Przetargi.pl
Rewaloryzacji i zagospodarowania Zespołu Zamkowego w Kazimierzu Dolnym Część nr 1: Projekt budowlano-wykonawczy prac rewaloryzacyjnych i zagospodarowania Zespołu Zamkowego w Kazimierzu Dolnym wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego niezbędnego do wykonania projektu.

Gmina Kazimierz Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Senatorska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0818810212 w. 28 , fax. 081 8810213
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierz Dolny
    ul. Senatorska 5 5
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 0818810212 w. 28, fax. 081 8810213
    REGON: 43102007800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzdolny.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewaloryzacji i zagospodarowania Zespołu Zamkowego w Kazimierzu Dolnym Część nr 1: Projekt budowlano-wykonawczy prac rewaloryzacyjnych i zagospodarowania Zespołu Zamkowego w Kazimierzu Dolnym wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego niezbędnego do wykonania projektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie dokumentacji projektowej: Rewaloryzacji i zagospodarowania Zespołu Zamkowego w Kazimierzu Dolnym Część nr 1: Projekt budowlano-wykonawczy prac rewaloryzacyjnych i zagospodarowania Zespołu Zamkowego w Kazimierzu Dolnym wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego niezbędnego do wykonania projektu. Zakres zamówienia obejmuje: Faza I - Projekty budowlane dla I etapu rewaloryzacji i zagospodarowania w zakresie: 1. Projekt budowlany prac rewaloryzacyjnych wieży, obejmuje: 1) wymianę schodów zewnętrznych i wewnętrznych w wieży, z zastosowaniem drewna klejonego jako materiału zgodnego z charakterem obiektu zabytkowego, a jednocześnie o podwyższonej odporności ogniowej, odporności na wodę opadową i odporności na uszkodzenia mechaniczne; 2) wykonanie nad lochem w wieży podestu ze szkła klejonego na konstrukcji stalowej; 3) wykonanie instalacji elektrycznej wewnątrz wieży, bez przekuć w zabytkowych wątkach; 4) remont tarasu wieży - wymiana warstw izolacyjnych i nawierzchni, remont dachu w części centralnej; 5) zabezpieczenie otworów wieży przed ptakami i czynnikami atmosferycznymi; 6) wykonanie nowej stolarki drzwiowej w wieży - drewnianej, o formach historycznych; 2. Projekt budowlany uporządkowania terenu wokół wieży, remont schodów kamiennych, obejmuje: 1) wykonanie opaski wokół wieży oraz remont schodów kamiennych wraz uporządkowaniem terenu wokół wieży; 3. Projekt budowlany zadaszenia piwnic skrzydła zachodniego w zamku, w celu przeprowadzenia ich eksploracji; 4. Projekt budowlany urządzeń technicznych, odwodnienia i uporządkowanie nawierzchni dziedzińca zamku, obejmuje: 1) odwodnienie dziedzińca zamkowego; 2) uporządkowanie nawierzchni dziedzińca zamkowego; 3) przyłącze kanalizacji sanitarnej; 4) przyłącze wodociągowe z dwoma hydrantami przeciw pożarowymi; 5) przyłącze elektroenergetyczne i wewnętrzne linie zasilające. 5. Projekt budowlany uporządkowania podjazdu, remont ciągów pieszych, obejmuje: 1) remont ścieżek i schodów, barierek, poręczy, uporządkowanie (wyprofilowanie) podjazdu do zamku (działki nr 714 i 738) do poruszania się pojazdu o napędzie elektrycznym. Faza II - Projekty wykonawcze uzupełniające i uszczegółowiające projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do przygotowania oferty przez wykonawcę robót remontowo-budowlanych, sporządzenia przedmiaru robót ( 2 egz.), kosztorysu inwestorskiego ( 1 egz.), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( 2 egz.) Projekt budowlany i projekty wykonawcze należy wykonać w 5-ciu egzemplarzach + 1 egz. całego zakresu rzeczowego umowy w wersji elektronicznej. Powyższe opracowania muszą uwzględniać zapisy wytycznych zawartych w Programie funkcjonalno-użytkowym - dodatek nr 6 do s.i.w.z., Programie postępowania konserwatorskiego dla zamku - dodatek nr 7 do s.i.w.z. i Programie postępowania konserwatorskiego dla wieży - dodatek nr 8 do s.i.w.z.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia przez Wykonawcę wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oddział 1. Opis warunków udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, który brzmi: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. 2) posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, Oddział 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy przed upływem terminu składania ofert nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do złożenia tych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw w wyznaczonym terminie. 3.Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. 4. Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 6. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 7. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda dla części nr 1 i części nr 2: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do oferty - dodatek nr 2 do s.i.w.z. 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem wskazanym w niniejszym ogłoszeniu; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, przy czym odpis albo zaświadczenie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda: dla części nr 1: 1) wykazu wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, przy czym zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt budowlano-wykonawczy) dotyczącej prac remontowych, budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub co najmniej jednej dokumentacji projektowej rewaloryzacji zespołu zabytkowego, w których wartość robót remontowych, budowlanych wynosiła co najmniej 500 000,00 zł brutto - wg załącznika nr 4 do s.i.w.z. 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania wykazanymi osobami lub wskazaniem przyszłego dysponowania wykazanymi osobami, przy czym zamawiający wymaga posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, w tym zapewnienia w zespole projektowym udziału co najmniej czterech osób posiadających uprawnienia do wykonywania samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217) (formularza wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia : załącznik nr 3A do oferty - dodatek nr 4 do s.i.w.z) w zakresie: a) architektonicznej (projektowe) - co najmniej jedna osoba, b) konstrukcyjno-budowlanej (projektowe) - co najmniej jedna osoba, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej jedna osoba, d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby osób, którymi dysponuje Wykonawca w przypadku posiadania przez osoby, które wskaże w wykazie Wykonawca, więcej niż jednego uprawnienia zawodowego. 2) pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i dokument stwierdzający uprawnienia zawodowe). Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z Izby zawodowej oraz dowodu dokonania wpłaty należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. dla części nr 2: 1) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania wykazanymi osobami lub wskazaniem przyszłego dysponowania wykazanymi osobami, przy czym zamawiający wymaga wykazania co najmniej dwóch osób posiadających uprawnienia zawodowe określone Rozporządzeniem Ministra kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579) (formularza wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia : załącznik nr 3B do oferty - dodatek nr 4 do s.i.w.z) w zakresie rodzaju prac: a) badania architektoniczne- co najmniej jedna osoba, b) badania archeologiczne - co najmniej jedna osoba, Zamawiający dopuszcza zmniejszenie liczby osób którymi dysponuje Wykonawca w przypadku posiadania przez osoby, które wskaże w wykazie Wykonawca, więcej niż jednego uprawnienia zawodowego. 2) pisemnego zobowiązania innych niż wykonawca podmiotów do tego, aby wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dokument stwierdzający uprawnienia zawodowe określone § 9 i 10 rozporządzenia Ministra kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150 poz. 1579). 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawca ma obowiązek składać dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienio(ą)e w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumentach. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp. 7. Prowadzący działalność gospodarczą wspólnie z innymi osobami na podstawie umowy spółki cywilnej wraz z ofertą winni dołączyć umowę spółki cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzdolny.bip.net.pl .
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach