Przetargi.pl
Poprawa jakości życia mieszkańców wsi Nowina, Kamionka, Prusinowo i Jędrzejewo poprzez budowę , rozbudowę i remonty świetlic wiejskich

Urząd Gminy w Lubaszu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-720 Lubasz, ul. Chrobrego 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2556012 w. 38 , fax. 067 2556462
  • Data zamieszczenia: 2011-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Lubaszu
    ul. Chrobrego 37 37
    64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2556012 w. 38, fax. 067 2556462
    REGON: 00053847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubasz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa jakości życia mieszkańców wsi Nowina, Kamionka, Prusinowo i Jędrzejewo poprzez budowę , rozbudowę i remonty świetlic wiejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia : wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: - 45.45.3000-7 - roboty budowlane w zakresie remontu i renowacji -45.20.0000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie pod nazwą : Poprawa jakości życia mieszkańców wsi Nowina, Kamionka, Prusinowo i Jędrzejewo poprzez budowę , rozbudowę i remonty świetlic wiejskich . Zamówienie obejmuje : - budowę salki wiejskiej w Nowinie - rozbudowę świetlicy wiejskiej w Kamionce - świetlica w Prusinowie : wymianę podłogi drewnianej, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej , wymianę opraw oświetleniowych -świetlica w Jędrzejewie: rozebranie i wymianę podłogi drewnianej na sali oraz wykonanie nowej posadzki zgodnie z projektem technicznym,wykonanie remontu sceny, remont pomieszczeń zaplecza wraz z wymianą posadzek , licowanie ścian płytkami oraz koniecznymi pracami instalacyjnymi w zakresie wskazanym przez projekt techniczny Zakres rzeczowy zamówienia publicznego obejmuje: Organizację placu budowy- zaopatrzenie w media :energia elektryczna, woda ,kanalizacja sanitarna lub tzw. TOI TOI Pełną obsługę geodezyjną przedsięwzięcia, Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, Wykonanie robót zgodnie z projektami budowlanymi, pozwoleniem na budowę i specyfikacją techniczną wykonania robót Uzgodnienie harmonogramu robót z Zamawiającym, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy Przeprowadzenie odbiorów obiektu przez odpowiednie instytucje określone polskim ustawodawstwem, 2.Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach na podstawie prawa budowlanego Szczegółowy zakres rzeczowy robót określony został w dokumentacji technicznej , przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 20 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu 2.2.poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych , 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / Dz. U Nr 109 , poz 1158 ze zmianami/. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Lubasz nr 898951 0009 1300 2176 2000 0040 Na dowodzie wpłaty wadium należy podać nazwę zadania, którego przetarg dotyczy - wadium na przetarg - Poprawa jakości życia mieszkańców wsi Nowina, Kamionka, Prusinowo i Jędrzejewo poprzez budowę , rozbudowę i remonty świetlic wiejskich . 4. Wadium wnoszone w innych formach należy złożyć wraz z ofertą . Zamawiający sprawdza wpłynięcie wadium na konto bankowe przed upływem terminu składania ofert tj. w dniu 21. 06 .2011 r., o godzinie 10:00. Do tego czasu wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego, a w innej formie - wraz z ofertą w oryginale w sekretariacie U.G. Lubasz 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa stanowiąca formę wniesienia wadium winna być dostarczona w postaci oryginału. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi ( pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Lubasz b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. 6. Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zwróci wadium wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty na warunkach określonych w art.46 pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw , chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubasz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach