Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa i zwiększenie dostępności komunikacyjnej w powiecie chełmskim poprzez przebudowę kluczowych odcinków dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, pl. Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5627588 , fax. 082 5627587
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie
    pl. Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5627588, fax. 082 5627587
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmski.iap.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa i zwiększenie dostępności komunikacyjnej w powiecie chełmskim poprzez przebudowę kluczowych odcinków dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni dróg powiatowych na odcinkach o łącznej długości 34,415 km, w tym: -wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia- 13,10 km , -wykonanie nakładek bitumicznych- 21,315 km . Przedmiotowe zamówienie zostało podzielone na dwie części, tj.: CZĘŚĆ I ZADANIA- wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg powiatowych: Przedmiotem zamówienia części I zadania jest wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg powiatowych na terenie powiatu chełmskiego emulsją asfaltową K1-70 i grysami bazaltowymi frakcji 2-5 mm i 8-12 mm w ilości 71 300,00 m ? według zestawienia zamieszczonego poniżej. 1. Gmina Kamień , miejscowości:Natalin, Czerniejówdroga powiatowa Nr 1845L o długości 1,50 km, szerokości 5,50 m (ilość m2-8 250,00) 2. Gmina Białopole, miejscowość: Raciborowice Kolonia, droga powiatowa Nr 1856L o długości 0,40 km, szerokości 5,00 m (ilość m2-2 000,00) 3. Gmina Białopole, miejscowość Teresin, droga powiatowa Nr 1847L o długości 1,10 km, szerokości 5,00 m (ilość m2- 5 500,00) 4. Gmina Sawin, miejscowości: Średni Łan, Bukowa Wielka, droga powiatowa Nr 1729L o długości 2,00 km, szerokości 5,50m (ilość m2- 11 000,00) 5. Gmina Wierzbica, miejscowość Wólka Tarnowska, droga powiatowa Nr 1719L o długości 1,60 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 8 800,00) 6. Gmina Wierzbica, miejscowość Syczyn, droga powiatowa Nr 1802L o długości 0,70 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 3 850,00) 7. Gmina Siedliszcze , miejscowości: Siedliszcze, Krowica, droga powiatowa Nr 1816L o długości 1,70 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 9 350,00) 8. Gmina Wojsławice, miejscowość Majdan Wosjławicki, droga powiatowa Nr 1868L o długości 1,20 km, szerokości 5,50 m (ilość m2-6 600,00) 9. Gmina Rejowiec, miejscowości: Niedziałowice I Niedziałowice II, droga powiatowa Nr 1834L o dlugości 1,40 km, szerokości 5,50 m (ilość m2-7 700,00) 10. Gmina Dorohusk, miejscowości: Michałówka, Majdan Skordiowski, droga powiatowa Nr 1843L o długości 1,50 km, szerokości 5,50 m (ilośc m2-8 250,00) 1RAZEM: 13,10 km- 71 300,00 m2 Lokalizacja przedmiotowych odcinków dróg powiatowych przedstawiona jest w Załączniku Nr 15 (załącznik graficzny) do SIWZ. Wymagany okres gwarancji- nie krótszy niż 12 miesięcy Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik Nr 11 do SIWZ. CZĘŚĆ II ZADANIA- odnowa nawierzchni dróg powiatowych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych Przedmiotem zamówienia części II zadania jest wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego w ilości 117 507,50 m ? według zestawienia zamieszczonego poniżej poniżej: 1. Gmina Białopole, miejscowości: Strzelce, Teremiec droga powiatowa Nr 1854L, o długości 1,70 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 9 350,00) 2. Gmina Białopole, miejscowości: Raciborowice, Kurmanów, droga powiatowa 1857L droga powiatowa o długości 0,30 km, szerokości 5,50 m (ilość m2-1 650,00) 3. Gmina Rejowiec Fabryczny, miejscowość Gołąb, droga powiatowa Nr 1814L, o długości 0,40 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 2 200,00) 4. Gmina Rejowiec Fabryczny, miejscowości: Krasne, Pawłów, droga powiatowa Nr 1814L o długości 1,80 km, szerokości 5,50 m 9ilość m2- 9 900,00) 5. Gmina Wierzbica, miejscowości: Wierzbica Osiedle, Chylin, droga powiatowa Nr 1803L o długości 0,50 km , szerokości 5,50m (ilość m2- 2 750,00) 6. Gmina Ruda Huta, miejscowość Ruda Huta, droga powiatowa Nr 1822L o dlugości 1,00 km, szerokości 5,50m (ilość m2- 5 500,00) 7. Gmina Ruda Huta, miejscowości: Ruda Huta, Ruda Opalin, droga powiatowa Nr 1825L, o długości 1,00 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 5 500,00) 8. Gmina Żmudź, miejscowości Klesztów, Dryszczów, droga powiatowa Nr 1849L o długości 2,45 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 13 475,00) 9. Gmina Wojsławice, miejscowość: Putnowice Wielkie, droga powiatowa Nr 1859Lo dlugości 0,50 km, szerokości 5,50m (ilość m2- 2 750,00) 10. Gmina Wojsławice, miejscowość: Ostrów Kolonia, droga powiatowa Nr 1867L, o długości 0,30 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 1 650,00) 11. Gmina Wojsławice, miejscowośc: Majdan Ostrowski, droga powiatowa Nr 1865L o długości 1,00km , szerokości 5,50 m (ilość m2-5 500,00) 12. Gmina Rejowiec, miejscowość Leonów, droga powiatowa Nr 3131L o długości 1,50 km, szerokości 5,50 m (ilość m2- 8 250,00) 13. Gmina Chełm, miejscowość Nowe Depułtycze, droga powiatowa Nr 1834L, o długości 1,70 km, szerokości 5,50 m (ilość m2-9 350,00) 14. Gmina Chełm, miejscowośc: Żółtańce Kolonia, droga powiatowa Nr 1832L o długości 1,00 km, szerokości 5,50m (ilość m2- 5 500,00) 15. Gmina Dorohusk, miejscowość Stefanów , droga powiatowa Nr 1844L o długości 0,60 km, szerokości 5,50 m (ilość m2-3 300,00) 16. Gmina Dorohusk, miejscowość Dobryłówka, droga powiatowa Nr 1830L o długości 1,30 km, szerokości 5,50 m (ilośc m2-7 150,00) 17. Gmina Dubienka, miejscowość Janostrów, droga powiatowa Nr 1854L o długości1,00 km, szerokości 5,50 m, (ilośc m2- 5 500,00) 18. Gmina Dubienka, miejscowość Rogatka, droga powiatowa Nr 1850L o długości 0,215 km, szerokości 5,50 m (ilość m2-1 182,50) 19. Gmina Leśniowice, miejscowość Kumów Majoracki, droga powiatowa Nr 1841L o długości 1,30 km, szerokości 5,50 m (ilość m2-7 150,00) 20. Gmina Leśniowice, miejscowość Alojzów, droga powiatowa Nr 1862L, o długości 1,20 km, szerokości 5,50m (w ilości m2- 6 600,00) 21. Miasto Rejowiec Fabryczny, Rejowiec Fabryczny, droga powiatowa Nr 1870L o długości 0,55 km, szerokości 6,00 m (ilość m2- 3 300,00) RAZEM: 21,315 (ilośc m2-117 507,50) Lokalizacja przedmiotowych odcinków dróg powiatowych przedstawiona jest w Załączniku Nr 16 (załącznik graficzny) do SIWZ. Roboty na odcinkach dróg powiatowych : 1.Gmina Białopole, droga powiatowa Nr 1854L w miejscowościach Strzelce i Teremiec na odcinku o długości 1,70 km 2.Gmina Białopole, droga powiatowa Nr 1857L w miejscowościach Raciborowice i Kurmanów na odcinku o długości 0,30 km 3.Gmina Rejowiec Fabryczny, droga powiatowa Nr 1814L w miejscowości Gołąb na odcinku o długości 0,40 km 4.Gmina Rejowiec Fabryczny, droga powiatowa Nr 1814L w miejscowościach Krasne i Pawłów na odcinku o długości 1,80 km 5.Gmina Rejowiec, droga powiatowa Nr 3131L w miejscowości Leonów na odcinku o długości 1,50 km 6.Gmina Chełm, droga powiatowa Nr 1834L w miejscowości Nowe Depułtycze na odcinku o długości 1,70 km 7.Gmina Chełm, droga powiatowa Nr 1832L w miejscowości Żółtańce Kolonia na odcinku o długości 1,00 8.Gmina Dorohusk, droga powiatowa Nr 1830L w miejscowości Dobryłówka na odcinku o długości 1,30 km 9.Gmina Leśniowice, droga powiatowa Nr 1841L w miejscowości Kumów Majoracki na odcinku o długości 1,30 km 10.Gmina Leśniowice, droga powiatowa Nr 1862L w miejscowości Alojzów na odcinku o długości 1,20 km 11.Miasto Rejowiec Fabryczny, droga powiatowa Nr 1870L w Rejowcu Fabrycznym na odcinku o długości 0,55 km 12.Gmina Wierzbica, droga powiatowa Nr 1803L w miejscowościach Wierzbica- Osiedle i Chylin na odcinku o długości 0,50 km 13.Gmina Ruda Huta, droga powiatowa Nr 1822L w miejscowości Ruda Huta na odcinku o długości 1,00 km 14.Gmina Ruda Huta, droga powiatowa Nr 1825L w miejscowościach Ruda Huta i Ruda Opalin na odcinku o długości 1,00 km 15.Gmina Wojsławice, droga powiatowa Nr 1859L w miejscowości Putnowice Wielkie na odcinku o długości 0,50 km 16.Gmina Wojsławice, droga powiatowa Nr 1867L w miejscowości Ostrów Kolonia na odcinku o długości 0,30 km 17.Gmina Wojsławice, droga powiatowa Nr 1865L w miejscowości Majdan Ostrowski na odcinku o długości 1,00 km będą polegały na wykonaniu: -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (podbudowa), -wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego żwirowo- grysowego 8-16 mm, standard III o gr. warstwy po zagęszczeniu 2,00 cm (w ilości 50 kg/ m2), -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (warstwa wiążąca), -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego żwirowo- grysowego 0-8 mm, standard II o gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm wraz z oblaniem krawędzi emulsją asfaltową, Roboty na odcinkach dróg powiatowych : 1.Gmina Dorohusk, droga powiatowa Nr 1844L w miejscowości Stefanów na odcinku o długości 0,60 km 2.Gmina Dubienka, droga powiatowa Nr 1854L w miejscowości Janostrów na odcinku o długości 1,00 km 3.Gmina Dubienka, droga powiatowa Nr 1850L w miejscowości Rogatka na odcinku o długości 0,215 m będą polegały na wykonaniu: -uzupełnienie ubytków kruszywem i wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 grubość warstwy po zagęszczeniu 8,00 cm, -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (podbudowa), -wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego żwirowo-grysowego 8-16 mm, standard III o gr. warstwy po zagęszczeniu 2,00 cm (w ilości 50 kg/ m2), -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (warstwa wiążąca), -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego żwirowo-grysowego 0-8 mm, standard II o gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm wraz z oblaniem krawędzi emulsją asfaltową, Roboty na odcinku: 4.Gmina Żmudź, droga powiatowa Nr 1849L w miejscowościach Klesztów i Dryszczów na odcinku o długości 2,45 km będą polegały na wykonaniu: -uzupełnienie ubytków kruszywem i wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 grubość warstwy po zagęszczeniu 16,00 cm, -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (podbudowa), -wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego żwirowo-grysowego 8-16 mm, standard III o gr. warstwy po zagęszczeniu 2,00 cm (w ilości 50 kg/ m2), -skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (warstwa wiążąca), -wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego żwirowo-grysowego 0-8 mm, standard II o gr. warstwy po zagęszczeniu 4,00 cm wraz z oblaniem krawędzi emulsją asfaltową, Wymagany okres gwarancji- nie krótszy niż 48 miesięcy Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: Specyfikacja Techniczna - Załącznik Nr 12 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących część I i II zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia bądź poszczególne jego części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I zadania: 14 687,80 zł (słownie: czternaście tysięcy sześćset osiemdziesiąt siedem złotych osiemdziesiąt groszy) Część II zadania: 96 246,75 zł (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy dwieście czterdzieści sześć złotych siedemdziesiąt pięć groszy) 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm nr 07 1020 1563 0000 5702 0061 5690 z dopiskiem Poprawa bezpieczeństwa i zwiększenie dostępności komunikacyjnej w powiecie chełmskim poprzez przebudowę kluczowych odcinków dróg powiatowych oraz informacją, której części zadania wadium dotyczy. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert do godziny 9:00. 4.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy. 6.W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, na pisemną prośbę Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z treścią art. 148 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2, ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Część I i Część II zadania); 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: Część I zadania: -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (każdej roboty) nie mniejszej niż 650 000,00 zł (netto) . Część II zadania: -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (każdej roboty) nie mniejszej niż 4 500 000,00 zł (netto) . -dysponują lub będą dysponować co najmniej: Część I zadania: -1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej; -1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej Część II zadania: -1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 36 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej; -1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika robót branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz min. 24 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży drogowej; -dysponują lub będą dysponować: Część I zadania: 1. Samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t min. 4 szt. 2. Walec statyczny samojezdny min. 10 t- min. 1 szt. 3. Szczotka mechaniczna wyposażona w urządzenie odpylające- min. 2 szt. 4. Walec ogumiony- min. 1 szt. 5. Skrapiarka lepiszczy bitumicznych- min. 2 szt. 6. Cysterna samochodowa o pojemności min. 4 m3- min. 1 szt. 7. Kombajn do powierzchniowego utrwalenia- min. 2 szt. 8. Remonter do wykonywania remontów cząstkowych- min. 1 szt. Część II zadania: 1. Samochód samowyładowczy o ładowności min. 8 t z przykryciem brezentowym- min. 3 szt. 2. Samochód samowyładowczy o ładowności minimalnej 8 t- min. 5 szt. 3. Młot pneumatyczny- min. szt. 2 4. Równiarka - min. 2 szt. 5. Walec statyczny samojezdny 10 t- min. 1 szt. 6. Walec wibracyjny- min. 2 szt. 7. Szczotka mechaniczna wyposażona w urządzenie odpylające- min.2 szt. 8. Walec ogumiony - min. 2 szt. 9. Przewoźny zbiornik do wody zaopatrzony w urządzenie do rozpryskiwania wody- min. 1 szt. 10. Skrapiarka lepiszczy bitumicznych - min. 1 szt. 11. Wytwórnia mas bitumicznych- min. 1 szt. 12. Układarka do układania mieszanek mineralno- asfaltowych - min. 1 szt. 13. Płyta wibracyjna- min. 1 szt. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: Część I zadania: 600 000,00 zł. Część II zadania: 2 000 000,00 zł 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne . 5.Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 6 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków okudziału w postępownaiu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie że: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej: Część I zadania: trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (każda robota) nie mniejszej niż 650 000,00 zł (netto) , Część II zadania: dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości (każda robota) nie mniejszej niż 4 500 000,00 zł (netto) z podaniem ich wartości, nazwy Zamawiającego oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN, Wykonawca winien podać także kwotę w PLN, przeliczając kwoty wartości zadań rozliczanych w innych walutach na PLN według kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski na dzień protokolarnego odbioru zadania, według wzorów stanowiących Załącznik Nr 4 (CZĘŚC I ZADANIA) oraz Załącznik Nr 5 (CZĘŚĆ II ZADANIA) do SIWZ. 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4.Stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem z datą poświadczenia kopii (na każdej zapisanej stronie) przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach