Przetargi.pl
Poprawa dostępności komunikacyjnej DK 45 i DW 936 poprzez przebudowę ul. Dworcowej w Krzyżanowicach. Zadanie współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności komunikacyjnej DK 45 i DW 936 poprzez przebudowę ul. Dworcowej w Krzyżanowicach. Zadanie współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Poprawa dostępności komunikacyjnej DK 45 i DW 936 poprzez przebudowę ul. Dworcowej w Krzyżanowicach, opisanych w projektach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze, w tym wykonanie wszystkich prac jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania. Zadanie jest współfinansowane ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
    Przebudowa drogi gminnej ulicy Dworcowej w Krzyżanowicach - od skrzyżowania z drogą krajową 45 (ul. Tworkowska) do drogi wojewódzkiej 936 (ul. Kolejowa), dł. 723,76 m o zasadniczej szer. 6,00 m, obejmuje wykonanie podbudowy, nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, chodników i zjazdów z kostki betonowej; przebudowę kanalizacji; poprawę bezpieczeństwa ruchu oraz przebudowę kolidujących urządzeń.
    2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
    1) roboty przygotowawcze;roboty rozbiórkowe i ziemne; roboty w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej; roboty w zakresie fundamentowania oraz wykonywania różnych nawierzchni; roboty w zakresie regulacji ruchu;
    2) organizację budowy, obejmującą:
    a) organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
    c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem; odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
    3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie prace prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania i uzyskania pozwolenia na użytkowanie zamontowanych w związku z realizacją zadania urządzeń.
    4. Zadanie należy realizować zgodnie z uzgodnieniami projektu w szczególności:
    1) zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami drogi krajowej i drogi wojewódzkiej za zajęcie pasa drogowego i zgodnie z zatwierdzonymi projektami na czas prowadzenia robót i docelowy;
    2) zgodnie z uzgodnieniami TP S.A. na przebudowę istniejących urządzeń teletechnicznych i projektem na cz. teletechniczną.
    5. Warunki wykonawstwa:
    1) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać uzgodnień o których mowa wyżej, wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz w uzgodnieniu z zamawiającym;
    2) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i należących do właściwej izby samorządu zawodowego. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego;
    3) zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
    4) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa i przywrócenie do stanu pierwotnego terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
    5. Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
    1) Projekty bud. -wyk., teletechniczny i organizacji ruchu - Zał. Nr I,
    2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Zał. Nr II,
    3) Przedmiar robót - Zał. Nr III
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach