkich dalej wymienionych typów central telefonicznych: typ Meridian 1 firmy Kapsch, typ Karel DS.-200 firmy Telesis, typ MD-110 firmy Ericsson, typ PX-24 40 firmy Telesis, w okresie czas trwania konserwacji co najmniej 6 miesięcy dotyczącym każdego typu centrali z datą zakończenia tego okresu konserwacji przypadającą w ww. okresie 3 lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. b dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują co najmniej 1 przeszkoloną osobą w zakresie świadczenia obsługi serwisowej lub przeglądów konserwacyjnych wszystkich typów przedmiotowych central, która będzie wykonywała usługę dotyczące konserwacji obsługi serwisowej wszystkich central telefonicznych wymienionych w pkt I.1. Rozdziału III, - lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - odpowiednio 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującego dokumentu, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu dokumentów poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 2.1. w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2.a rozdziału V wykazu wykonanych zrealizowanych usług, tj. usług wykonanych konserwacji central telefonicznych według formularza stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, zawierający co najmiej: a przedmiot wykonanej usługi, poprzez podanie co najmniej informacji: konserwacje lub obsługa serwisowa lub serwis centrali telefonicznej typu lub innych adekwatnych określeń stosownie do postawionego warunku,odbiorców, ze wskazaniem co najmniej nazwy, adresu, telefonu lub faksu odbiorcy usługi, c) data wykonywania rozpoczęcia i zakończenia dzień, miesiąc,rok od do usług konserwacyjnych lub okres wykonywania usługi np. 6 miesięcy i data jej zakończenia lub data rozpoczęcia usługi i sformułowanie usługa trwa do chwili obecnej wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru, itp. - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnionąuprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.2. w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2.b rozdziału V wykazu osób według formularza stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ zawierającego co najmniej: a imiona i nazwiska osób co najmniej 1 osoba które będą wykonywać zamówienie w zakresie konserwacji przedmiotowych urządzeń, b informacje na temat kwalifikacji zawodowych wyżej wymienionych osób w zakresie konserwacji przedmiotowych central telefonicznych, c wskazanie, czy wykonawca dysponuje dana osobą, czy też będzie dysponował lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - oryginał lub kopia ww. wykazu osób i zobowiązań poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. Zamiast wyżej wymienionej informacji wykazu, o których mowa w pkt b, wykonawca może złożyć wraz z ofertą inne dokumenty np. zaświadczenia, certyfikaty, itp. stwierdzające, że dane osoby posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe - oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem podpisane przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę. W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy: a oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3 niniejszego Rozdziału, Wykonawcy składają odpowiednio, np. jako oświadczenie łączne lub oświadczenie oddzielne. b wykaz wykonanych usług, o którym mowa w pkt. 2 niniejszego rozdziału, musi potwierdzać spełnienie odpowiednich warunków przez wykonawców łącznie, 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia dokumentu dokumentów, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - oryginał lub kopia dokumentu dokumentów, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 9. Zarówno wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, jak i ich tłumaczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub w formie kopii dokumentu dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach