Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa pożarowego oraz ogólnobudowlane roboty remontowe w Domu Studenta Zaścianek Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Franciszkańskiej 8 - BZP 014/04017/16

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-287 Katowice, ul. 1 Maja 50
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108 , fax. 32 257 74 99,2577108
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    ul. 1 Maja 50 50
    40-287 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2577000 w. 7108, 2577108, fax. 32 257 74 99,2577108
    REGON: 00000154800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa pożarowego oraz ogólnobudowlane roboty remontowe w Domu Studenta Zaścianek Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Franciszkańskiej 8 - BZP 014/04017/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Budynek Dom Studenta Zaścianek Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zlokalizowany jest przy ul. Franciszkańskiej 8 w Katowicach. Budynek posiada dwie kondygnacje zakończone stropodachem pokrytym papą termozgrzewalną. Budynek jest całkowicie podpiwniczony. 2. W ramach zadania przewiduje się do wykonania wymianę posadzek, tynków, powłok malarskich, ślusarki p.poż, instalacji elektrycznych, w tym niskoprądowych oraz dostosowanie ubikacji mieszczących się na parterze dla potrzeb osób niepełnosprawnych. 3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają: 3.1. Wykaz dokumentacji wykonawczych - Załącznik nr 1 SIWZ: 1. Branża budowlana: a) Projekt budowlany - Adaptacja pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla potrzeb osób niepełnosprawnych w DS. Zaścianek, b) Dokumentacja wykonawcza - rysunki wykonawcze, 2. Branża instalacji elektrycznej: a) Projekt wykonawczy - wewnętrzne instalacje elektryczne - przebudowa, b) Opis - wytyczne wykonania instalacji elektrycznych, 3. Branża instalacji przeciwpożarowej: a) Projekt - adaptacja istniejącego systemu wykrywania pożaru do obecnej infrastruktury technicznej, b) Projekt - Aktualizacja projektu wykonawczego instalacji oddymiania w DS. Zaścianek, 3.2. Wykaz przedmiarów robót - Załącznik nr 2 SIWZ: 1. Przedmiar robót - Branża budowlana, 2. Przedmiar robót - Branża instalacji sanitarnej, 3. Przedmiar robót i zestawienie materiałów - Branża instalacji elektrycznej, 4. Przedmiar robót i zestawienie materiałów - Branża instalacji pprzeciwpożarowej, 3.3. Wykaz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 3 SIWZ: 1. Branża budowlana, 2. Branża instalacji sanitarnej, 3. Branża instalacji elektrycznej, 4. Branża instalacji przeciwpożarowej, 3.4. Przywołane normy, przepisy, instrukcje. 3.5. Wszystkie wbudowane materiały/sprzęt/urządzenia instalowane w trakcie wykonania robót muszą być fabrycznie nowe, zgodne z wymaganiami określonymi w poszczególnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz spełniać wymogi bezpieczeństwa i obowiązujące normy. 3.6. Wszystkie roboty należy wykonywać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, STWiOR oraz z przedmiarami robót. Niezależnie od stopnia dokładności i precyzji dokumentów otrzymanych od Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania dobrego rezultatu końcowego. Projekt budowlano-wykonawczy, STWiOR i przedmiary robót są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. 3.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów określonych w SIWZ. Wpisanie przez Zamawiającego znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. 3.8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, w przypadku przywołanych w SIWZ specyfikacji norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 3.9. Jako, że przedmiot zamówienia stanowi rozbudowę istniejącego w budynku systemu przeciwpożarowego, oferowane rozwiązania równoważne muszą gwarantować spójne funkcjonowanie systemu i podsystemów oraz jednolite i komplementarne zarządzanie nimi za pomocą istniejących (posiadanych przez Zamawiającego) central. 3.10. W przypadku, gdy oferowane rozwiązania równoważne wymagają dokonania ponownych uzgodnień technicznych, uzyskania decyzji administracyjnych (wprowadzenia do nich zmian), Wykonawca zobowiązany jest dokonać przedmiotowych uzgodnień i uzyskać wymagane zgody od projektanta i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych przed złożeniem oferty. 3.11. Część prac objętych niniejszym postępowaniem stanowi kontynuację robót już wykonanych, w zakresie ułożenia płytek gresowych nieszkliwionych firmy Nowa Gala kolekcja QURZITE 30x30 cm QZ12,QZ14 oraz montażu drzwi przeciwpożarowych, których realizacja odbywała się w oparciu o system firmy MERCOR. W związku z powyższym, przy realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający wymaga zastosowania materiałów spełniających wymagania niniejszej SIWZ i gwarantujących uzyskanie jednolitej struktury, koloru oraz parametrów technicznych całości (w tym celu zaleca się realizację prac objętych przedmiotowym zamówieniem w oparciu o materiały dotychczas stosowane, określone w dokumentacji wykonawczej, w przedmiarze robót i STWiOR). 3.12. W przypadku oferowania materiałów/sprzętu/urządzeń innych niż wymagane w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz tych materiałów/sprzętu/urządzeń, sporządzony według wzoru Formularza nr 9 SIWZ. 3.13. Zaoferowane na etapie składania ofert rozwiązania równoważne nie mogą wiązać się z koniecznością ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów (np. na skutek wprowadzania zmian do dokumentacji projektowej). 3.14. Zamawiający dokonując oceny równoważności materiałów/sprzętu/urządzeń wskazanych w Formularzu nr 9 SIWZ zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień i dokumentów potwierdzających powyższe. 3.15. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów/sprzętu/urządzeń i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacja wykonawczą, wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, projektem organizacji robót oraz poleceniami inspektorów nadzoru. 3.16. Podwykonawstwo - Szczegółowe wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Formularz nr 11 SIWZ. 3.17. Dodatkowe zapisy odnośnie przedmiotu zamówienia: 3.17.1. W trakcie wykonywanych robót budynek nie będzie dozorowany. Wykonawca winien ustanowić własną ochronę budynku i pozostawionego na terenie budowy mienia na czas trwania robót budowlanych. 3.17.2. Wykonawca, w razie potrzeby, będzie prowadził prace w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to konieczne do zachowania terminu wykonania robót. 3.17.3. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku objętym robotą budowlaną uprzednio ustalając termin wizyty z kierownikiem Działu Realizacji Inwestycji Modernizacyjnych i Remontów, z panem: Robert Czopek: e-mail: robert.czopek@ue.katowice.pl, tel.32/2577130, tel. kom: 602-229-722. 3.18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.20. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.21. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.22. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.23. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3.24. Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego przed wszczęciem postępowania. 3.25. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3.26. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych. 3.27. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.28. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 3.29. Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, o ile wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 2a ustawy Pzp, chyba że Wykonawca udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1. pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Dane banku do przelewu zagranicznego: ING BANK ŚLĄSKI Spółka Akcyjna Ul. Mickiewicza 3, 40-951 Katowice IBAN - PL 65 1050 1214 1000 0007 0000 7974 BIC (kod SWIFT) - INGBPLPW; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 257, z późn. zm.). 4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: 4.1.nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty Zamawiającemu należności, w przypadku, gdy: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) oferta Wykonawcy została wybrana, a: - wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4.2. zobowiązanie gwaranta, poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego; 4.3. gwarancja, poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji, poręczeń należy złożyć w oryginale w Biurze Zamówień Publicznych, ul. 1 Maja 47, pok. Nr 7, bud. E, 40-207 Katowice najpóźniej w dniu wyznaczonym, jako termin składania ofert do godz. 11: 00. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 6. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez wskazanego w umowie konsorcjum partnera. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę w przypadku, gdy wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust 3 ustawy Pzp. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz odsetkami w przypadku, gdy wystąpią okoliczności określone w art. 46 ust 4a oraz art.46 ust. 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ue.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach