Przetargi.pl
Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę kanalizacji etap II oraz wymianę sieci wodociągowej etap I

Urząd Gminy Goraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-450 Goraj, ul. Bednarska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6858002 , fax. 84 6858118
  • Data zamieszczenia: 2015-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Goraj
    ul. Bednarska 1 1
    23-450 Goraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6858002, fax. 84 6858118
    REGON: 00054054100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę kanalizacji etap II oraz wymianę sieci wodociągowej etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z poprawą gospodarki wodno-ściekowej poprzez budowę kanalizacji etap II oraz wymianę sieci wodociągowej etap I. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1 - Budowa kanalizacji etap II. Zakres robót objęty Częścią 1 obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Goraj w rejonie ulic: Frampolskiej i Rolnej o łącznej długości kanału grawitacyjnego 915,5 m. Część 2 - Wymiana sieci wodociągowej etap I. Zakres robót objęty Częścią 2 obejmuje wymianę sieci wodociągowej z rur azbestocementowych wraz z przełączeniem przyłączy wodociągowych i montaż uzbrojenia na sieci w miejscowości Goraj w rejonie ulic: Janowskiej, Cmentarnej i Targowej o łącznej długości 1522,5 m oraz montaż pomp głębinowych na ujęciu wody. Wymiana sieci wodociągowej będzie polegać na ułożeniu metodą przewiertu sterowanego w bezpośrednim sąsiedztwie istniejącego rurociągu azbestocementowego przewodu z rur warstwowych PE 100, SDR 17, wraz z przełączeniem przyłączy wodociągowych oraz montażem nowej armatury (hydranty i zasuwy). Wykonawca robót musi zapewnić ciągłość dostaw wody do odbiorców. Przerwy w dostawie wody mogą mieć charakter incydentalny i związany jedynie z przełączeniami rurociągów. Przerwy w dostawie wody do odbiorców muszą zostać uzgodnione z Zamawiającym na co najmniej 3 dni przed planowanymi robotami przełączeniowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w projektach budowlano-wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót - części pomocniczej opracowanych dla potrzeb niniejszego zamówienia, stanowiących załączniki do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należy również: a) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej i wykonanie dokumentacji powykonawczej; b) uzyskanie pozwolenia na zajęcie pasa drogowego i poniesienie opłat z tym związanych, w tym kosztów organizacji ruchu; c) organizacji ruchu na budowie wraz z oznakowaniem dróg; d) natychmiastowego zabezpieczenia i naprawienia na własny koszt wszelkich awarii i uszkodzeń, jakie Wykonawca spowoduje podczas prowadzenia prac; e) zapewnienie zastępczej dostawy wody (beczkowozem); f) przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Części 1 - 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy); dla Części 2 - 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach