Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze 2645 S gr. Państwa - Marklowice - Zebrzydowice w Zebrzydowicach poprzez rozebranie krawężników zabudowanych w układzie co drugi Nr sprawy 18/2009

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4777309 , fax. 033 8530511
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
    ul. Bobrecka 29 29
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 4777309, fax. 033 8530511
    REGON: 07225340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze 2645 S gr. Państwa - Marklowice - Zebrzydowice w Zebrzydowicach poprzez rozebranie krawężników zabudowanych w układzie co drugi Nr sprawy 18/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbiórka krawężników zabudowanych w układzie co drugi na długości 1.240 m w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze 2645 S gr. Państwa - Marklowice - Zebrzydowice w Zebrzydowicach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Pzp. tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp e)za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zawodowego - zamawiający uzna wykonanie robót budowlanych ( co najmniej 1 robota) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zał nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy PZP, zał nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał nr 3 - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane stosownie do ustawy Prawo budowlane , zał nr 4 - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zał nr 5 - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zał nr 6 - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robota budowlana odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. remonty dróg oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto, zał nr 7 - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w tym także informacja o osobach, które pełnić będą funkcje kierownika budowy z wymaganymi uprawnieniami w branży drogowej - oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował , zał nr 8 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, zał nr 9 - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zał nr 10 - kosztorys ofertow, zał nr 11 - podpisany wzór Umowy ( ostatnia strona

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach